Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy 1234
Pokaż wyniki od 31 do 38 z 38

Temat: Dysze spryskiwaczy - wymiana/tuning

  1. #31
    Użytkownik Romeo Avatar KlaudioOs
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Koszęcin
    Auto
    Alfa Romeo 2003' 147 1.9 JTD 140KM BOSE
    Postów
    1,100

    Domyślnie

    regulacje widać że powinny miec, za taką kwote porządnych z podgrzewaniem się nie kupi, a w alfie spryski są na masce o tyle daleko od szyby, że nie każde mgłowe jak widać są dobre, bo za nisko pryskają

  2. #32
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Kamil_K
    Dołączył
    10 2012
    Mieszka w
    Rogów k/Łodzi
    Auto
    147 1.9 JTD 8V (2005r. FL)
    Postów
    139

    Domyślnie

    to samo co dysze od C3 tylko nagwintowane i dołożyli nakrętkę, z doświadczenia nie polecam

  3. #33
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Weron
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    Wierzbice
    Auto
    Ford Fusion U.S.A 2.3 Benzyna
    Postów
    495

    Domyślnie

    Ktoś wkońcu dopasował te spryskiwacze do 147? U mnie sa oryginalne i totalna porażka,W tygodniu przejadę się do jakiegoś sklepu moto i może coś dopasuje innego

  4. #34
    Użytkownik Romeo Avatar KlaudioOs
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Koszęcin
    Auto
    Alfa Romeo 2003' 147 1.9 JTD 140KM BOSE
    Postów
    1,100

    Domyślnie

    jak mam serie, i nie narzekam, zadowolony jestem.
    może masz już dysze zapchane, albo pompe słabą, węzyki zapchane..

  5. #35
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Weron
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    Wierzbice
    Auto
    Ford Fusion U.S.A 2.3 Benzyna
    Postów
    495

    Domyślnie

    Pompke tydzień temu wymieniłem na nówkę,na postoju psika dobrze,ale w czasie jazdy to masakra. Nie idzie spryskać szyby. Ostatnio zaczęło mnie to wnerwiać,i chyba czas poszukać jakiś innych spryskiwaczy.

  6. #36
    Użytkownik Świeżak Avatar antares
    Dołączył
    05 2012
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    ZAR939 X9 2.4JTD 147KW
    Postów
    223

    Domyślnie

    Cytat Napisał Kamil_K Zobacz post
    ja zakupiłem najpierw od C3, porażka, nie pasują, psikają nisko,
    zakupiłem od c4 okazało się że identyczne tylko podłączenie wężyka mają inne (jedne pionowo a drugie pod skosem)

    ale wpadła mi w ręce dysza od Marei, jest 4-ro kanalowa i pasuje idealnie, normalnie wpina się jak oryginał w maskę, w ASO 15zł/szt, tylko trzeba zwrócić uwagę bo są 2,3 i 4-kanalowe (mowie o otworkach którymi sika płyn na szybę),
    jak dla mnie te 4-ro kanałowe są idealne, lepsze od mgłowych
    punto 2 FL miały mgłowe, ale nie wiem czy były montowane na masce czy na podszybiu..... co do BBM to nie pamiętam czy Bravo miało takie same jak M ale jeżeli rzeczywiście pasują idealnie to chyba się w coś takiego pobawię . Wężyki też idealnie podchodzą ??

  7. #37
    Użytkownik Romeo Avatar KlaudioOs
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Koszęcin
    Auto
    Alfa Romeo 2003' 147 1.9 JTD 140KM BOSE
    Postów
    1,100

    Domyślnie

    pamiętaj że samo to że spryski są na masce, i odległość jest daleka, to już wada i zakładając mgłowe, może być problem, jak jeden kolega pisał powyżej, bo wtedy nic nie leci na szybę przy prędkościach

  8. #38
    Użytkownik Świeżak Avatar antares
    Dołączył
    05 2012
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    ZAR939 X9 2.4JTD 147KW
    Postów
    223

    Domyślnie

    Cytat Napisał KlaudioOs Zobacz post
    pamiętaj że samo to że spryski są na masce, i odległość jest daleka, to już wada i zakładając mgłowe, może być problem, jak jeden kolega pisał powyżej, bo wtedy nic nie leci na szybę przy prędkościach
    pytanie czy problemem jest wtedy "mgła" czy słaba pompka. Do tego wydaje mi się, że widziałem mgłowe fabryczne które były na masce montowane, wydaje mi się że właśnie te z punto mk2FL . Może ktoś potwierdzi jak tam było...

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał KlaudioOs Zobacz post
    pamiętaj że samo to że spryski są na masce, i odległość jest daleka, to już wada i zakładając mgłowe, może być problem, jak jeden kolega pisał powyżej, bo wtedy nic nie leci na szybę przy prędkościach
    pytanie czy problemem jest wtedy "mgła" czy słaba pompka. Do tego wydaje mi się, że widziałem mgłowe fabryczne które były na masce montowane, wydaje mi się że właśnie te z punto mk2FL . Może ktoś potwierdzi jak tam było...

Podobne wątki

  1. [159] Dysze spryskiwaczy - jak wyregulować?
    Utworzone przez Chudy159 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 20-11-2022, 14:11
  2. Dysze spryskiwaczy
    Utworzone przez Orlos93 w dziale 147
    Odpowiedzi: 87
    Ostatni post / autor: 09-03-2020, 23:40
  3. [MiTo] Dysze spryskiwaczy
    Utworzone przez LukaSS w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 20-10-2015, 20:20
  4. Dysze spryskiwaczy
    Utworzone przez rooney w dziale 156
    Odpowiedzi: 36
    Ostatni post / autor: 06-05-2014, 11:56

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory