Strona 4 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 48

Temat: Uszkodzona pompa wody?

  1. #31
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Krzysiek156
    Dołączył
    07 2010
    Mieszka w
    Elbląg
    Auto
    156 2.0 TS 155km 2000 rok
    Postów
    137

    Domyślnie

    zamowilem termostat firmy vernet

    jak dojdzie jutro to w weekend zamontuje i napisze czy wszystko wrocilo do normy, poki co dziekuje wszystkim za pomoc

  2. #32
    jaster123
    Gość

    Domyślnie

    heh, jestem po wymianie termostatu , skutek - taki jak przewidywałem - problem wciąż istnieje. Komputer pokazuje taką samą temperature jak wskazówki czyli czujniki odpadają, w sobote zabieram sie za wymianę chłodnicy - jesli to nie pomoże to ja już nie wiem. Pozostanie juz tylko pompa wodna a to chyba dosć kosztowne. Czy ktos z was miał wogóle taki przypadek? przyp. temp. wody max. wskazówka leży na prawej stronie...

  3. #33
    Użytkownik Romeo Avatar andro34
    Dołączył
    12 2007
    Mieszka w
    Płońsk-holandia
    Auto
    Alfa Romeo 156 1,9 JTD 2005r i AR 147 JTDm 2005r.
    Postów
    1,235

    Domyślnie

    Cytat Napisał jaster123 Zobacz post
    heh, jestem po wymianie termostatu , skutek - taki jak przewidywałem - problem wciąż istnieje. Komputer pokazuje taką samą temperature jak wskazówki czyli czujniki odpadają, w sobote zabieram sie za wymianę chłodnicy
    sprawdź w jakim stanie jest chłodnica,czy nie powypadały z niej te lamelki między rurkami.jesli tak jest to skuteczność jej spada nawet o 30%.


    moja druga ulubienica...

  4. #34
    jaster123
    Gość

    Domyślnie

    no własnie zrobilem to wczroraj, chłodnica jest w opłakanym stanie, po przesunieciu po niej palcami sypie sie jak stare przescieradło, w dodatku zauważyłem lekki wyciek w jej górnej częsci. Zauważyłem też że po przejechaniu ok 30 km, chłodnica jest lekko ciepła, a wydaje mi sie że powinna być gorąca, dodam tez ze wąż doprowadzający do chłodnicy jest gorący i wąż wychodzący od chłodnicy też jest gorący.

  5. #35
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar maybah
    Dołączył
    11 2009
    Mieszka w
    Warszawa / Grudziądz/ Słupsk
    Auto
    AlfaRomeo 156 (Sport Pack 2) 1.8 T.S 16V 2000r.
    Postów
    239

    Domyślnie

    Moim zdaniem jak pompa wody jest uszkodzona to z węża powrotnego go zbiorniczka wyrównawczego nie powinien ciec płyn chłodzący. Może się mylę ale to tak na chłopski rozum.

  6. #36
    Użytkownik Romeo Avatar andro34
    Dołączył
    12 2007
    Mieszka w
    Płońsk-holandia
    Auto
    Alfa Romeo 156 1,9 JTD 2005r i AR 147 JTDm 2005r.
    Postów
    1,235

    Domyślnie

    Cytat Napisał maybah Zobacz post
    Moim zdaniem jak pompa wody jest uszkodzona to z węża powrotnego go zbiorniczka wyrównawczego nie powinien ciec płyn chłodzący. Może się mylę ale to tak na chłopski rozum.
    nie mylisz się,masz całkowitą rację!

    pozdrawiam!


    moja druga ulubienica...

  7. #37
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Krzysiek156
    Dołączył
    07 2010
    Mieszka w
    Elbląg
    Auto
    156 2.0 TS 155km 2000 rok
    Postów
    137

    Domyślnie

    a wiec udalo mi sie wymienic dzis termostat, troche mi to zajelo ale dalem rade.

    rezultat? temperatura na postoju nie przekracza 90 stopni na miescie max co widzialem to delikatnie poza 90

    a wiec problem rozwiazany, dziekuje wszystkim za pomoc

    pozdrawiam

  8. #38
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar Majkel™
    Dołączył
    12 2011
    Mieszka w
    Świdnica
    Auto
    159 3.2 Q4
    Postów
    220

    Domyślnie

    Panowie, też mam problem z temperaturą. W czasie jazdy silnik nagrzewa się do około 80-85st i tak trzyma. Na postoju natomiast, temperatura wzrasta po jakimś czasie do około 100st, aż włączy się wentylator i zbije ją do 90st. Chłodnica wymieniana pod koniec jesieni, termostat w wakacje. Czy to może być objaw zapowietrzonego układu, lub jakiejś innej pierdoły, czy raczej przyjrzeć się poważnie pompie (tym bardziej, że z tamtych okolic dochodzi 'świerszczenie')?

  9. #39
    mefi28.156
    Gość

    Domyślnie

    ja bym najpierw sprawdzil stan plynu w ukladzie jakby to bylo BMW to bym stawial na Wiskoze bo tam jest zalezna od obrotow o ile pamietam wiec jadac kreci sie szybciej niz na postoju co tez daje wieksza moc
    Ostatnio edytowane przez mefi28.156 ; 20-02-2013 o 00:29

  10. #40
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Krzysiek156
    Dołączył
    07 2010
    Mieszka w
    Elbląg
    Auto
    156 2.0 TS 155km 2000 rok
    Postów
    137

    Domyślnie

    a czy tak przypadkiem nie powinno byc? na postoju ped powietrza nie chlodzi chlodnicy wiec temperatura rosnie i wlacza sie wentylator ktory ja zbija. jezeli podczas jazdy jest wszystko dobrze i wentylator sprawnie zbija temperature do ponizej 90 to wydaje mi sie ze wszystko jest ok.

Podobne wątki

  1. Uszkodzona pompa paliwa?
    Utworzone przez ArturR_1975 w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 17-07-2015, 11:02
  2. Pompa Wody
    Utworzone przez WUJ LEDI w dziale 166
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 02-03-2010, 18:17
  3. [145] Pompa wody
    Utworzone przez pafcioooo w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 25-05-2009, 10:13
  4. pompa wody 2.5 v6
    Utworzone przez marc1nz w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 03-04-2009, 19:22
  5. (155)Pompa wody do V6 12v
    Utworzone przez 75andrew155 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 26-08-2008, 06:51

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory