Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9

Temat: pytanie o siliniczek :p

  1. #1
    Użytkownik Rowerzysta Avatar chao0
    Dołączył
    01 2013
    Mieszka w
    jawor
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.4 JTD
    Postów
    67

    Unhappy pytanie o siliniczek :p

    Siemaneczko! Mam pytanie odnośnie wymiany pierscieni za tłokach, gdyż moja alfa bardzo lubie olej ostatnimi czasy zaywazyłem ze je go wiecej niz benzyny :p jaki jest kosz takiej naprawy chodzi o alfe 146 1,4 bx. z góry dzieki za pomoc

  2. #2
    Użytkownik Romeo Avatar saroo
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Nidzica
    Auto
    Alfa Romeo 146 1.7 16v Bx. Alfa Romeo 164 3.0 V6
    Postów
    2,742

    Domyślnie

    Jesteś pewien, że to pierścienie?


  3. #3
    Użytkownik Romeo Avatar ANET
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Bochnia
    Auto
    ALFA 164 SUPER 3.0V6 24V
    Postów
    2,442

    Domyślnie

    Same pierścienie moga nie pomóc a nawet ,zmierz przed wymianą najpierw kompresję na cylindrach z próbą olejową

  4. #4
    Użytkownik Rowerzysta Avatar chao0
    Dołączył
    01 2013
    Mieszka w
    jawor
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.4 JTD
    Postów
    67

    Domyślnie

    co oznacza brak kompresji na jedym cylindrze??

  5. #5
    Użytkownik Romeo Avatar ANET
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Bochnia
    Auto
    ALFA 164 SUPER 3.0V6 24V
    Postów
    2,442

    Domyślnie

    Albo wypalone zawory albo rysu na cylindrze.

    - - - Updated - - -

    Ciężko wyczuć i doradzić.

  6. #6
    Użytkownik Rowerzysta Avatar chao0
    Dołączył
    01 2013
    Mieszka w
    jawor
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.4 JTD
    Postów
    67

    Domyślnie

    a jaki jest koszt naprawy zaworów pierscieni i szlif cylindrów?

  7. #7
    Użytkownik Fachowiec Avatar Rzmudzior
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    wschód
    Auto
    145 1.4 TS '00, Fiat Croma 1.8 '07
    Postów
    2,192

    Domyślnie

    Ja zapłaciłem 3 tys w szlifierni za taki zestaw:
    - komplet części oprócz panewek głównych (uszczelki, pierścienie itp. - wszystko jest)
    - polerowanie wału, wyważanie, odelżanie koła zamachowego
    - porting głowicy i wymiana zaworów dolotowych na większe, nowe gniazda, prowadnice, planowanie itp.
    - wyważanie tłoków i korbowodów,
    - honowanie tulei cylindrowych,
    - pogłębianie kieszeni na zawory w tłokach o 1.5 mm
    - umycie wszystkiego pod montaż
    W zależności od regionu itd. ceny mogą być wyższe. Na pewno musisz kupić kpl. części, zrobić prowadnice zaworowe i najlepiej przehonować tuleje. Wyważanie i reszta są opcjonalne, ale ja to polecam, polepsza trwałość silnika. Porting, większe zawory i lżejsze koło to już wyższa szkoła jazdy ^^
    Z Alfą jak z kobietą... Żyć trudno, a zabić szkoda

    Alfa Romeo 145, Toyota Yaris, Fiat Croma
    https://makramomaniak.pl/

  8. #8
    Użytkownik Rowerzysta Avatar chao0
    Dołączył
    01 2013
    Mieszka w
    jawor
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.4 JTD
    Postów
    67

    Domyślnie

    narazier wyjezdzam wiec alfa bedzie stała... wróce to pomyśle nad tym lub zmiana silnika

  9. #9
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Alucard30
    Dołączył
    12 2012
    Mieszka w
    Mazowieckie
    Auto
    2.4 JTD ++
    Postów
    99

    Domyślnie

    Cytat Napisał Rzmudzior Zobacz post
    Ja zapłaciłem 3 tys w szlifierni za taki zestaw:
    - komplet części oprócz panewek głównych (uszczelki, pierścienie itp. - wszystko jest)
    - polerowanie wału, wyważanie, odelżanie koła zamachowego
    - porting głowicy i wymiana zaworów dolotowych na większe, nowe gniazda, prowadnice, planowanie itp.
    - wyważanie tłoków i korbowodów,
    - honowanie tulei cylindrowych,
    - pogłębianie kieszeni na zawory w tłokach o 1.5 mm
    - umycie wszystkiego pod montaż
    W zależności od regionu itd. ceny mogą być wyższe. Na pewno musisz kupić kpl. części, zrobić prowadnice zaworowe i najlepiej przehonować tuleje. Wyważanie i reszta są opcjonalne, ale ja to polecam, polepsza trwałość silnika. Porting, większe zawory i lżejsze koło to już wyższa szkoła jazdy ^^
    To o czym piszesz to świetna sprawa,bo jak już rozkładać silnik to wszystko kompleksowo robić, ale nie wiem czy w przypadku 1.4 boxera jest sens, lepiej albo kupić z pewnego źródła 1.4, albo tak samo wyremontować 1.6bxa kupionego i mieć nieco więcej mocy.

Podobne wątki

  1. [159] Pytanie
    Utworzone przez hubert.janowski w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 04-06-2013, 21:19
  2. Egr pytanie
    Utworzone przez Damian156JTD w dziale 156
    Odpowiedzi: 26
    Ostatni post / autor: 25-02-2012, 11:53
  3. pytanie o DPF
    Utworzone przez czyrek w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 14-02-2012, 16:24
  4. Pytanie
    Utworzone przez Rychu147 w dziale Małopolskie
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 15-01-2012, 19:45
  5. Pytanie
    Utworzone przez Czaha w dziale 147
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 27-11-2010, 10:35

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory