Sokół jeżeli uda się wogóle spiąć ze sobą fałkę i skrzynię z Crosswagona to nie ma opcji abyś puścił pod samochód wydech z drugiej głowicy. Skrzynia z Crossa ma inną obudowę dyferencjału i inne wyprowadzenie wału niż Getrag z 164 Q4.
Poguś nie upchniesz kata w seryjny tunel jeżeli znajdzie się tam wał. W sanki z Crossa nie wejdzie dyf z Bmw (nie wiem jak ZupaRU).
Gdzieś na forum było ciekawe zestawienie torowej AR155 FWD i Q4 z takim samym silnikiem na pokładzie (nie wiem czy była to V6 czy R4)no i FWD bił Q4 w każdej dziedzinie łącznie z czasem okrążenia na torze. Q4 zabiera naprawde dużo mocy silnikowi no i jego masa.
Ja osobiście jeżeli już miałbym się bawić w taką rzeźbę to już wolałbym posadzić fałkę wdłuż i spąć ją ze skrzynią przy tylniej osi (np z AR75). Rzeźbić i tak trza a efekt lepszy.
Nie ma to jak pomarzyć![]()