Strona 7 z 9 PierwszyPierwszy 123456789 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 61 do 70 z 84

Temat: hamulce Alfa 147 przód???

  1. #61
    Użytkownik Alfista
    Dołączył
    07 2010
    Auto
    mam
    Postów
    4,285

    Domyślnie

    Cytat Napisał omen Zobacz post
    czytam i wciąż nie rozumiesz ale ok.
    nie wiem, gdzie wyczytałeś że miałem gładkie Mikody ?
    Miałem wersję GT na przód i tył.
    Przód po 40tys i 2 czy 3 wypadach na tor poddał się pękając i krzywiąc.
    Dlaczego ?
    Bo tarcza jest przewiercona na wylot. Z tego powodu w kanałach wentylacyjnych zbiera się pył z klocków i kurz. A to skutecznie pogarsza ich właściwości oddawania ciepła. Przez co gną się i pękają.
    Własnie nigdzie nie wyczytałem bo ani nie napisałeś czy gładkie ani czy GT wiec skąd mam wiedziec jakie miałeś? Wróżbitą nie jestem, a o pękaniu wierconych już pisałem. Pękają chyba wszystkim. Odlew jest ten sam co gładkiej dodatkowo osłabiony otworami to jest tylko bajer wizualny jesli ktoś myślał, ze tarcze wiercone i nacinane za 200zł są na tor to sorry winetou. Zimmermann sport też pękają, a kosztują ponad dwa razy tyle, poszukaj sobie fotek na necie, ATE PD nacinane znowu się gną. Brembo ORO jedynie dają rade bo podobno one nie są nacinane tylko tam odlew jest z wgłębieniami (tak przynajmniej na SR pisali) wiec tarcza nie jest osłabiona ale ORO to już zupełnie inna liga. Na przyszłosc pisz dokładnie co miałeś bo nie każdy śledzi dokładnie historie twoich modyfikacji. Napisałeś, że popękały Ci mikody wentylowane, a wentylowane są zarówno GT jak i gładkie dopiero po stronie dyskusji piszesz, ze popękały Ci GT, a o tym to wiadomo od dawna bo cały temat był na forum o reklamacjach na GT. Na wentylowane gładkie nikt nie narzekał wiec stwierdzenie, ze wentylowane mikody są do dupy mija się z prawdą bo nie precyzujesz o które chodziło, a później masz pretensje, ze ktoś nie wiedział, ze o GT chodzi. Wystarczyło po pierwszym moim poscie napisać magiczne słowo, że masz GT i by było po dyskusji bo pękające GT to oczywista oczywistość o czym pisałem sam i strona klepania mniej

    Co do tarcz. Jeśli myślisz o swapie na 305/310/330 wtedy bardzo polecane są Brembo/Febi/Delphi.
    Przekalkulowałem i zmiana przednich na 330 tylnych na 27X + zakup kompletu kół na zime to jest jakieś 5K zł wiec dziękuje bo zwykła 147ka z JTD 8v nie jest warta takiej operacji już wole wrzucić zestaw o którym pisałem wyżej wydać 1K zł i mieć b.dobry zestaw do codziennej jazdy. Reszte odłożyć i pomyśleć o GTA. Podwajanie wartości JTD mija sie z celem
    Ostatnio edytowane przez Pływak ; 09-02-2013 o 14:48

  2. #62
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    07 2010
    Mieszka w
    mazowieckie/łódzkie
    Auto
    AR 147 1.6TS 105KM
    Postów
    212

    Domyślnie

    Hej ho,

    sprawa z tymi hamulcami u mnie. Tak jak pisałem do wymiany jest taki mały tłoczek. Widać je super na 2. zdjęciu z tej aukcji: http://allegro.pl/alfa-romeo-147-jar...997234494.html

    Jeden z tych tłoczków jest praktycznie zablokowany i tyle, trzeba to zrobić, guma na nim sparciała i blokuje ruch.

    Tutaj http://allegro.pl/listing.php/search...category=18842 są te różne zestawy, ale na dobrą sprawę nie wiem czy jest w nich to, czego potrezbuję. Rózne gumki i uszczelki, ale zdjęcia kiepskie i brak dokładnej rozpiski plus sam nie do końca wiem jak się to nazywa fachowo.

    Co tu zrobić, wymienić cały element czy któryś z tych zestawów ma to co trzeba?

  3. #63
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar omen
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Piekary Śląskie
    Auto
    GT
    Postów
    5,030

    Domyślnie

    gumke na to kupisz wraz z takim zestawem.
    zmierz tłok tego zacisku i będziesz widział który zestaw kupić

    ale samego tego bolca który pracuje w jarzmie nie kupisz.
    Bolec musisz kupić z jarzmem. Nowe oryginały TRW widziałem ostatnio w cenie ok 100zł za sztukę. Jeśli szukałbyś używki daj mi znać mam 2 albo 3 komplety.

  4. #64
    tom980
    Gość

    Domyślnie

    Witam.
    Ja do swojej 147 115 jtd załozyłem tarcze TRW lakierowana wewnętrznie,tzn cała tarcza jest lakierowana na czarno oprócz powierzchni współpracujących z klockiem.Index DF1749.Do tego załozyłem ceramiczne klocki ATE 13.0470-7140.2 Dałem za taki zestaw 500 zł po znajomości.Hamuje rewelacyjnie,pozatym tarcze nie zardzewieją,więc i stylistycznie pieknie to wygląda,malowane są w niej również lamelki wewnetrzne które chłodzą tarcze,dla mnie rewelacja.
    Pozdrawiam

  5. #65
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar zip.pl
    Dołączył
    12 2011
    Mieszka w
    Gdynia
    Auto
    AR 147 1.9JTD 8V NOVITEC
    Postów
    237

    Domyślnie

    Witam
    Ja mam z przodu zestaw TRW i powiem że szału nie ma. Tarcze może i są dobre ale klocki to tragedia (w ogóle nie dopasowane-za twarde) dodatkowo strasznie się grzeją, żałuje że nie kupiłem nacinanych, ze w zględu ze tarcze nowe pozostaje mi tylko kupić inne klocki pewnie ferrodo albo jakieś ceramiczne.

    Szykuje się teraz na tył, po wypowiedziach omena trochę się zraziłem bo szykowałem się na Mikody + ferrodo ale nie głatkie. A ma może ktoś rozwiązane to tak że kupił jedynie nacinane bez nawiercania?

  6. #66
    Użytkownik Romeo Avatar KlaudioOs
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Koszęcin
    Auto
    Alfa Romeo 2003' 147 1.9 JTD 140KM BOSE
    Postów
    1,100

    Domyślnie

    ja z tyłu tarcze mam z bosch, le klocki miałem z trw i owszem, też mi nie podpasowały bo stare były xxx firmy, i hamowały lepiej.. teraz mam gratisowe klocki z delphi, i mysle czy nie przełożyć .

  7. #67
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar omen
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Piekary Śląskie
    Auto
    GT
    Postów
    5,030

    Domyślnie

    Cytat Napisał zip.pl Zobacz post
    Szykuje się teraz na tył, po wypowiedziach omena trochę się zraziłem bo szykowałem się na Mikody + ferrodo ale nie głatkie. A ma może ktoś rozwiązane to tak że kupił jedynie nacinane bez nawiercania?
    Na tyle jest lita tarcza. Mam tam przewiercaną i nacinaną Mikoda GT i 80 tys wytrzymała.. zastrzeżeń brak.
    Aczykowiek już czekają nowe tarcze + klocki i tym razem postawiłem na zestaw ATE.

  8. #68
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar zip.pl
    Dołączył
    12 2011
    Mieszka w
    Gdynia
    Auto
    AR 147 1.9JTD 8V NOVITEC
    Postów
    237

    Domyślnie

    Czyli podsumowując może to coś rozjaśni Co do ewentualnej mikody:

    Przód = wentylowane + ewentualnie nacinane (nawiercane już nie) -> OK
    Tył = lite + nacinane + wiercone -> OK

    Rozumiem, iż do zestawu tarcz Mikody, klocki ferodo?

  9. #69
    tom980
    Gość

    Domyślnie

    Kolego...tarcze TRW produkowane są w dwóch wariantach...zwykłe niemalowane-to stadardowe,a te lakierowane to własnie tarcze o podwyzszonej wytrzymałości,maja całkiem inny skład stopu,nie nagrzewają się tak,szybciej chłodzą itp...dołóz pare złotych do tych i spróbuj...
    a jesli chodzi o klocki to tylko ATE ceramic...rewelacja

  10. #70
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar zip.pl
    Dołączył
    12 2011
    Mieszka w
    Gdynia
    Auto
    AR 147 1.9JTD 8V NOVITEC
    Postów
    237

    Domyślnie

    tom980 mam właśnie te lakierowane. I uwierz mi da się je rozgrzać a dodatkowo gdy w połączeniu z klockami TRW się nagrzeją to piszą jak porąbane, dlatego nie polecam kompletu TRW tylko w połączeniu z innymi klockami bo z tego co czytałem, rozmawiałem itp. jedyne dobre rozwiązanie.

Podobne wątki

  1. Jakie hamulce do AR 156 1.6 Polecacie przód i tył?
    Utworzone przez infohaker w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 24-02-2014, 10:27
  2. [146] mniejsze hamulce przód 1,8 TS
    Utworzone przez stux w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 14-07-2013, 23:12
  3. hamulce przód
    Utworzone przez koque w dziale Zachodniopomorskie
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 23-07-2011, 00:11
  4. hamulce przód
    Utworzone przez koque w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 14-07-2011, 23:11
  5. [156] Pytanie o hamulce przód
    Utworzone przez RogerIZ28 w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 09-12-2008, 21:46

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory