Continentale CSC są chwalone i sam się nad nimi zastanawiam ale nie jeździłem na nich. Co go GoodYear Eagle F1 GSD3 to miałem je i nie wiem jak inne wersje F1 ale GSD3 ale na mokrym zachowuje się rewelacyjnie. Dobrze odprowadza wode nawet przy większych prędkościach, aquaplaning też nie przychodzi za wcześnie, pełkan kontrola. Na suchym też fajnie jeźdzą, choć wydaje mi się że Pirelli P7 Cintato czy jak sie to pisze, lepiej jadą. GSD3 ma dwie wady - opona ma twarde barki i do komfortowych na pewno nie należy (mowa o 17") o i w moim odczuciu jest cholernie głośna. U mnie wytrzymały niecałe 20 000 km no ale to kosztem lepszej przyczepności.
Osobiście z tych dwóch wypróbowałbym Continentale
ostatecznie kupiłem te ContiSportContact 5 - szkoda, że muszą jeszcze trochę poczekać na testy. 3,4 tygodnie i do boju![]()
Ile opon tyle opinii. Każdy kupuje to na co go stać lub też które opony bardziej preferuje. Podobnie, jak z olejem - temat rzeka...
Co racja to racja, choć w większości testów porównawczych opon czołówka jest podobna. Mnie najbardziej zaskakują opony TOYO. W testach wypadają słabo, na Alfa Owners też pochlebnie o nich nie piszą a u nas je chwalą. Ja na przykład nigdy nie kupe żadnych Vredensteinów. Może mam poprostu do nich pecha i trafiam na nówki z wadami albo wyskakują bąble, bądz co bądz niech jeźdzą na nich Ci co mają do nich szczęście![]()
Ja kupując te ContiSportContact 5 dałem się "zmanipulować" (cudzysłów zamierzony - wierzę, że były one rzetelne) testom, w tym ADAC i pochlebnym opiniom na światowych (tj. nie naszych) forach "oponiarskich". Lato pokaże czy to naprawdę tak dobre opony. Nie mam żadnych preferencji - Conti wydały mi się bezpiecznym wyborem. Opony dobre na sucho, mokro, dobrze hamują, nie ścierają się za bardzo itd. Z drugiej strony.. jak coś jest do wszystkiego, to bywa, że jest do niczego. Zobaczymy. Prawie kupiłem inne opony, które mają fenomenalny chwyt na suchym, ale na mokrym - już gorzej... no, a jednak u nas lubi popadać. No i idąc tym tokiem myślenia padło na zbalansowane opony "do wszystkiego". Osobiście opony Conti wydają mi się być... nudne - coś jak np. Audi albo BMW. Niby świetne auta, Niemiecka precyzja... ale czegoś brakuje - perfekcja aż do znudzenia. Mam nadzieje, że moja Włoszka pokaże swój pazur na tych ugrzecznionych, kapciach-prymusach![]()
Ja sie chyba skusze na nówki Conti PremumContact 5 205/55R16 z indeksem prędkosci V, a nośnosci 91 z rantem ochronnym felge (FR) w cenie 320zł z wliczoną wysyłką za 1 sztuke. Jest teraz ostatni czas promocji na nie w tej cenie. Poprzednio miałem inne continentale i byłem bardzo zadowolony, bo na mokrym sprawowały się bardzo dobrze i przewidywalnie, za to na suchym wręcz wzorowo![]()
Jednak co mniejszy rozmiar to i cena przystepna.
Sent from my GT-I5700 using Tapatalk
Włoski geniusz, włoska technologia, włoska pasja.
dla "dynamicznych" kierowców TOYO są bardzo dobre,jednak testy bardziej są nastawione na emeryt driving dlatego takie wyniki.Gdyby u nas mniej padało to na pewno wziąłbym semi slicki r888-rewelacja.Nie polecam Barum Bravuris 2-duzo pisku,mało jazdy;na mokrym w miare,na rozgrzanym asfalcie kiepsko trzymają i słabo hamują
Ostatnio edytowane przez grzesk ; 04-03-2013 o 19:47
Q2,K&N,BREMBO ORO,TAROX 114 CORSA,OZ ULTRALEGGERA 18',BRIDGESTONE POTENZA ADRENALIN,GOODRIDGE,SEBRING,BILSTEIN B14 PSS,MILLERS CFS
panowie a co powiecie na takie opony??Nokian ZG2 225/45 R17 94 Y XL, ZR,Bridgestone Potenza Adrenalin RE002, Vredestein Ultrac Vorti??
Chce coś innego niż continentale...wydają mi sie jakieś takie nijakie i szukam jakiejś ciekawej alternatywy...
http://www.oponeo.pl/dane-opony/brid...25-45-r17-91-w
http://www.oponeo.pl/dane-opony/noki...r17-94-y-xl-zr
http://www.oponeo.pl/model-opony/vre...n-ultrac-vorti
a i jeszcze jedno jaki indeks(91,94??) powinien byś w 159??
ewentualnie jeszcze mysle nad http://www.oponeo.pl/dane-opony/yoko...45-r17-91-w-mo jeżdził ktoś?
Ostatnio edytowane przez Klejek ; 04-03-2013 o 21:12