Mnie uczyli że
czarny dym=bogata mieszanka
a niebieski dym=spalanie oleju
Moja Bella
Dziękidzisiaj wieczorem spróbuje podłączyć lapka, jak się uda to nie będę fatygowala kolegi, chociaż pewnie sama ewentualnych dziur nie znajdę:p Czy jeżeli okaże się, ze to faktycznie dolot to powinno wykazać jakies błędy, dotyczące tego? A dym jest ewidentnie czarny, gdyby auto miało moc to pomyślałabym nawet, ze Bella gumę pali=D
Może to też być maksymalnie ,ciągle otwarty zawór egr.A jak jest z odpaleniem na chłodnym silniku?
Wysyłane z mojego LG-P760 za pomocą Tapatalk 2
"What We Do In Life, Echoes In Eternity"
Po wymianie świec odpala za pierwszym razem, nawet w mrozne dni
- - - Updated - - -
Po 12h stania na zewnątrz, Alfiątko odpaliło bez zarzutu, dało się słyszeć tylko taki dziwny "świst" z przodu (pasek ?), jazda wyglądała podobnie, z początku szła jak głupia i aż byłam zadowolona, że się samoistnie uzdrowiła, ale po przekroczeniu 3tys. obrotów znowu spadek mocy, potem to już w ogóle myślałam, że nie dojedzie
Tak jakby nie dostawała paliwa.
Tym razem dym był jasny (zakładam, że to normalny dieslowski na zimnym silniku), potem trochę pogazowałam i czarnego dymu nie zobaczyłam wcale, także nie mam pojęcia o co chodzi. Może to jakieś filtry zawalone? Dodam, że ostatnio też miała takie spadki mocy (nie tak znaczące!), ale wlałam uszlachetniacz i wszystko wróciło do normy. Teraz zatankowałam do pełna, bez ulepszacza i niestety już się odczuwa jej chorobęWidocznie moja Bella, nie przepada za pełnym bakiem
Mimo tego wszystkiego złego, to jest najlepsze auto jakie kiedykolwiek miałam i jakim kiedykolwiek jeździłam.
Oczywiście wolę ją "zdrową"
Pozdrawiam Was cieplutko![]()
Zapytaj ile cię to wyniesie i niech sprawdzi ci cały dolot.
A może to zawór recylkulacji spalin tzw. EGR zwykle to on powoduje czarny dym ze spadkiem mocy. Co do spalania oleju to wtedy dymi na niebiesko jak wodę to biało![]()
Piszę dopiero dzisiaj, bo jakoś nie znalazłam wolnej chwili![]()
Arturowi specjalne podziękowania za pomoc w sprawdzeniu. W piątek auto zajechało do mechanika całkowicie zdrowe. A mianowicie jak przeciągnęłam go na obrotach to nagle odzyskał moc i przestał kopcić. Tak było w czwartek, ale dla pewności w piątek do mechanika zajechałam. Dolot jest całkowicie szczelny, auto ani razu nie zakopciło, moc ma tą co zwykle - najprawdopodobniej zblokował się zawór EGR. Będę musiała chyba przemyśleć o przeczyszczeniu go![]()
Ja bym całkiem zaślepił i spokój
147 2001, 1.6 105 KM- była
156 2003, 2.0 JTS 166 KM- była
156 2003, 2.5 V6 192 KM- była... ehh..
156 2005 1.9 JTD~`160 KM była
159 2006 1.9 JTD- była
159 2005 1.9 Distinictive- była..
156 2003 2.0 TS+LPG- była
156 2003 2,5 V6- była..
156 FL 2005 1.9 jtd- była
166 FL 2005 2,4 jtd - była
Alfa Romeo Crosswagon - był..
156 FL 3.0 V6 - była
Brera Tbi 2010 - jest
Najlepsze auto na świecie - służbowe - jest