Ciśnienie wskazuje 4 bary. Jeszcze będziemy sprawdzać zewnętrznym manometrem na pompie. Wałek nie wygląda na wytarty ale co ważne to na starych szklankach było kilka razy ciszej.
Ciśnienie wskazuje 4 bary. Jeszcze będziemy sprawdzać zewnętrznym manometrem na pompie. Wałek nie wygląda na wytarty ale co ważne to na starych szklankach było kilka razy ciszej.
4 bary na luzie i rozgrzanym oleju?? Coś mi się nie chce wierzyć.
Nie - w trakcie jazdy są 4 bary. Na luzie i rozgrzanym spada do 2 barów (może minimalnie poniżej).
To nie jest źle.
Proponuję sprawdzić poprawność montażu układu rozrządu.
Alfa Romeo rządzi i wymiata na ulicach świata. Gniecie diesle i auta D.
Alfa Romeo 155 2.0 16V TS '97 - była
Alfa Romeo 156 2.0 16V TS '98 - była
Renault Laguna III 2.0 T '08 - była
Dodge Caliber 2.0 CVT '07 - był
Renault Laguna 2.0 dCi '12 - jest
Lancia Delta 1.4 TB '09 - była
Alfa Romeo GT 2.0 JTS '04 - jest
No przy okazji będzie sprawdzony jak najbardziej.
wydaje sie mi ze rozrzad jest przestawiony .....
A jakie to ma znaczenie przecież szklanki cały czas pracują pod wpływem nacisku wałka i nie ważne czy będzie dobrze rozrząd ustawiony czy nie szklanka ma się napełniać bez przerwy. Tutaj zaworki w szklankach nie trzymają i upuszczają ciśnienie w momencie nacisku krzywki albo nie napełniają się do końca. Zobacz które szklanki w starych stukały i kup na sztuki brakujące bo wątpię żebyś chciał kupić nowy komplet. Możesz sprawdzić w imadle czy trzymają olej.
Ostatnio edytowane przez norbert007 ; 06-04-2013 o 22:30
Czasami ustawienie rozrzadu ma akurat znaczenie,byly blokady?zakladam ze tak.gwintowanie nie spowodowalo przypadkiem ze szklanka stoi po nagrzaniu silnika bo temperatura dziala i rozszezalnosc powoduje ze robi sie za ciasno?mam taka glowice wlasnie gdzie byla naprawa gwintow i dwie szklanki staly wlasnie...ajusa mi sie nie podoba odnosnie popychaczy.trafilem na inna firme i montuje od dluzszego czasu bez problemow.proxim na nich jezdzi od dluzszego czasu na przyklad.mialem przypadek ze nowy popych z ajusy mi nie trzymal niestety
Wysłane z mojego MB525 za pomocą Tapatalk
Prywatna Praktyka Naprawy i Obsługi Alfa Romeo
JTD,TWIN SPARK,V6
Miernik grubości lakieru Fe/Al
Naprawa wariatora faz
Naprawy główne i bieżące,diagnostyka
Informacje i możliwości-PW
myjka ultradzwiękowa-wtryski PB oraz drobna elektronika
EGR,DPF OFF Klapy Wirowe CHIP JTD
Diagnostyka Uszczelki Głowicy TEST na zawartość CO2 w płynie
Naprawa świec TS bez ściągania Głowicy i urwanych mostków-HELICOIL
Naprawa Turbo
http://www.forum.alfaholicy.org/uslu...gi_bedzin.html
KUPIĘ WARIATOR 50zł plus przesyłka za sztuke płace-OFERTY PW