Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokaż wyniki od 21 do 27 z 27

Temat: K sport racing

  1. #21
    Użytkownik Fachowiec Avatar slavol
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Chodzież
    Auto
    Ford
    Postów
    2,191

    Domyślnie

    A ja dalej uparcie twierdzę że 4-pot wystarczy, i nie neguję że 330mm jest niepotrzebne, w końcu metalu jest tam trochę. W taroxy, k-sporty czy movity tylko jeśli w grę wchodziłby jeszcze większy rozmiar tarcz. A zaoszczędzone pieniądze w jakieś wypaśne felgi z oponami.
    Mustang 2012 3.7 V6 , na razie musi wystarczyć...

  2. #22
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    156 2.5 V6 SW jakiś SP, 02r. / 147 1.9 jtd 8v 115km. 3d czerwona :)
    Postów
    2,768

    Domyślnie

    Powodzenia w modzeniu i dajcie znać jak wyszło!!!

  3. #23
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar omen
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Piekary Śląskie
    Auto
    GT
    Postów
    5,030

    Domyślnie

    Tacka
    na jakich zestawach jeździłeś dotychczas ? tzn klocki + tarcze ?
    Rozumiem, że można spalić hamulce nawet w GTA.. ale nie mów że te 250 koni tak potrzebuje KSporta czy Movita ?

    Mam 330mm przód i 276mm tył, cywilne klocki i tarcze, przewody bez oplotu moc samochodu ~200KM. Codziennie robię ok 100km jak tylko nagrzeje się oliwa to używam momentu i mocy w pełnym zakresie. Samochód bywał nie raz na torze i tez nigdy nie było problemu.

  4. #24
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Kraków
    Postów
    356

    Domyślnie

    Cytat Napisał omen Zobacz post
    Tacka
    na jakich zestawach jeździłeś dotychczas ? tzn klocki + tarcze ?
    Rozumiem, że można spalić hamulce nawet w GTA.. ale nie mów że te 250 koni tak potrzebuje KSporta czy Movita ?

    Mam 330mm przód i 276mm tył, cywilne klocki i tarcze, przewody bez oplotu moc samochodu ~200KM. Codziennie robię ok 100km jak tylko nagrzeje się oliwa to używam momentu i mocy w pełnym zakresie. Samochód bywał nie raz na torze i tez nigdy nie było problemu.
    no wlasnie bo masz 330 i do tego sie wszytko sprowadza potrzebuje 330 i tylko o tym mowie...to musze zrobic bo 303 to zart.I NIE TWIERDZE ZE POTRZEBUJE MOVITA CZY TAROXA ALE KAZDA ZMIANA NA 330 A TA JEST NIEZBEDNA WIAZE SIE Z KOSZTEM wiec moje pytanie jest takie od samego poczatku jak musze zainwestowac w te 330 a musze to w jakie bo wciaz pare osob nie rozumie albo ja niezbyt klarownie tłumacze.330 MUSZA BYC!!! ale czy isc w oryginaly takie jak szly do gta po 2003 czy szukac innych w podobnej lub nieco wyzszej cenie???????????????co najlepsze i co ma sens w sensie cena-jakosc....z tym ze 303 wystarcza do gta juz dajmy spokoj...nie wystarcza i wie to nawet producent Alfy Romeo!

  5. #25
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar omen
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Piekary Śląskie
    Auto
    GT
    Postów
    5,030

    Domyślnie

    myślę, że to będzie inny problem ale ok.

    włóż 330GTA + dobre tarcze i dobre klocki oraz odpowiedni płyn.
    Pamiętaj, że nie tylko przodem się hamuje więc z tyłu też trzeba zaopiekować się odpowiednio hamulcem.

  6. #26
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Kraków
    Postów
    356

    Domyślnie

    Cytat Napisał omen Zobacz post
    myślę, że to będzie inny problem ale ok.

    włóż 330GTA + dobre tarcze i dobre klocki oraz odpowiedni płyn.
    Pamiętaj, że nie tylko przodem się hamuje więc z tyłu też trzeba zaopiekować się odpowiednio hamulcem.
    nie wiem o jakim problemie mowisz? ale mniejsza z tym doradziles i to ok szacunek wiem wiem z tylu mam ok dobre brembo i ferodo ale pewnie masz racje trzeba po prostu wlozyc oryg brembo od gta ktore nawiase mowiac sa dokladnie takie same jak w ferrari 360 i w ta strone sie przychylam... a propos jesli o takim problemie mowisz choc nie wiem...zapewniam Cie i musisz mi uwierzyc na slowo-umiem hamowac wiem co to hamowanie silnikiem zrzucanie biegow delikatne deptanie i takie tam...z choinki sie nie urwałem.To druga gta w moim zyciu i robie co moge zeby nie giac tarcz ale z tego co wiem lepsi ode mnie tez gna w diabły.Ale nie wiem moze o cos zupełnie innego Ci chodzi.Ja tylko zgaduje i mam swoje powody bo na tym forum oprocz pomocy jeszce czesciej mozna sie spotakac ze zlosliwosciami choc nie rozumiem dlaczego tak jest.Absolutnie Tobie tego nie sugeruje tak sobie tylko...

  7. #27
    Hanys Romeo Avatar george11
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    slask
    Auto
    GT, Lancia Ypsilon 1,3 JTD 03'było jest BMW 225xe, Ford Custom 2.0 2018.
    Postów
    2,252

    Domyślnie

    Omen, GTA trocze szybciej przyspiesza od JTD, wiec obciazenia cieplne nieco wyzsze.

Podobne wątki

  1. Felgi Racing Line
    Utworzone przez artur_ka w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 27
    Ostatni post / autor: 12-03-2024, 12:26
  2. Selenia 10w60 Racing
    Utworzone przez hubus18xx w dziale 147
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 18-09-2012, 18:46
  3. BK RACING ?!? opinie ?
    Utworzone przez robak#21 w dziale Styling - Body Kit
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 29-11-2011, 23:26

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory