Witam. Zakładam nowy temat ponieważ średnio znalazłem co nieco w wyszukiwarce. Chciałbym dokonać swapa w mojej nowej GTV w której jest uszkodzony silnik.Starą jednostkę chcę zamienić na 2.0 20V wolnossący non turbo z Fiata Marei lub 2.4 20V z Lanci Kappa. Ewentualne uturbienie potem. Silniki V6 nie wchodzą w rachubę. Chodzi mi bardziej o jednostkę R5 Czy ktoś z was urzytkowników spotkal sie juz z takim modem i jak wygląda zabawa z montarzem podzespołów typu skrzynia mocowania silnika półosie piasty. Chcę przede wszytkim dorwać jakieś ITALIAN POWER i zapakować mił dźwięk pięciogarówki do mojego Włoskiego Ogiera. Piszcie jak to wyglądało w waszym świetle lub waszych kolegów po znaczku. Hejty jak chcą napisac ze to chooj nie robota bo to profanacja niech nie piszą bo i tak stawiam na swoim. Bardziej chodzi mi o to czy dużo pracy czy działa na zasadzie plug&play jak z elektryką itp. Pozdrawiam i czekam na info AVE ALFA!![]()