Strona 112 z 126 PierwszyPierwszy ... 1262102103104105106107108109110111112113114115116117118119120121122 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1,111 do 1,120 z 1257

Temat: Falujace obroty w TS

  1. #1111
    WNS
    Gość

    Domyślnie

    Jak mam się dobrać do przepustnicy, żeby ją wyciągnąć? zamieszam 2 zdjęcia ktoś może pomóc ?
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	1.jpg
Wyświetleń:	1339
Rozmiar:	80.9 KB
ID:	91306Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	2.jpg
Wyświetleń:	289
Rozmiar:	98.8 KB
ID:	91307

    EDIT:
    Dostałem się do przepustnicy i oto zdjęcie:
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	3.jpg
Wyświetleń:	706
Rozmiar:	41.3 KB
ID:	91309
    Wygląda na to, że poprzedni właściciel ją czyścił, bo wygląda na bardzo czystą, a obroty falują mi odkąd go kupiłem.
    Ostatnio edytowane przez WNS ; 06-04-2013 o 11:13

  2. #1112
    Użytkownik Romeo Avatar motofan
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Słupsk
    Auto
    Było Alfa Romeo 156 2.0 T.SPARK 16V 1999r jest Renault Laguna II 1.8 Dynamic
    Postów
    1,257

    Domyślnie

    Ty weź najpierw tą instalacje gazową usuń.

    - - - Updated - - -

    Majka nie mogę poprawnie odczytać wartości ze zdjęć bo są trochę kiepskiej jakości ale u Ciebie minimalne uchylenie przepustnicy wynosi chyba 28.60 stopni, to trochę mniej niż u mnie 29,08. Rozmawiałem ostatnio na zlocie z byłym mechanikiem z Fiata, mówił że takie przypadki rozwiązywali masowo. Podobno w przepustnicy prócz śrubki jest na osi klapki zaślepka a pod nią imbus i w serwisie właśnie regulowali uchylenie położenia przepustnicy tym imbusem - nie śrubką! Zaślepkę trzeba rozwiercić a pod nią znajdzie się śrubka. Ja pokombinuje z tym rozwiązaniem w najbliższym wolnym czasie, jeśli ktoś chce może spróbować szybciej, czekam na relacje.
    spalanie 7.8l/100km
    ====================================
    pomoc w diagnostyce komputerowej Alf

  3. #1113
    WNS
    Gość

    Domyślnie

    Jestem studentem i codziennie robię prawię 100 kilometrów, więc usunięcie instalacji = bankructwo

    Usunąłem luz jaki miała linka z gazu i wyczyściłem środek przepustnicy. Obroty nie falują, jak miło :p

  4. #1114
    Użytkownik Znawca Avatar darek2116
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Bedzin
    Auto
    164 Super 3.0 V6 12V
    Postów
    1,536

    Domyślnie

    Speawdze te zaslepke dzisiaj bo mam luzna przepustnice,ale z tego co pamietam to sa dwie srubki na imbus do regulacji ale akurat nic to nie dawalo kiedy tam grzebalem.linka musi miec 5mm luzu akurat i nie moze byc za bardzo napieta takze za chwile bedzie mial lekkie falowania i podwyzszone obroty na jalowym

    Wysłane z mojego MB525 za pomocą Tapatalk
    Prywatna Praktyka Naprawy i Obsługi Alfa Romeo
    JTD,TWIN SPARK,V6
    Miernik grubości lakieru Fe/Al
    Naprawa wariatora faz
    Naprawy główne i bieżące,diagnostyka
    Informacje i możliwości-PW
    myjka ultradzwiękowa-wtryski PB oraz drobna elektronika
    EGR,DPF OFF Klapy Wirowe CHIP JTD
    Diagnostyka Uszczelki Głowicy TEST na zawartość CO2 w płynie
    Naprawa świec TS bez ściągania Głowicy i urwanych mostków-HELICOIL
    Naprawa Turbo
    http://www.forum.alfaholicy.org/uslu...gi_bedzin.html
    KUPIĘ WARIATOR 50zł plus przesyłka za sztuke płace-OFERTY PW

  5. #1115
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR GT JTS 2004
    Postów
    1,607

    Domyślnie

    Cytat Napisał motofan Zobacz post
    Majka nie mogę poprawnie odczytać wartości ze zdjęć bo są trochę kiepskiej jakości ale u Ciebie minimalne uchylenie przepustnicy wynosi chyba 28.60 stopni, to trochę mniej niż u mnie 29,08. Rozmawiałem ostatnio na zlocie z byłym mechanikiem z Fiata, mówił że takie przypadki rozwiązywali masowo. Podobno w przepustnicy prócz śrubki jest na osi klapki zaślepka a pod nią imbus i w serwisie właśnie regulowali uchylenie położenia przepustnicy tym imbusem - nie śrubką! Zaślepkę trzeba rozwiercić a pod nią znajdzie się śrubka. Ja pokombinuje z tym rozwiązaniem w najbliższym wolnym czasie, jeśli ktoś chce może spróbować szybciej, czekam na relacje.
    Jeszcze nie jest moja, ale pewnie dziś lub jutro ją kupię.
    Poczekam co napiszesz. A kwestie ewentualnej regulacji TP, zostawię mechanikowi, podam najwyżej sugestie, jeśli takie się pojawią. I tak jeśli kupię, to samochód pojedzie na przegląd i podstawowe wymiany ekspoloatacyjne.
    Trochę martwi mnie ten luz na pedale gazu, ponieważ przez to, wydaje mi się, że ona ma opóźnioną reakcję na gaz.
    Ostatnio edytowane przez Majka ; 07-04-2013 o 09:55

  6. #1116
    Użytkownik Znawca Avatar darek2116
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Bedzin
    Auto
    164 Super 3.0 V6 12V
    Postów
    1,536

    Domyślnie

    Luz delikatny musi byc jesli to gaz na linke ale nie nadmierny znowu.reakcja na gaz to raczej co innego

    Wysłane z mojego MB525 za pomocą Tapatalk
    Prywatna Praktyka Naprawy i Obsługi Alfa Romeo
    JTD,TWIN SPARK,V6
    Miernik grubości lakieru Fe/Al
    Naprawa wariatora faz
    Naprawy główne i bieżące,diagnostyka
    Informacje i możliwości-PW
    myjka ultradzwiękowa-wtryski PB oraz drobna elektronika
    EGR,DPF OFF Klapy Wirowe CHIP JTD
    Diagnostyka Uszczelki Głowicy TEST na zawartość CO2 w płynie
    Naprawa świec TS bez ściągania Głowicy i urwanych mostków-HELICOIL
    Naprawa Turbo
    http://www.forum.alfaholicy.org/uslu...gi_bedzin.html
    KUPIĘ WARIATOR 50zł plus przesyłka za sztuke płace-OFERTY PW

  7. #1117
    Użytkownik Romeo Avatar motofan
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Słupsk
    Auto
    Było Alfa Romeo 156 2.0 T.SPARK 16V 1999r jest Renault Laguna II 1.8 Dynamic
    Postów
    1,257

    Domyślnie

    Jak pokazują odczyty, zmęczenie przepustnicy powoduje różne wartości położenia przepustnicy.

    Może wkleję tutaj maila od kolegi który pracował we Fiacie kilka lat:

    NA 99% JEST TO WARTOSC 0,38. U CIEBIE JEST ONA ZAWYZONA I TO ZNACZNIE. PRZEPUSTNICA GDY JEST ZAMKNIETA TZN. OPARTA ZDERZAKIEM O SRUBE KTORA KRECILES POSIADA PEWIEN LUZ DZIEKI KTOREMU STERUJE SOBIE BIEGIEM JALOWYM. JEZELI WARTOSC JEST NIEODPOWIEDNIA BEDZIE FALOWAL. DO ODPOWIEDNIEJ PRACY BEZ FALOWANIA NAPEWNO MUSZA BYC ZGODNE PARAMETRY Z PRZEPLYWOMIERZA, RURA LACZACA PRZEPLYWOMIERZ Z PRZEPUSTNICA, SONDA LAMBDA, PRAWIDLOWA WARTOSC PRZEPUSTNICY, SZCZELNY UKLAD DOLOTOWY I WYLOTOWY A TAKZE PRAWIDLOWO USTAWIONY ROZRZAD. NAJLEPIEJ NA BLOKADY FABRYCZNE. TE Z ALLEGRO NIERAZ TROCHE PRZEKLAMUJA. NA NICH SIE JUZ PRZEJECHALEM. DUZO LUDZI MA ROWNIEZ PROBLEM Z SILNIKIEM KROKOWYM. NIERAZ DOPIERO TRZECI OKAZUJE SIE DOBRY, NAWET NOWY. ROBIAC AUTOADAPTACJE MUSISZ NA 30 SEKUND WYLACZYC ZAPLON POZNIEJ GO WLACZYC I PO ZGASNIECIU KONTROLEK ODPALIC SILNIK. PO ROZGRZANIU DO URUCHOMIONYCH WENTYLAOROW PRZEJECHAC SIE NORMALNYM STYLEM JAZDY OKOLO 20KM. ABY ZRESETOWAC CENTRALE (ECU) ODPINASZ PLUS Z AKUMULATORA OCZYWISCIE NA ZGASZONYM ZAPLONIE I LACZYSZ GO Z MINUSEM NA AKUMULATORZE PRZY POMOCY GRUBSZEGO KABLA NA OKOLO 3 MINUTY. W TEN SPOSOB ROZLADOWYWUJESZ WSZYSTKIE LADUNKI W CENTRALI WTRYSKOWEJ A CENTRALA NAPEWNO JEST ZRESETOWANA. NIE ZAPOMNIJ O TYM ZEBY GDY JUZ MASZ POLACZONE KLEME PLUSOWA Z PODLACZONYM MINUSEM DO AKUMULATORA (WAZNE:KLEMA PLUSOWA ODLACZONA OD AKUMULATORA) PRZEKRECIC KLUCZYK W POZYCJE MAR. TAK CZEKASZ 3 MINUTY. POZNIEJ KLUCZYK NA STOP PODLACZASZ WSZYSTKO PO STAREMU 30 SEKUND ZAPLON WYLACZONY POZNIEJ 30 SEKUND ZAPLON WLACZONY ODPALASZ I JAZDA PROBNA. WAZNE JEST PRZY TYM ABY AKUMULATOR BYL NA 100% SPRAWNY I WYDAJNY BO PODCZAS WLACZANIA ZAPLONU PRZY AUTOADAPTACJI PRZEKRECAJAC ZAPLON W POZYCJE MAR SYSTEM POBIERA DUZO PRADU. NIERAZ PARAMETRY NIE ZAPISZA SIE W CENTRALI.
    Wez pod uwage ze po pewnym czasie pojawia sie luz na osi przepustnicy i wartosci sie zmieniaja. A nawet delikatne drgniecie tej srubki o ktorej ci mowilem zmienia parametry.


    Przyznacie że nieco odmienny sposób resetowania ECU mają w serwisach Fiata. Jestem bardzo ciekaw tej zaślepionej śrubki w przepustnicy...
    Ostatnio edytowane przez motofan ; 07-04-2013 o 10:28 Powód: Update
    spalanie 7.8l/100km
    ====================================
    pomoc w diagnostyce komputerowej Alf

  8. #1118
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    11 2012
    Auto
    alfa 156
    Postów
    47

    Domyślnie

    Próbuje zrobić FESem regulacje nastawnika biegu jalowego, słychać jego prace i pojawia sie "wykonanie nieudane" w moim przypadku po skasowaniu parametrów adaptacyjnych samochód ma trochę za małe obroty. ok 600 obr/min. Co sugerujecie? Silniczek do wymiany?

  9. #1119
    Użytkownik Fachowiec Avatar Cubus00
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Międzychód
    Auto
    byla Alfa Romeo 156 2.0 TS 1999 jest 159 2,4
    Postów
    2,586

    Domyślnie

    a wedlug jakiego wzoru ja robiles ,

  10. #1120
    Użytkownik Romeo Avatar motofan
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Słupsk
    Auto
    Było Alfa Romeo 156 2.0 T.SPARK 16V 1999r jest Renault Laguna II 1.8 Dynamic
    Postów
    1,257

    Domyślnie

    Cytat Napisał WNS Zobacz post
    Jestem studentem i codziennie robię prawię 100 kilometrów, więc usunięcie instalacji = bankructwo
    - usprawiedliwiony
    spalanie 7.8l/100km
    ====================================
    pomoc w diagnostyce komputerowej Alf

Podobne wątki

  1. [145] falujace obroty
    Utworzone przez poziomka w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 25-12-2012, 09:21
  2. falujace obroty
    Utworzone przez dawmaj w dziale 147
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 20-02-2011, 09:07
  3. falujace obroty, zdjełem zaworek i obroty nie faluja
    Utworzone przez nerlo1991 w dziale 156
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 08-12-2009, 22:19
  4. falujace obroty
    Utworzone przez FacesOfDeath w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 22-09-2009, 19:35
  5. Falujace obroty 146 1.4 TS
    Utworzone przez doggy w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post / autor: 17-03-2007, 14:34

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory