Szukam przyczyny braku plusa na pinie 48 konektora "A" na gorzę centralki,myślę że jest on powiązany z bezpiecznikiem nr.15 na którym jest brak przejścia.
Po wymianie cewki na podłączonym aku zapaliło się immo,ecu zostało sprawdzone i wyczyszczone,sterownik ok.Dostałem wytyczne od elektronika że na pinie 15 i 48 powinien być plus na niepodłączonej centralce ale brak go na 48.Niestety w okolicy jest tylko jeden elektronik który to ogarnia+jego nawał pracy= wizyta u mnie za tydzień,może dwa,albo.....
Wszystkie bezpieczniki i przekażniki ok, sprawdzone również przejścia na 13,14,15,5,przekażnik D, odpowiedzialne za układ wtrysku,jedynie brak przejścia na 15/B25.
Znajomy mechanik wymienił cewkę na podpiętym aku,wczoraj i dzisiaj szukałem w dziale 'instalacje elektryczne',jednak opis znajduje się w diagnostyce.Wydaje mi sie ze opis powinien byc w elearnie ale pewnosci nie mam, ladnie to grzebac przy elektryce z podlaczonym aku?
Pin 48 i bezpiecznik 15 odpowiada za stacyjkę,mam nadzieję że to rozwiązanie problemu.
Tak to jest jak ktoś się zabiera na "szybko" za robotę. Mogłeś dać popatrzeć swojemu znajomemu mechanikowi na eLearn'awtedy by wiedział że przy większości operacji odłącza się akumulator
![]()
Ja już nie mam mechanikaTak to jest jak ktoś się zabiera na "szybko" za robotę. Mogłeś dać popatrzeć swojemu znajomemu mechanikowi na eLearn'awtedy by wiedział że przy większości operacji odłącza się akumulator
Tak był odłączony kilka razy,ostatnio na całą noc.Auto stoi już kilka dobrych dni ,zrządzeniem losu elektronik wracał od klienta i po drodze wpadł do warsztatu znajomego,wszystko posprawdzał i zabrał puszkę immo,kluczyk i ecu,więc jednak nie stacyjka tylko immo jest problemem.Odlaczales aku na dluzszy czas?