Strona 8 z 14 PierwszyPierwszy 1234567891011121314 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 71 do 80 z 136

Temat: Demontaż zaworów głowicy [AR 156]

  1. #71
    Użytkownik Znawca Avatar ArturR_1975
    Dołączył
    06 2011
    Mieszka w
    Chełmża kole Torunia
    Auto
    Alfa 156 2.5 V6 24V CF3 Progression FL 2005 Vialle LSi: Była AR 156 1.6/1.8 T.S 98/2005r LPi Vialle
    Postów
    1,935

    Domyślnie

    Cytat Napisał darek2116 Zobacz post
    Zmierz kompresje i wypuść odme na zewnątrz jak ci kolega wyżej podpowiedział i wszystko się wyjaśni
    Czyli dwa wyloty z pokrywy zaworów do jakiegoś zbiorniczka w razie wycieku oleju? a wężyk za przepływką połączyć z zaworkiem zwrotnym?

  2. #72
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    04 2009
    Auto
    Alfa 159
    Postów
    223

    Domyślnie

    Cytat Napisał ArturR_1975 Zobacz post
    Czyli dwa wyloty z pokrywy zaworów do jakiegoś zbiorniczka w razie wycieku oleju? a wężyk za przepływką połączyć z zaworkiem zwrotnym?

    Prawda taka, zabrałeś się za remont głowicy oglądając filmiki na YT, kilku (tych z b.dużym doświadczeniem przyklaskiwało ) chyba z chęci żebyś baty dostał.
    Żadnych pomiarów nie zrobiłeś tylko polarka, odpadłem i ciągłe pisanie że wszystko ok, jest super. Ts to nie taczka że się potoczy i super będzie.
    Jeden kolega tłumaczył co i jak ale co tam wiemy lepiej. A racja właśnie po jego stronie. Bez mierzenia ts-a i większości silników nie masz szans na remont (na poziomie) Teraz zaczynasz zabawę od nowa i koszty zwiększysz.
    Nauczkę masz.

  3. #73
    degus
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał acer11 Zobacz post
    Prawda taka, zabrałeś się za remont głowicy oglądając filmiki na YT, kilku (tych z b.dużym doświadczeniem przyklaskiwało ) chyba z chęci żebyś baty dostał.
    Żadnych pomiarów nie zrobiłeś tylko polarka, odpadłem i ciągłe pisanie że wszystko ok, jest super. Ts to nie taczka że się potoczy i super będzie.
    Jeden kolega tłumaczył co i jak ale co tam wiemy lepiej. A racja właśnie po jego stronie. Bez mierzenia ts-a i większości silników nie masz szans na remont (na poziomie) Teraz zaczynasz zabawę od nowa i koszty zwiększysz.
    Nauczkę masz.
    Prawda jest taka że nie wielu jest takich miłośników Alfa Romeo , przynajmniej Artur wie co ma pod maską

  4. #74
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    04 2009
    Auto
    Alfa 159
    Postów
    223

    Domyślnie

    Czyli co ma? niewiadomą? To jak każdy nawet nie miłośnik ale użytkownik ts-a.

  5. #75
    Użytkownik Znawca Avatar ArturR_1975
    Dołączył
    06 2011
    Mieszka w
    Chełmża kole Torunia
    Auto
    Alfa 156 2.5 V6 24V CF3 Progression FL 2005 Vialle LSi: Była AR 156 1.6/1.8 T.S 98/2005r LPi Vialle
    Postów
    1,935

    Domyślnie

    Cytat Napisał acer11 Zobacz post
    Prawda taka, zabrałeś się za remont głowicy oglądając filmiki na YT, kilku (tych z b.dużym doświadczeniem przyklaskiwało ) chyba z chęci żebyś baty dostał.
    Żadnych pomiarów nie zrobiłeś tylko polarka, odpadłem i ciągłe pisanie że wszystko ok, jest super. Ts to nie taczka że się potoczy i super będzie.
    Jeden kolega tłumaczył co i jak ale co tam wiemy lepiej. A racja właśnie po jego stronie. Bez mierzenia ts-a i większości silników nie masz szans na remont (na poziomie) Teraz zaczynasz zabawę od nowa i koszty zwiększysz.
    Nauczkę masz.
    Nie widzę abyś odpowiedział na moje pytanie więc zamilcz!!


    Robię sam i mam minus koszty robocizny a uszczelek mam jeszcze jeden komplet. Nie trzęsę gaciami jeśli coś mi się spierdoli bo wiem, że dam radę i żaden machaniczyna mnie nie rąbnie na kosztach. Błędem było nie oddanie głowicy do planowania, bo to przypuszczam jest powodem nie kopcenia, ale dymienia. Wiele samochodów dymi tak jak moja niunia, przyglądałem się to wiem, dymią tak samo.

    Jutro będe Alfą w Toruniu to podskoczę od razu z kopyta do Małej Nieszawki. Jest tam zakład: Autoszlif. Szlifowanie, regeneracja głowic, regeneracja silników Dojazdowa 2a Mała Nieszawka

    więc zapytam ile wyniesie koszt planowania i za 3 tyg podjadę Toyotą z głowicą od Alfy.
    Ostatnio edytowane przez ArturR_1975 ; 02-04-2013 o 21:05

  6. #76
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    04 2009
    Auto
    Alfa 159
    Postów
    223

    Domyślnie

    co to znaczy zamilcz? Bierzesz się za coś o czym pojęcia nie masz. Bluzgaj na siebie.
    Artur, się nie denerwuj, ja nikomu w życiu źle nie życzyłem i życzyć nie będę, Wierzę w ludzi (staram się)
    Powodzenia życzę.
    Po prostu wiedzy, doświadczenia zabrakło (ale to oczywiście tylko moje zdanie)

  7. #77
    Użytkownik Znawca Avatar darek2116
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Bedzin
    Auto
    164 Super 3.0 V6 12V
    Postów
    1,536

    Domyślnie

    Arturze,sklaniam sie bardziej w strone pierscieni niestety bo glowice zrobiles ladnie.no i wlasnie
    ...zrobilo sie szczelniej na gorze a dol przeciez po probie olejowej poprawil wyniki na 1 i 4 przed zdjeciem starej glowicy.zmierz przed demontazem kompresje jeszcze raz z proba olejowa i porownaj wyniki zanim oddasz glowice.przy czym na plaszczyzne by mogla profilaktycznie trafic chyba ze masz pewny linial i mozesz sprawdzic odchylki.daj znac jak idzie

    Wysłane z mojego MB525 za pomocą Tapatalk
    Prywatna Praktyka Naprawy i Obsługi Alfa Romeo
    JTD,TWIN SPARK,V6
    Miernik grubości lakieru Fe/Al
    Naprawa wariatora faz
    Naprawy główne i bieżące,diagnostyka
    Informacje i możliwości-PW
    myjka ultradzwiękowa-wtryski PB oraz drobna elektronika
    EGR,DPF OFF Klapy Wirowe CHIP JTD
    Diagnostyka Uszczelki Głowicy TEST na zawartość CO2 w płynie
    Naprawa świec TS bez ściągania Głowicy i urwanych mostków-HELICOIL
    Naprawa Turbo
    http://www.forum.alfaholicy.org/uslu...gi_bedzin.html
    KUPIĘ WARIATOR 50zł plus przesyłka za sztuke płace-OFERTY PW

  8. #78
    Użytkownik Znawca Avatar ArturR_1975
    Dołączył
    06 2011
    Mieszka w
    Chełmża kole Torunia
    Auto
    Alfa 156 2.5 V6 24V CF3 Progression FL 2005 Vialle LSi: Była AR 156 1.6/1.8 T.S 98/2005r LPi Vialle
    Postów
    1,935

    Domyślnie

    Przepraszam acer11 troszkę się uniosłem, nie miej mi tego proszę za złe. Człowiek się uczy na błędach, tak i w tej kwestii ja również odniosłem nauke z tego.

    Dariuszu zrobię test kompresji na sucho oraz olejowy i już jestem nastawiony na zbiórkę floty na nowe pierścienie. Fakt jest taki, że tłokami można było poruszać w cylindrach lekko na boki. Przyjadę z Sopotu to zabiorę się wymianę pierścieni. Nie mam kanału więc będę zmuszony coś wymyślić.

    Pytanie: dlaczego jest olej w dolocie (przepustnicy)?

  9. #79
    Użytkownik Znawca Avatar darek2116
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Bedzin
    Auto
    164 Super 3.0 V6 12V
    Postów
    1,536

    Domyślnie

    Od razu pomyśl nad panewkami,ostatnio robiliśmy właśnie 1.6 i nawet pamiętam ceny więc jak pierścienie byś chciał to pisz.Ale na początek posprawdzaj.Wypuść te odme jak ci pisalismy to będziesz widział ile tego oleju się wydobywa np do jakiejs butelki,a dzieje się tak przez spore nieszczelności na pierścieniach a to już po rozbiórce się dowiesz czy nie zapiekło itp

  10. #80
    Użytkownik Znawca Avatar ArturR_1975
    Dołączył
    06 2011
    Mieszka w
    Chełmża kole Torunia
    Auto
    Alfa 156 2.5 V6 24V CF3 Progression FL 2005 Vialle LSi: Była AR 156 1.6/1.8 T.S 98/2005r LPi Vialle
    Postów
    1,935

    Domyślnie

    Cytat Napisał darek2116 Zobacz post
    Od razu pomyśl nad panewkami,ostatnio robiliśmy właśnie 1.6 i nawet pamiętam ceny więc jak pierścienie byś chciał to pisz.
    U mnie pierścienie są na zamówienie 65,00 PLN za komplet na jeden tłok oczywiście.


    Cytat Napisał darek2116 Zobacz post
    Ale na początek posprawdzaj.Wypuść te odme jak ci pisalismy to będziesz widział ile tego oleju się wydobywa np do jakiejs butelki,a dzieje się tak przez spore nieszczelności na pierścieniach a to już po rozbiórce się dowiesz czy nie zapiekło itp
    Czyli odłączyć przewody z pokrywy tak jak na foto i do słoiczka a wężyki z zaworka zwrotnego i za płepływką połączyć?

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	pokrywa zaworów.jpg
Wyświetleń:	209
Rozmiar:	68.9 KB
ID:	91017

Podobne wątki

  1. Demontaż tylnej głowicy V6 TB
    Utworzone przez sebek501 w dziale 166
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 19-02-2012, 18:07
  2. Planowanie głowicy TS 16V bez wyciągania zaworów - możliwe, robił ktoś?
    Utworzone przez wiluxx w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 15-04-2011, 09:04
  3. [GTV] Po wymianie zaworów na tylnej głowicy zalewa świece
    Utworzone przez Fatasso w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 02-04-2010, 22:33
  4. Demontaż głowicy 2.0 TS
    Utworzone przez Kazek w dziale 156
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 03-05-2009, 14:31
  5. Demontaż głowicy w AR166 JTD
    Utworzone przez Alfa166Nero w dziale 166
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 01-09-2007, 10:01

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory