Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 20

Temat: [166] wersje limitowane

  1. #11
    ViP Romeo Avatar peteja_43
    Dołączył
    11 2007
    Mieszka w
    Ruda Śląska
    Auto
    AR 166 2.4JTD 2001r.
    Postów
    583

    Domyślnie

    Cytat Napisał blackalfa166
    no tak :- zgadzam się MASERATI bardzo mi się podoba i fajnie jeździ ale jak ktos kocha 166 to i z niej można zrobić potwora.
    Zeby po tych przeróbkach nie wyglądał jak potwór ,166 nie potrzebuje przerobek zewnętrznych jest piękna tak ją stworzyli projektanci .Pozdrawiam <hello>

  2. #12
    kmito
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał blackalfa166
    ale jak ktos kocha 166 to i z niej można zrobić potwora.
    A kto powiedział że trzeba się 166 pozbywać.
    I tak się nie opłaca.
    Doprowadzasz ją do dobrego stanu, żeby ją później sprzedać za 15tyś PZL?
    I to jeszcze będą ćwiąkać, ze za drogo.
    Moja ma u mnie dożywocie.
    A Maserati to na "bulwar" bardziej.

  3. #13
    zdziba
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał blackalfa166
    pewnie że się spotkałem z tuningiem 3.0 :-)

    od razu odpuść sobie filtry i inne duperele bo to nic nie daje
    masz kila możliwości

    tani,droższy, drogi i bardzo drogi

    tanio możesz chipem podciągnąc moc do 240KM jeździłem takim autem i zyskało bardzo na elastyczności i przyspieszeniach powyżej 100Km/h

    droższy to taki żeby wsadzić wałki rozrządu od GTA GTV lub dorwać wałki na których jeździli w pucharze alfy. Widziałem tak przerobioną lancię KAPPA z silnikiem 3.0 która objechała mnie jak chciała

    jeśli chcesz wydać więcej to możesz kupić gotowy zestaw chip + wałki http://www.autodeltashop.com/product...roducts_id=223 i będziesz miał niezłą frajdę

    jeśli chcesz wydać jeszcze więcej to najlepiej zasadzić się na kompresor rotrexsa i zrobić małego potwora lub rozwiercić się do 3.7 :-) tak jak to chłopcy z autodelty zrobili i mieć duuuuuuużego potwora :-)

    możesz jeszcze wrzucić napęd na 4 od 164 Q4 itd

    możliwości tuningu jest sporo w zasadzie ogranicza cię tylko wyobraźnia.

    Jesli zaś chodzi o tuning optyczny to 166 łatwo jest spaprac i popsuć jej piękny wygląd tutaj polecam oryginalne zestawy ewentualnie coś z NOWITECa
    A gdzie tego taniego chipa można nabyć?Tani? tzn ile? I czy samemu można go zamontować? Pzdr.

  4. #14
    Użytkownik Romeo Avatar blackalfa166
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR 166 3.0 V6 1999; AR 166 3.0 V6 2002; JEEP Grand Cherokee V8 5.9 1998; Cadillac Seville STS
    Postów
    754

    Domyślnie

    chipa się samemu nie montuje tylko jedzie się na programowanie i nastawy. To najtańszy tuning to znaczy 1200-1500zł za chipa za osiagi które później uzyskuje alfa nie jest to dużo. No chyba że ktos uwaza inaczej i jest zwolennikiem opisów typu:

    super ssący power box do filtra sportowego 200zł - zwiększa moc o 2%
    sportowy filtr powietrza - 100zł - podnosi moc do 5% :-)
    magnetyzery paliwa - 100-300 - zmniejszają zużycie paliwa i podnoszą moc
    super sportowe świece - 40zł szt - szybsza praca większa moc
    super hiper przewody wysokiego napięcia 200zł - szybsza iskra - szybsze wkręcanie na obroty
    sportowy wydech - zwiekszenie szybkości przepływu spalin i wzrost mocy o 5%
    tak mniej więcej wyglada polski tuning

  5. #15
    Użytkownik Romeo Avatar blackalfa166
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR 166 3.0 V6 1999; AR 166 3.0 V6 2002; JEEP Grand Cherokee V8 5.9 1998; Cadillac Seville STS
    Postów
    754

    Domyślnie

    Cytat Napisał peteja_43
    Zeby po tych przeróbkach nie wyglądał jak potwór ,166 nie potrzebuje przerobek zewnętrznych
    dokładnie tak jak mówisz - to samo napisałem - 166 można łatwo spaprać

  6. #16
    zdziba
    Gość

    Domyślnie

    ;|/

  7. #17
    Użytkownik Romeo Avatar blackalfa166
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR 166 3.0 V6 1999; AR 166 3.0 V6 2002; JEEP Grand Cherokee V8 5.9 1998; Cadillac Seville STS
    Postów
    754

    Domyślnie

    Cytat Napisał zdziba
    Az tak głupi to ja nie jestem żeby bawić się w jakies tam (polskie tuningi)
    przeciez tego nie sugerowałem

    co do zabawy w chip są różne propozycje wystarczy w googlu wpisać chip tuning i zobaczysz gdzie masz najbliżej i jaką ofertę mają np: http://www.44tuning.pl/chiptuning-alfa-romeo-166.html

    :!: WAŻNE :!: jest wielu pseudo magików którzy twierdzą że wiedzą co robia babrając się z mapami paliwa. Dlatego jak już znajdziesz jakiegoś wykonawcę to pogadaj z nim i wybadaj go a najlepiej niech się pochwali co już robił ... poczytaj fora itd

  8. #18
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar mario166
    Dołączył
    11 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 166 2,4 JTD CF3 140 PS
    Postów
    34

    Domyślnie

    Cytat Napisał perrodeltango
    Dzieki wielkie.Ludzie wypisuja w ogloszeniach to co chcieliby miec chyba w wyposazeniu
    A tak przy okazji to macie moze jakies skany folderów reklamowych 166 z polskich salonow??
    Z gory dziekuje
    Witam
    To link do broszur zagranicznych warto obejrzeć http://www.alfaromeo166club.nl/Broch...66/alfa166.htm

  9. #19
    perrodeltango
    Gość

    Domyślnie

    DZIEKI MARIO!!
    swietny link.
    Co do tuningu mechanicznego to zastanowie sie nad chipem...
    a optycznie to wyznaje zasade ze 166 to jeden z nielicznych modeli na rynku ktory z jakimkolwiek ospojlerowaniem wyglada duzo gorzej niz w serii.nawet Zenden mi nie pasujejedynie piekne fele i efekt gotowy

  10. #20
    Użytkownik Romeo Avatar blackalfa166
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR 166 3.0 V6 1999; AR 166 3.0 V6 2002; JEEP Grand Cherokee V8 5.9 1998; Cadillac Seville STS
    Postów
    754

    Domyślnie

    Co do tuningu mechanicznego to zastanowie sie nad chipem...
    a można wiedzieć jakim pojazdem teraz śmigasz ? bo może się okazać że ten chip tuning będzie zupełnie zbędny 3.0 nie nalezy nawet seryjne do mułowatych silników :-)


    z jakimkolwiek ospojlerowaniem wyglada duzo gorzej niz w serii
    warto zauwazyc że było seryjne "ospojlerowanie" lub lepiej to nazywając - podkreslenie sportowych cech - i to seryjne ospojlerowanie + fajne felgi mnie się podoba.
    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	wwwmitoalfaromeocom_3_168.jpg
Wyświetleń:	3463
Rozmiar:	89.1 KB
ID:	3750  

Podobne wątki

  1. [159] wersje wyposażenia
    Utworzone przez tommi_alfa w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 71
    Ostatni post / autor: 21-11-2021, 13:41
  2. Wersje 156 a obniżenie.
    Utworzone przez matezoma w dziale 156
    Odpowiedzi: 34
    Ostatni post / autor: 07-07-2013, 22:26
  3. Alfy edycje specjalne/limitowane
    Utworzone przez amigas w dziale Inne modele, historyczne i prototypy
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 28-11-2012, 22:28
  4. [159] 159 dostępne wersje
    Utworzone przez jacek006 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 53
    Ostatni post / autor: 08-10-2011, 18:44
  5. Limitowane wersje Sportiva i Eleganza
    Utworzone przez AR_156 w dziale GT
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 04-11-2006, 18:40

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory