Strona 89 z 183 PierwszyPierwszy ... 39798081828384858687888990919293949596979899139 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 881 do 890 z 1826

Temat: Zaślepienie EGR

  1. #881
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar adi.ldz
    Dołączył
    09 2012
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 JTD 110KM 2000r.
    Postów
    417

    Domyślnie

    Cytat Napisał mac!ek Zobacz post
    czy na prawdę tak ciężko otworzyć maskę, poluzować kilka śrubek i zobaczyć czy jest zaślepka??
    Jak pisalem będę to rozbierać chociażby do czyszczenia. Pomyślałem że moze coś nakierujecie mnie czy jest zaślepiony czy nie. Bo jeśli nie jest to muszę zdążyć kupić zaslepke a bez sensu dwa razy rozbierać. Większe prawdopodobieństwo uszkodzenia czegoś.
    Przy logach właśnie chodziło mi diagnozę czy elektrozawor poprawnie działa, gdyż nie wiedziałem kiedy powinien się otwierać a kiedy zamykać. Nie wpadłem na pomiar mas powietrza. Na dniach przeprowadze taki test i zamieszcze logi.

  2. #882
    Użytkownik Znawca Avatar sedici
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    OPL & (ANsbach) DE
    Auto
    Bravo1,6Mj , Astra J
    Postów
    1,912

    Domyślnie

    Cytat Napisał adi.ldz Zobacz post
    Przy logach właśnie chodziło mi diagnozę czy elektrozawor poprawnie działa, gdyż nie wiedziałem kiedy powinien się otwierać a kiedy zamykać.
    w takim razie elektrozawór prawidłowo reaguje , ale czy się nie zacina to trzeba mieć logi z masy powietrza
    this is my truth tell me yours
    "Polityka została wymyślona po to, aby kłamstwo brzmiało jak prawda." G.Orwell
    http://www.youtube.com/watch?v=liSxjtd16xQ - bastard

  3. #883
    Użytkownik Romeo Avatar lukash
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Radomsko
    Auto
    AR 159 1.9 JTDm 16v 2006/AR 156 FL 1.9 JTD 8v 2003
    Postów
    499

    Domyślnie

    zawór zaślepiony, auto zdecydowanie lepiej przyśpiesza w dolnym zakresie obrotów, a i na wyższych obrotach też wydaje mi się że lepiej się kręci. Prawdę mówiąc nie wiem czy lepszy efekt dało zaślepienie EGR czy czyszczenie czujnika ciśnienia doładowania (był dosyć mocno zawalony) bo robiłem to jednocześnie.

    Mam jeszcze takie pytanie. Skoro na czujniku ciśnienia jest oring to wydaje mi się że powinien on dosyć ciasno wchodzić w otwór w kolektorze? U mnie wchodzi dosyć gładko i ma nawet trochę luzu.



    Jest:
    - Alfa Romeo 159 1.9 JTD 150 KM 2006 r

    Była:
    - Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115 KM 2003 r
    - Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115 KM 2001 r

  4. #884
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    To może masz niewłaściwy czujnik, albo 0-ring - powinien wchodzić dość ciężko
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  5. #885
    Użytkownik Romeo Avatar lukash
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Radomsko
    Auto
    AR 159 1.9 JTDm 16v 2006/AR 156 FL 1.9 JTD 8v 2003
    Postów
    499

    Domyślnie

    wydaje mi się że czujnik miałem wymieniany bo powinien być chyba BOSCHA w oryginale u mnie jest jakiś "MADE IN ITALY", będę musiał chyba dobrać jakiś inny oring co by to lepiej uszczelnił.

    Może ma ktoś oryginalny czujnik na wierzchu i mógł by mi podać wymiary tego oringa?



    Jest:
    - Alfa Romeo 159 1.9 JTD 150 KM 2006 r

    Była:
    - Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115 KM 2003 r
    - Alfa Romeo 156 1.9 JTD 115 KM 2001 r

  6. #886
    SpeKu
    Gość

    Domyślnie

    a czy w silniku 1.8 TS jest zawór EGR?

  7. #887
    Użytkownik Fachowiec Avatar LukaSS
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Biała Podl./Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 147 JTD 16V 140KM; Yamaha XTZ 800 Super Tenere
    Postów
    2,540

    Domyślnie

    Cytat Napisał lukash Zobacz post
    wydaje mi się że czujnik miałem wymieniany bo powinien być chyba BOSCHA w oryginale u mnie jest jakiś "MADE IN ITALY", będę musiał chyba dobrać jakiś inny oring co by to lepiej uszczelnił.

    Może ma ktoś oryginalny czujnik na wierzchu i mógł by mi podać wymiary tego oringa?
    Mi czujnik się trudno wyjmował a łatwo wkładał. Lecutko dałem silikonu.

  8. #888
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar kusior007
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Szadek, Poland
    Auto
    AR 156 SW FL 1,9 jtd 16v m-jet.
    Postów
    375

    Domyślnie

    Panowie szybkie kilka pytań. Wywala mi na kompie błąd zaworu egr i przeplywonierza, jechałem autem po regeneracji turbiny, zrobione po tym zabiegu jakieś 300 km i nagle brak mocy,kopci na czarno, auto u mechanika, zamówiłem nowa zaslepke egr, bo po wyczyszczeniu zaworu, na podpietym kompie pokazuje te dwa bledy, szatnga w egr pracuje normalnie.Co może być ewentualnie popsute, w zaworze, co jeszcze wyczyścić, dodam, że mimo tych błędów auto jedzie normalnie, jak przed awaria.Konsekwencje zamarzniętej domy są strasznie irytujace i kosztowne, proszę was o rady.

    Wysyłane z mojego LG-P760 za pomocą Tapatalk 2
    "What We Do In Life, Echoes In Eternity"

  9. #889
    Użytkownik Romeo Avatar malin2k5
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Połczyn-Zdrój
    Auto
    Giulietta QV Nero Etna, Alfa Romeo 156 SW '02 BLU VELA, 126p '78
    Postów
    4,105

    Domyślnie

    Przyjrzyj się przepływce Jak spalanie?....Dolot na 100% szczelny?....

  10. #890
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Cytat Napisał kusior007 Zobacz post
    ...Wywala mi na kompie błąd zaworu egr i przeplywonierza, ...nagle brak mocy,kopci na czarno, auto u mechanika, zamówiłem nowa zaslepke egr, .... szatnga w egr pracuje normalnie.....
    Jaka sztanga w EGRze? Masz pewnie dokładnie to co pokazuje komp: uszkodzony przepływomierz i spalony elktromagnes w EGRze + nieszczelny EGR. dodatkowo czarny dym wskazuje na nieszczelny dolot
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

Podobne wątki

  1. [159] zaślepienie nowego egr
    Utworzone przez mamel w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 16-08-2016, 18:53
  2. Zaślepienie EGR
    Utworzone przez Dziubek99 w dziale 166
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 27-05-2013, 21:37
  3. Zaślepienie egr!
    Utworzone przez grzegorz041983 w dziale GT
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 24-01-2012, 17:59
  4. Zaślepienie EGR
    Utworzone przez grafex w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 14-08-2011, 06:20
  5. Zaślepienie EGR
    Utworzone przez Kotu w dziale 147
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 30-04-2010, 19:38

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory