Strona 7 z 26 PierwszyPierwszy 1234567891011121314151617 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 61 do 70 z 259

Temat: benzyna czy diesel ???

  1. #61
    kriss85
    Gość

    Domyślnie

    ja raczej mam spokojny styl jazdy i jazda głównie po trasie mieszkam w małym miasteczku, do pracy w kapciach mogę chodzić, czasem jakieś zakupy a jak wyjazd to minimum 60 km w jedna str to spalanie inne. Trasa nie ciekawa bo wioski radary czyli polska norma aaa i kupa zakrętów. Jeszcze muszę na regionalnym poszukać warsztatu co mi zrobi rozrząd bo do V-ki chyba idą specjalne blokady
    Ostatnio edytowane przez kriss85 ; 24-02-2013 o 20:28

  2. #62
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Jaworzno
    Auto
    AR 166 3.2
    Postów
    489

    Domyślnie

    jak kupa zakrętów to tylko V-ka plus rozpórka zeby sztywna była furka

  3. #63
    ViP Znawca Avatar cinas
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Tomaszów Maz. czasem Piła
    Auto
    Alfa 159 SW -> 2007->1.9 16v JTD->136KM
    Postów
    1,612

    Domyślnie

    miałem 1.8 TS - rozrząd z wariatem około 1000 tysia ( części). świece - z tego co pamiętam około 200 zł płaciłęm za 8szt.
    Mam V6 - rozrząd około tysia (części ). świece w V6 kosztowały mnie 210 zł.
    Jak dla mnie koszta eksploatacji bardzo zbliżone. V6 mi 3L LPG w mieście więcej pali.
    TS - nigdy już do niego nie wrócę - dał mi w kość. Obrócona panewka i kapitalka. Nigdy od tamtej pory nie miałem zaufania już do tego silnika.
    V6 - odpukać - 7 miesięcy jazdy i 5 tys km za mną - zaufania nie nadszarpnął puki co.

    Co do diesla - gdyby nie fakt, że nie lubię silników typu diesel to złego słowa nie powiem. Patrząc jak pewna osoba w mojej rodzinie katuje 1.9 JTD to stwierdzam, iż jest to silnik strasznie idiotoodporny

    Było Skromne 156 1.8 TS 144 km i mniej skromne 156SW 2,5 V6 i były powody do mruczenia
    Jest
    klekot 159 SW 1.9 JTD i 136 km i nie ma powodów do mruczenia
    ALFA-i każdy dzień jest inny

  4. #64
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Bielawa - Ateny- Lublin
    Auto
    Kiedyś 156 3.0 V6 aktualnie 159 1.9 16v
    Postów
    331

    Domyślnie

    I o taka wypowiedz mi chodzilo. Koszta ekploatacji V6 i TS na podobnym poziomie a dla zaoszczedzenia 3 l plg na 100 nie ma sensu pakowac sie w awarynego TS. Przejedz sie V6 a nie bedziesz chcial slyszec o TS! V6 jest warta tych 3l LPG wiecej

  5. #65
    Użytkownik Pasjonat Avatar Nazar
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Bytom
    Auto
    Była 156 SW 2,4JTD by Cinsoft ---Jest 159 1,9JTDm 150KM Q-tronic'08 + Mito 1,6Jtdm Distinctive'08
    Postów
    3,984

    Domyślnie

    Ja też mówie jak benzyna to tylko V6 albo diesel i najlepiej 2,4 JTD ( nie ,że mam ) V6 to osiągi i przezacny dzwięk silnika a 2,4 JTD to nie "normalny" diesel . Ja szukałem tak samo V6 i przez przypadek wsiadłem w 2,4 i już zostało . Klekotu prawie nie słychać ( bo 5 cycków to nie 4 ) , przy deptaniu dzwięk silnika jak w Boxerze ( miodzio ) , no i pali mi ropska od 7 do 9 zależnie czy jade na wycieczke czy testuje wytrzymałość nacisku pleców na oparcia foteli . Jeden minus ,który łączy i V6 i 2,4JTD to tragiczne wręcz dojście do alternatora . Wymiana samemu to mordęga ( bez relanium nie radze podchodzić ) no ale to zależne od tego ile i co kto będzie robic przy aucie . Reszta to już przewaga nad całą resztą silnikowego wyboru..

  6. #66
    kriss85
    Gość

    Domyślnie

    No nareszcie jakieś konkretne wypowiedzi na moje pytania. Za bardzo nie ma w czym wybierać na serwisach aukcyjnych zaledwie po kilka sztuk jest

  7. #67
    Użytkownik Romeo Avatar mattom
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    dolnoslaskie DZL-> PO
    Auto
    Fiat CROMA 1.9 150ps
    Postów
    2,727

    Domyślnie

    Cytat Napisał Damian1989 Zobacz post
    alej nie rozumiesz. V6 jest wytrzymalsza od TS i trzeba ja naprawde zaniedbac i katowac aby ja zajechac. TS jest o wiele delikatniejszy i czesto nawet zadbane egzemplarze rozlatuja sie nagle i bez ostrzezenia.
    Daj mi tą vke na 3 dni - oddam z zajechaną panewką.
    Takie pierdzielenie - jakby to vki się w ogóle nie sypały i tylko jeździły - przeszukaj sobie forum, też były przypadki panewek, pękających głowic zerwanych rozrządów - jak ktoś nie potrafi jeździć to zajedzie nawet 1,9 TDI który jeździł na szczochu.
    Jeżeli jedziesz jedną trasę i to nie autostrada to bierz tylko TS.
    Spali mniej i tyle
    147 powodów do zadowolenia

  8. #68
    kriss85
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał mattom Zobacz post
    Daj mi tą vke na 3 dni - oddam z zajechaną panewką.
    Takie pierdzielenie - jakby to vki się w ogóle nie sypały i tylko jeździły - przeszukaj sobie forum, też były przypadki panewek, pękających głowic zerwanych rozrządów - jak ktoś nie potrafi jeździć to zajedzie nawet 1,9 TDI który jeździł na szczochu.
    Jeżeli jedziesz jedną trasę i to nie autostrada to bierz tylko TS.
    Spali mniej i tyle
    tu nie chodzi o to żeby zajechać auto w 3 dni bo można to w dzień zrobić nawet a pęknięte głowice nie biorą się ze spokojnej jazdy. Jak osioł odpalił zimne auto i gaz w podłogę to czego się spodziewać a panewki tak samo. Post jest po to żebm miał wiele opini za i przeciw różnym silnikom a co wybiorę to się okaże

    - - - Updated - - -

    Myślę juz kilka dni co wybrać i jak do tej pory jestem bardziej skłonny kupić 2.4 z tego względu ze jazda po mieście w skali miesiąca jest ok. 20-30% i reszta to trasa. Nie jestem jakimś maniakiem prędkości i nie potrzebuje prawie 200 km pod maska. Teraz jeżdżę 1.8 td forda i ten to dopiero klekocze to myślę jtd będzie na pewno ciszej pracowac

  9. #69
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar odrobina156
    Dołączył
    08 2010
    Mieszka w
    Ropczyce
    Auto
    Stelvio Sprint MY 2020 Blue Misano Lancia Ypsilon Platinum 1.3 mje
    Postów
    822

    Domyślnie

    Cytat Napisał kriss85 Zobacz post

    Myślę juz kilka dni co wybrać i jak do tej pory jestem bardziej skłonny kupić 2.4 z tego względu ze jazda po mieście w skali miesiąca jest ok. 20-30% i reszta to trasa. Nie jestem jakimś maniakiem prędkości i nie potrzebuje prawie 200 km pod maska. Teraz jeżdżę 1.8 td forda i ten to dopiero klekocze to myślę jtd będzie na pewno ciszej pracowac
    Gratuluję wyboru i szczerze polecam tylko żebyś zadbany egzemplarz kupił i będziesz zadowolony Też miałem wczesniej mondeo 1.8 td i po przesiadce na Alfę niebo a ziemia spalanie w Alfie mam mniejsze niż w Fordzie

  10. #70
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Bielawa - Ateny- Lublin
    Auto
    Kiedyś 156 3.0 V6 aktualnie 159 1.9 16v
    Postów
    331

    Domyślnie

    Cytat Napisał mattom Zobacz post
    Daj mi tą vke na 3 dni - oddam z zajechaną panewką.
    Takie pierdzielenie - jakby to vki się w ogóle nie sypały i tylko jeździły - przeszukaj sobie forum, też były przypadki panewek, pękających głowic zerwanych rozrządów - jak ktoś nie potrafi jeździć to zajedzie nawet 1,9 TDI który jeździł na szczochu.
    Nie napisalem przeciez, ze falki sie nie sypia. Prawidlowo eksploatowane wytrzymuja o wiele wiecej niz TS. Wszystko sie zuzywa, ale TS jest bardzo delikatnym i awaryjnym silnikem w porownaniu do V6 i nigdy bym go nie kupil dla oszczednosci rzedu 3l na 100 km.

Podobne wątki

  1. [Giulietta] Benzyna&LPG czy Diesel??
    Utworzone przez Przemo8 w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 31-03-2014, 00:11
  2. 156 czy 147?? benzyna+gaz czy diesel??
    Utworzone przez daniel675 w dziale 156
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post / autor: 31-12-2012, 09:59
  3. [Giulietta] Diesel vs. benzyna.
    Utworzone przez dwilk w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 55
    Ostatni post / autor: 20-06-2012, 09:07
  4. diesel czy benzyna?
    Utworzone przez ricardo76_stg w dziale 147
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 27-02-2011, 21:03
  5. 166 lub 159. Diesel vs Benzyna
    Utworzone przez bocianpolski w dziale Porady przy zakupie
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 28-12-2009, 15:31

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory