Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 15 z 15

Temat: 156 2.5 v6

  1. #11
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Olsztyn
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.5 V6 01'
    Postów
    97

    Domyślnie

    Wg mnie lekko cofnięta lampa kierowcy, brak oznaczeń na pasie przednim i nie spasowana maska. Z przodu raczej coś było.
    Generalnie aut ze Szwajcarii nie opłaca się sprowadzać w 1 kawałku.

  2. #12
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Krosno
    Auto
    156 1.9 JTD 16V
    Postów
    158

    Domyślnie

    Cytat Napisał mietkienogi Zobacz post
    Generalnie aut ze Szwajcarii nie opłaca się sprowadzać w 1 kawałku.
    Dokladnie tak! Ze szwajcarii sprowadza sie samochody z dziwna przeszloscia... Jesli chodzi o ten egzemplarz to najlepiej byloby podjechac zobaczyc bo moze byla minimalnie uderzona i nie ma co szerzyc propagandy ze od razu walona konkretnie. Nawiasem mowiac mi ostatnio pekla szyba czolowa od kamienia, bede musial porobic pewnie z 10 zdjec bo jak kiedys bede sprzedawal woz ktos mi bedzie wciskal ze skoro szyba wymieniana to samochod na pewno skladany z dwoch. Troche porazka ale uwarunkowane jest to tym ze w polsce jest bardzo wielu handlarzy oszustow.
    Dodajmy do tego rzezbe na kolach bo w tym roczniku byly montowane inne felgi...

  3. #13
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar truespinmice
    Dołączył
    11 2012
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 156 2.5V6 SP2
    Postów
    52

    Domyślnie

    apropos chytrej baby z Radomia: byłem, zobaczyłem...uległem.
    Opis tak z grubsza:
    -obrotomierz nie działa płynnie (skacze jakby coś go blokowało)
    -drzwi pasażera strzelają (ogranicznik - jak w starych Oplach)
    -prawy próg odkleja się
    -jeden pilot nie sprawny
    -nie wiem czy działa poprawnie wskaźnik paliwa
    -jedna klapka od nawiewu z tyłu złamana
    -w 4 miejscach pojawia się rdzawy nalot: nadkole dół przód(na łączeniu z progiem) po obu stronach oraz próg przy tylnych drzwiach przy nadkolu
    -delikatnie pęknięta osłona rozrzadu (przez którą widać lekko przyrdzewiałe koło pasowe)
    -po odpaleniu auta (ładnie zaskoczyło) słychać było pisk paska lub koła. Rozrząd na bank do wymiany, sprzedawca powiedział, że nie wie kiedy był wymieniany
    -książka wygląda ok (i papiery)
    -chromowana końcówka wydechu z lekkim nalotem rdzy
    -do zrobienia zbieżność, ponieważ kierownica jest krzywo
    -auto wygląda i jeździ zaj.biście (ogólnie wszystkie auta w tym komisie wyglądają jak nowe!!!)
    -jeździ prosto, silnik reaguje prawidłowo, przyśpiesza OK. Zero zastrzeżeń mechanicznych.
    -cała elektryka działa
    -ładna niezniszczona skóra

    ...piękne auto

    ps. pod przełącznikiem kierunkowskazów jest drugi wolant. Co to jest? Tempomat?
    ps2. BC (board computer) świeci się cały na czerwono, a napisy ma czarne. Przeważnie widywałem odwrotnie, czyli napisy były "świecące" na czarnym tle. Czy to się ustawia w menu czy to taki model?
    Ostatnio edytowane przez truespinmice ; 26-02-2013 o 22:32

  4. #14
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    03 2009
    Mieszka w
    Skierniewice
    Auto
    Była Alfa Romeo 156 2.5 V6 2000r., jest Giulietta QV, jest Stelvio 280 KM
    Postów
    360

    Domyślnie

    To ze obrotomierz skacze to pewnie przepustnica sie moze troche blokowac.U mnie tez nie dziala idealnie plynnie.Sa minimalne skoki.Pewnie trzeba bedzie na wiosne ja wyczyscic.Trzeb by sprawdzic czy na zimny i rozgrzanym silniku jest tak samo.
    Wskazniki paliwa praktycznie nigdy nie dzialaly dobrze w tych autach dlatego lepiej sie kierowac przejechanymi kilometrami niz wskaznikiem.
    Nalot rdzy to niestety bolaczka wielu Alfa i widocznie ten egzemplarz do nich nalezy.
    Jak silnik i elektryka sprawna to nie ma sie co zastanawiac bo reszta jest do ogarniecia w swoim czasie.

  5. #15
    Użytkownik Znawca Avatar kylo1986
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Podlasie
    Auto
    166 2.4 20v Fl x2, 159 1.9 8v
    Postów
    1,990

    Domyślnie

    Jeżeli jest tak jak piszesz to te niedomagania to pikuś- progi że się odklejają to standard, jeżeli nie są przyklejone na "stałe"- czyli klejem do szyb, mi po 6 miesiącach zawsze się oklejają, rdzawy nalot też standard, bo progi w tych autach pracują, obroty to też bolączka tego silnika, w mojej obroty przeważnie stoją w miejscu, ale jak coś jej odwali to falują bez powodu. Ja bym jeszcze obejrzał podłogę z latarką w jednym ręku i śrubokrętem w drugiej i podłużnice

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory