Strona 5 z 9 PierwszyPierwszy 123456789 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 89

Temat: Alfa trzyma obroty na 2000

  1. #41
    marcinxc24
    Gość

    Domyślnie

    Witam, po wymianie krokowca silnik zapala, ale nadal trzyma sie na 2000 obrotów.

    - - - Updated - - -

    Może faktycznie po odłączeniu aku trzeba pojezdzic te 200 km czy wiecej zeby auto nauczyło sie i ustawiło obroty na biegu jałowym.

  2. #42
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    Po wymianie krokowca musi być zrobiony reset - można robić reset tylko samego krokowca lub całego ECU, który jednocześnie resetuje również krokowca.

  3. #43
    marcinxc24
    Gość

    Domyślnie

    Przepraszam, nie wymieniłem krokowca tylko przepływke, bo wczoraj ją uszkodziłem. Dzis wyjąłem krokowiec i włozylem z alfy z silnikiem 1.6 to samo, obroty trzymają sie na 2000 i faluja do 3000.

  4. #44
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    To może na spokojnie napisz jeszcze raz, co wymieniłeś - krokowca, czy przepływkę, czy jedno i drugie, bo już się pogubiłem.

  5. #45
    marcinxc24
    Gość

    Domyślnie

    Wymieniłem dziś przepływke, auto zapaliło ale znowu na luzie miał 2000 obrotów. Wiec odpiąłem akumulator, wyciągnąłem przepustnice, odkręciłem krokowca, potem wszystko poskładałem, podpiąłem akumulator i nic. Znowu trzyma 2000 obrotów i faluje, od 2000 do 3000. Pojechałem na szrot, stała alfa 156 1.6 podmieniłem krokowce ale nic nie dało, to samo. Wiec wkręciłem swojego krokowca i nie wiem co dalej.

  6. #46
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    To teraz trzeba sprawdzić podłączenie odmy i zaworek zwrotny i jak będzie OK to trzeba podłączyć kompa i zrobić reset ECU i adaptację.

  7. #47
    marcinxc24
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał SG0240 Zobacz post
    To teraz trzeba sprawdzić podłączenie odmy i zaworek zwrotny i jak będzie OK to trzeba podłączyć kompa i zrobić reset ECU i adaptację.
    Podpowiedz mi prosze gdzie jest ta odma i zaworek zwrotny.
    Wpadłem na taki pomysł zeby kupić sobie kabel, i sam wyregulowac obroty, przy okazji kasować błędy i resetować ECU.

  8. #48
    Użytkownik Quadrifoglio Verde
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999 r.
    Postów
    5,304

    Domyślnie

    Odma to odprowadzenie gazów ze skrzyni korbowej - w silnikach TS jest specyficzna bo składa się z 2 przewodów łączących pokrywę zaworów z dolotem i jednocześnie zapewnia dostarczenie tzw, powietrza dodatkowego, zaworek zwrotny jest w kolektorze pod króćcem do połączenia jednego z przewodów odmy.

  9. #49
    marcinxc24
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał SG0240 Zobacz post
    Odma to odprowadzenie gazów ze skrzyni korbowej - w silnikach TS jest specyficzna bo składa się z 2 przewodów łączących pokrywę zaworów z dolotem i jednocześnie zapewnia dostarczenie tzw, powietrza dodatkowego, zaworek zwrotny jest w kolektorze pod króćcem do połączenia jednego z przewodów odmy.
    Mało mi to mówi jak to opisałeś, zastanawiam się nad tym kablem, dzięki nie mu można ingerować we wszystko? Jaki program do tego?

  10. #50
    Użytkownik Fachowiec Avatar Cubus00
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Międzychód
    Auto
    byla Alfa Romeo 156 2.0 TS 1999 jest 159 2,4
    Postów
    2,586

    Domyślnie

    zaworek nr 10 a kabelek kup

Podobne wątki

  1. Ciepły silnik obroty 1500/2000 Klekocze
    Utworzone przez kaszny w dziale 147
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 11-12-2015, 16:57
  2. bardzo wysokie obroty nawet powyżej 2000
    Utworzone przez daro1800 w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 07-04-2013, 19:33
  3. [146] obroty 2000 po czyszczeniu przepustnicy
    Utworzone przez dymek1000 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 16-10-2012, 12:05
  4. Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 18-08-2011, 09:26
  5. [159] Na biegu i na luzie silnik nie wchodzi na obroty powyżej 2000 obr/min
    Utworzone przez karmal w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 02-12-2010, 12:07

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory