Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 18 z 18

Temat: AR 1.6 TS 105KM mryga Check Engine i brak mocy do 2tys.

  1. #11
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    01 2013
    Auto
    AR 147, 1.6 105KM, rocznik 2001
    Postów
    47

    Domyślnie

    No niestety używki(dostałem za darmo), ale coraz bardziej podejrzewam kable więc jutro albo po niedzieli kupię nowe. Bo właśnie teraz jest tak, jakby co jakiś czas było przebicie na jakimś kablu i nie było na tą 1sek iskry, a że iskra w tamtych świecach była już marna, to nowe świece pomogły, ale kable nadal szwankują.

    Rozumię że odpiąć klemę minus tak ?>

    I takie pytanko. To co opisałem z przepływomierzem, to prawda że jeżeli po odpięciu go problem nadal wyskakuje to jest on sprawny ?

  2. #12
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    01 2013
    Auto
    AR 147, 1.6 105KM, rocznik 2001
    Postów
    47

    Domyślnie

    Zapomniałem dodać że bardzo dużo teraz Bella pali,bo przy ekonomicznej jeździe ok 11 l.
    Na połowie baku zrobiłem 300 Km
    Ostatnio edytowane przez miedziu ; 01-02-2013 o 18:13

  3. #13
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar oleksy00
    Dołączył
    05 2012
    Mieszka w
    Wrocław/Ostrzeszów, Poland
    Auto
    Giulietta QV 280HP/434Nm
    Postów
    272

    Domyślnie

    Jeżeli miasto to spalanie normalne Tak, minus. Przepływka uszkodzona = po odpięciu poprawa na lepsze, ale sądząc po objawach to kable. Patrzyłeś na przepustnice jak wygląda?'


    "Ważna uwaga dla posiadaczy TSów to taka, że jeżeli wystąpi dławienie przy 2 tys orotów nie szukajcie przyczyny nigdzie indziej tylko w czujniku przepustnicy (zitegrowany z krokowym) bądź w kablach sondy a pierwszym krokiem powinna być ponowna adaptacja ustawień."
    Ostatnio edytowane przez oleksy00 ; 01-02-2013 o 21:42

  4. #14
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    01 2013
    Auto
    AR 147, 1.6 105KM, rocznik 2001
    Postów
    47

    Domyślnie

    Na przepustnice nie patrzyłem,jutro popatrzę. Rozumie że mam przeczyścić tylko samą przepustnice i nic więcej ?
    Z tego co piszesz,to prze pływkę mam dobrą, bo po odpięciu też się to działo.

    Co do spalania. Do roboty dojeżdżałem nią kilka razy, w jedną stronę 30km, przy czym trasa wynosi ok 80% po drogach zwykłych, tylko 20% po mieście.
    Dodam że zanim się ten problem zaczął, spalanie mi pokazywało 8l.

    Głównie to podejrzewam kable zapłonowe, bądź sondę lambda.
    Za tydzień mam wypłatę, auto na razie i tak stoi więc po wypłacie wymienie kable, i skoczę do serwisu sprawdzić kody błędów i je wykasować.

    A o co chodzi z tą ponowną adaptacja ?

  5. #15
    tomekrvf
    Gość

    Domyślnie

    Moim zdaniem pada czujnik położenia wałka rozrządu.

  6. #16
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    01 2013
    Auto
    AR 147, 1.6 105KM, rocznik 2001
    Postów
    47

    Domyślnie

    Dziś w końcu wymieniłem kable zapłonowe.
    Podczas wymiany zauważyłem, że 2 cewki są pęknięte (1 i 4 od strony rozrządu).
    Pierwsza cewka miała lekkie pęknięcie, jednak 4 cewka miała potężne pęknięcie na pół cewki.
    Samochód jak na razie chodzi, już nie przerywa więc kable zapłonowe rozwiązały sprawę (wcześniejsze były od nowości i nie były wymieniane).
    Nowy komplet cewek zamawiam w poniedziałek, ale z ciekawości chciałem się was spytać, czy po odłączeniu kabla zapłonowego, wyjście na kabel z cewki macie zabrudzone takim zielonym pyłem ? Ja po odłączeniu kabli od cewek, zauważyłem że środek tych wejść jest cały w zielonym pyle, który przed założeniem nowych kabli wyczyściłem.

  7. #17
    Prysu
    Gość

    Domyślnie

    jak problem u kolegi bo borykam sie z podobnymi obiawami tylko ze ja mam ten problem ze na gazie jest ok a na benzynie na zimnym silniku nie da sie jechac

  8. #18
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    01 2013
    Auto
    AR 147, 1.6 105KM, rocznik 2001
    Postów
    47

    Domyślnie

    No u mnie problem już zniknął. Przyczyną były bardzo stare świece zapłonowe, oraz w głównej mierze pęknięte cewki na 1 i 4 cylindrze.
    Myślę,u ciebie problem gdzie indziej, ponieważ gdyby to było coś z układem zapłonowym to działo by się to zarówno na benzynie, jak i na gazie.
    Najlepiej to podłącz pod kompa i zobacz błędy, bo mi wychodziło wypadanie zapłonu na pierwszym cylindrze, oraz profilaktycznie sprawdź czy nie masz czasem
    pękniętych cewek (jakiekolwiek pęknięcia na obudowie).

    Spróbuj też zatankować na innej stacji, bo w tym roku jest spory wysyp złego paliwa.

Podobne wątki

  1. [159] Brak mocy, problem z turbiną - check engine
    Utworzone przez blazejsj w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 79
    Ostatni post / autor: 17-07-2018, 07:24
  2. [159] Have engine check + brak mocy
    Utworzone przez rysiek w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 20-09-2016, 19:52
  3. [159] Pomocy!!! CHECK ENGINE + HILL HOLDER + VDC + gaśnie w czasie jazdy, brak mocy
    Utworzone przez nowy jestem w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 25
    Ostatni post / autor: 31-08-2016, 15:47
  4. [159] Check Engine i spadek mocy
    Utworzone przez Pawell1885 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 20-04-2016, 04:29

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory