Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 20

Temat: Zawory i głowica!

  1. #1
    Użytkownik Embrion Avatar Green Boy
    Dołączył
    01 2013
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.0 16v. 1998r
    Postów
    11

    Post Zawory i głowica!

    Witam.
    Jakis czas temu urwal mi sie pasek rozrzadu. Auta jeszcze nie naprawialem. W zwiąku z tym mam pytanie. Czy jest taka możliwość że podczas urwania paska mogło nie dojść do pogięcia zaworów i wystarczy tylko zmienić rozrżąd? Dodam że nie wiedząc o zerwanym pasku próbowałem ją odpalić i kręci dość lekko jakby nic nie przeszkadzało tłokowi.

  2. #2
    Użytkownik Fachowiec Avatar QBA
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    ALFA 166 SWAP 3.0+Q2 / ALFA 166 2.4 20v FL 180 HP/Jumper 2.8 JTD /Fiat Regata/Alfa 147 JTD 8v
    Postów
    2,633

    Domyślnie

    na bank masz pogięte zawory.
    http://www.flar-ital.pl/ - CZĘŚCI ZAMIENNE- SERWIS: Lancia, Fiat, Alfa Romeo
    USŁUGI AUTOLAWETĄ- POMOC DROGOWA

  3. #3
    Użytkownik Znawca Avatar ArturR_1975
    Dołączył
    06 2011
    Mieszka w
    Chełmża kole Torunia
    Auto
    Alfa 156 2.5 V6 24V CF3 Progression FL 2005 Vialle LSi: Była AR 156 1.6/1.8 T.S 98/2005r LPi Vialle
    Postów
    1,935

    Domyślnie

    Cytat Napisał Green Boy Zobacz post
    Witam.
    Jakis czas temu urwal mi sie pasek rozrzadu. Auta jeszcze nie naprawialem. W zwiąku z tym mam pytanie. Czy jest taka możliwość że podczas urwania paska mogło nie dojść do pogięcia zaworów i wystarczy tylko zmienić rozrżąd?
    Jest taka możliwość, ale to musiałby być na prawdę cud!!

  4. #4
    LukiPuki
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał ArturR_1975 Zobacz post
    Jest taka możliwość, ale to musiałby być na prawdę cud!!
    Aż takich cudów niema, mi też się kiedyś urwał pasek, myślałem że się zesr....m jak mi mechanik powiedział ile to może kosztować. Niedobrze że "zakręciłeś" silnikiem, teraz już masz na pewno pogięte zawory.

  5. #5
    Użytkownik Embrion Avatar Green Boy
    Dołączył
    01 2013
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.0 16v. 1998r
    Postów
    11

    Domyślnie

    A możesz napisać ile i co miałeś do naprawy?

  6. #6
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,617

    Domyślnie

    Dodatkowo czeka cię wymiana panewek na korbach które miały kolizję
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  7. #7
    LukiPuki
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Green Boy Zobacz post
    A możesz napisać ile i co miałeś do naprawy?
    2000 Euro, a dokładnie 1984 euro( nie mieszkam w polsce) W Polsce na pewno będzie taniej. Wymieniłem wszystkie zawory pompę wody, uszczelki, rolki,.. dziś już nawet nie pamiętam wszystkiego. Niemniej było to bolesne doświadczenie spowodowane moją głupotą.

  8. #8
    Użytkownik Romeo Avatar ANET
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Bochnia
    Auto
    ALFA 164 SUPER 3.0V6 24V
    Postów
    2,442

    Domyślnie

    Dokładniejszy kosztorys możesz zrobić po rozebraniu uszkodzonego silnika.

    - - - Updated - - -

    A dokładniej po weryfikacji uszkodzonych części.

  9. #9
    Użytkownik Romeo Avatar Morbob
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Ząbkowice Śląskie/Wrocław
    Auto
    GT 3.2 V6 2004
    Postów
    552

    Domyślnie

    Szansa zawsze jest, bo TEORETYCZNIE silnik może wyjść z tego bez uszkodzeń, ale przy 24v brzmi to trochę absurdalnie.

    PS: U mnie 2 kompletne głowice w świetnym stanie leżą i czekają na kupca. Nie chce za nie dużo

  10. #10
    Użytkownik Embrion Avatar Green Boy
    Dołączył
    01 2013
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.0 16v. 1998r
    Postów
    11

    Domyślnie

    Cytat Napisał Morbob Zobacz post
    Szansa zawsze jest, bo TEORETYCZNIE silnik może wyjść z tego bez uszkodzeń, ale przy 24v brzmi to trochę absurdalnie.

    PS: U mnie 2 kompletne głowice w świetnym stanie leżą i czekają na kupca. Nie chce za nie dużo

    Póki co jestem za granicą ale wracam za 2 mies. imam zamiar zrobic wszystko aby jezdzila. Wtedy sie rozbierze silnik i obejrzy dokładnie co sie stało. Jaka jest twoja cena za ktorąś z tych głowic? Tylko martwi mnie jedno dlaczego kreci bez zadnych oporow? Czy mogło dojsc do przedziurawienia tloku?

    - - - Updated - - -

    Haha za 2000 euro to mozna kilka silnikow kupic albo alfe. Jesli chodzi o rozrzad to normalne ze pompa wody, rolki, pasek interesuje mnie tylko co w srodku silnika miales do wymiany. Bo planowanie glowicy napewno tez, chyba ze nowa kupiles.

Podobne wątki

  1. Zawory czy wtryski .
    Utworzone przez roma-75 w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 21-02-2015, 12:26
  2. Stukanie zawory, głowica
    Utworzone przez maciasgta w dziale 156
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 05-05-2013, 20:01
  3. klepiace zawory?
    Utworzone przez bugan3 w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 06-04-2012, 17:54
  4. zawory od 1,6 do 2,0
    Utworzone przez Niko123 w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 10-05-2011, 20:55
  5. Zawory w AR 146 2.0 Ti 16V
    Utworzone przez Proteus w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 29-07-2007, 09:57

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory