Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 29

Temat: 156 JTS u samochodowego doktora;/

  1. #11
    Użytkownik Znawca Avatar darek2116
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Bedzin
    Auto
    164 Super 3.0 V6 12V
    Postów
    1,536

    Domyślnie

    Jakoś z tymi zaworami i nagarach na nich to mysle ze nie az tak bardzo ale autorka chyba odpuscila temat

  2. #12
    Karol_ka
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał bubu321 Zobacz post
    Kod:
    - gromadzenie się nagaru na zaworach ponoć może być po części przyczyną wariowania auta, ...
    - a był ten nagar w silniku, gdzie dokładnie i w jakich ilościach.
    - zdjęć chyba nie masz.
    Zdjęć nie mam, ale mąż widział na żywo i porównywał z jakimiś zdjęciami z dokumentacji firmowych aut i mówi że dużo tego było. O zrobieniu zdjęć nie pomyślał, ja również.

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał darek2116 Zobacz post
    Jakoś z tymi zaworami i nagarach na nich to mysle ze nie az tak bardzo ale autorka chyba odpuscila temat
    Nie odpuściłam tematu. Po prostu dom, praca, dom i nie zaglądałam.
    Bella odebrana, na razie jeździ dość małe odległości, przetestujemy ją dzisiaj bo czeka nas wyprawa 500km do "ukochanej" teściowej.
    To mam do Was jeszcze dwa pytania:
    -potrzebuję wiedzieć czy jakie są możliwości i koszty odkodowania radia ( książki serwisowej nadal nie odebrałam więc nie mam kodów)., ewentualnie proszę o namiar na kogoś we Wrocku lub okolicach. Jeśli trzeba wyciągnąć radio również powiedźcie jak bo zostałam chwilowo sama z Alutką bez żadnego męskiego wsparcia
    - mimo podmiany cewek zapłonowych ( na używki długo przewalające się w garażu, demontowane były kilka lat temu jako sprawne) po pewnym czasie ( przejechane ok 300 km) nadal wyskakują nam błędy :
    P0300,"Wykryte przypadkowe/wielokrotne wypadanie zapłonów w cylindrach"
    P0304,"Cylinder 4 - wykryte wypadanie zapłonów" i analogicznie inne po zamianie miejsc. Bella już tak bardzo nie muli ( albo to moje odczucie) ale wkurzają mnie te komunikaty bo co chwile mi auto krzyczy ;/W związku z tym co mam zrobić? Kupić nowe cewki zapłonowe? Jeśli tak to ile sztuk? Wszystkie cztery czy tylko tą wypadającą?

    -

  3. #13
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - wypadające zaplony to nie zawsze uszkodzona cewka.
    - to tylko znaczy że w danym torze zapłonu nie powstał zapłon mieszanki i ECU to odnotowało po ilus tam problemach.
    - to może byc także problem sond lambda, wtryskiwaczy, pompy paliwa w ostateczności świec zapłonowych.
    - w JTS nie masz przewodów zapłonowych , wiec one odpadają.
    - bez diagnostyki to tylko szukanie w ślepo i wymiana kolejnych elementów zapasowych.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  4. #14
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Wieruszów
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.0 JTS LPG 2002r po LF
    Postów
    1,982

    Domyślnie

    Ktoś tu dawno temu borykał się z wypadającymi zapłonami na tyle silnymi że drżał silnik.
    Winowajcą okazały się wtryskiwacze.
    Podobno pomogło mu użycie środka do czyszczenia wtrysków.
    Moja Bella

  5. #15
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar tranceaddict
    Dołączył
    10 2012
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Alfa 156 2.0 JTS 2004
    Postów
    49

    Domyślnie

    Co do wypadającego zapłonu - raz mi wyskoczył taki błąd i po przestudiowaniu forum zalałem pełny bak i dolałem środek STP do czyszczenia wtryskiwaczy. Po tej operacji błąd już nie wyskoczył, a przejechałem około 6k km. Myślę, że można spróbować, bo kosztuje około 20zł, a jak nie pomoże, to na pewno nie zaszkodzi

  6. #16
    Karol_ka
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał bubu321 Zobacz post
    - wypadające zaplony to nie zawsze uszkodzona cewka.
    - to tylko znaczy że w danym torze zapłonu nie powstał zapłon mieszanki i ECU to odnotowało po ilus tam problemach.
    - to może byc także problem sond lambda, wtryskiwaczy, pompy paliwa w ostateczności świec zapłonowych.
    - w JTS nie masz przewodów zapłonowych , wiec one odpadają.
    - bez diagnostyki to tylko szukanie w ślepo i wymiana kolejnych elementów zapasowych.

    Hm... Diagnostyka... Nasz mechanik mówi cewka ale po minie widać że nie jest do końca przekonany;/ Tak więc chyba będziemy musieli poszukać innego bo sami nie zdiagnozujemy Belli przecież;/
    Pamiętam że raz wlewaliśmy jakiego ulepszczacza do paliwa, ale co dokładnie to musiałabym się zapytać męża.
    A co do auta to auto idzie do poprawki - przejechane 1500km a trzeba było wlać 2,5l oleju. Mechanik nie dostał jeszcze ani grosza -(zapłaciliśmy tylko za fakturę za rozrząd) i tylko to mnie pociesza. Brzydko pisząc spier...l sprawę niech naprawia. Dobrze tylko że mamy możliwość poruszania się komunikacją i firmowymi autami.

  7. #17
    Użytkownik Znawca Avatar darek2116
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Bedzin
    Auto
    164 Super 3.0 V6 12V
    Postów
    1,536

    Domyślnie

    a ściągał te głowice w końcu?mierzył kompresje?jak już robić silnik to z głową,JTS to tylko sposób zasiliania,mechanika dalej zostaje na swoim miejscu
    czyli pierścienie i zawory

  8. #18
    Użytkownik Pasjonat Avatar Proxim@Ar
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    Opole, Piła
    Auto
    Brera Tbi
    Postów
    3,572

    Domyślnie

    W razie czego zwroccie sie do Darka z tym JTS-em- na pewno pomoze. Ja do niego jechalem z Opola i nie zawiodlem sie, wiec polecam.
    147 2001, 1.6 105 KM- była
    156 2003, 2.0 JTS 166 KM- była
    156 2003, 2.5 V6 192 KM- była... ehh..
    156 2005 1.9 JTD~`160 KM była
    159 2006 1.9 JTD- była
    159 2005 1.9 Distinictive- była..
    156 2003 2.0 TS+LPG- była
    156 2003 2,5 V6- była..
    156 FL 2005 1.9 jtd- była
    166 FL 2005 2,4 jtd - była
    Alfa Romeo Crosswagon - był..
    156 FL 3.0 V6 - była
    Brera Tbi 2010 - jest
    Najlepsze auto na świecie - służbowe - jest

  9. #19
    Karol_ka
    Gość

    Domyślnie

    Mąż jest w drodze do mechanika. Dobrze że mnie w tym wyręczył bo nie dość że mała i pyskata to i walnąć potrafię jak mnie ktoś wyprowadzi z równowagi.
    Przez tel maż mówił że głowicę ściągałi, pierścienie oglądali i niby z nimi wszystko było w porządku. Jak pisałam pocieszam się że kasę mam w kieszeni i jeszcze nie zapłaciłam.
    W razie problemów będę się z Tobą Proxim@Ar kontaktować z sprawie namiarów

    A tak z innej beczki - też macie w 156tkach problemy z otwieraniem klapki od baku? Jak jest zimno to jest jakiś problem z linką bo nie chce do końca odbić klapki, jak mi jakiś buc na stacji za mocną wciśnie to też mam problem;/ Nie mówiąc już o problemie przy mrozie i zacinającym deszczu nie z tej strony co trzeba;/

  10. #20
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar tranceaddict
    Dołączył
    10 2012
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Alfa 156 2.0 JTS 2004
    Postów
    49

    Domyślnie

    u mnie taki problem nie występuje

Podobne wątki

  1. poszukuje Tapicera samochodowego Waw - okolice
    Utworzone przez Jaso w dziale Mazowieckie
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 13-04-2014, 13:16
  2. Jaki rozmiar radia samochodowego do Alfa 147 2008 r.?
    Utworzone przez piotrwachnik w dziale 147
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 09-10-2013, 18:23
  3. [Temat organizacyjny] Rozpoczęcie sezonu samochodowego na lotnisku w Krzywej k/Bolesławca
    Utworzone przez kamko25 w dziale Zloty, imprezy, spotkania
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 01-04-2012, 07:48
  4. Montaż termometru samochodowego w alfie 156 przed FL
    Utworzone przez SEBA-SB w dziale Styling - Body Kit
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 05-02-2010, 11:49

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory