Za chwile zadzwonie do Kevina i sie wywiem i dam znac
Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2
Za chwile zadzwonie do Kevina i sie wywiem i dam znac
Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2
Bylo:
1986 Fiat 125p
1996 Fiat Cinqacento 0.9
1999 Mazda 323f 2.0 V6
1999 Fiat Cinqacento Sporting 1.1
2001 Rover 25 1,4
1999 Toyota Avensis 1.6
2004 Smart For Two
2001 Alfa Romeo 147 1.6TS
4 x 2004 Alfa Romeo 147 1.6TS
2002 Alfa Romeo 147 Ti (nearly) 2.0TS
2005 Alfa Romeo Gt 1.9 JTD
2004 Toyota Rav4 1,8 VVT-I 5dr
2004 Toyota Rav4 1.8 VVT-I 3dr
2002 Nissan Patrol 3.0 LWB - OFF-ROAD MACHINE
2007 Alfa Romeo 147 Collezione 1,6TS
1996 Mitsubishi Challenger 2.8 LWB - OFF-ROAD MACHINE
2001 Suzuki Jimny 1,3 - Off-Road Poject
1982 Toyota Land Cruiser - zostal dawca czesci (Oski poszly na upgrade do Jimny`go)
2006 Toyota Rav4 2,2 d4d
Jest:
2006 Alfa Romeo 159 Sportwagon 2,4 JTDm
2012 Skoda Fabia Monte Carlo 1,2 TSI
2012 Volskwgen Tiguan 2,0TDI
1990 Suzuki Samurai SJ413 SWB - OFF-ROAD MACHINE
2001 Suzuki Jimny 1.3 - OFF-Road MUD Machine
1978 Defender 110 3,4 land cruiser engine - Klasyk
1990 Defender 110 2.5TD - Cywilny Off-Road
1992 Toyota Hi-Lux Surf 2,4TD automat - Konik pociagowy do zabawek na off road
2007 Jeep Commandore 3,0 - nastepny konik pociagowy
2007 Mitsubishi Canter recovery tilt&slide
Co do srednicy korka to sa rozne bo ja u siebie przerabialem z mniejszego na wiekszy.
Co do korka to "corteco" robi korki do wszystkiego
Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2
Bylo:
1986 Fiat 125p
1996 Fiat Cinqacento 0.9
1999 Mazda 323f 2.0 V6
1999 Fiat Cinqacento Sporting 1.1
2001 Rover 25 1,4
1999 Toyota Avensis 1.6
2004 Smart For Two
2001 Alfa Romeo 147 1.6TS
4 x 2004 Alfa Romeo 147 1.6TS
2002 Alfa Romeo 147 Ti (nearly) 2.0TS
2005 Alfa Romeo Gt 1.9 JTD
2004 Toyota Rav4 1,8 VVT-I 5dr
2004 Toyota Rav4 1.8 VVT-I 3dr
2002 Nissan Patrol 3.0 LWB - OFF-ROAD MACHINE
2007 Alfa Romeo 147 Collezione 1,6TS
1996 Mitsubishi Challenger 2.8 LWB - OFF-ROAD MACHINE
2001 Suzuki Jimny 1,3 - Off-Road Poject
1982 Toyota Land Cruiser - zostal dawca czesci (Oski poszly na upgrade do Jimny`go)
2006 Toyota Rav4 2,2 d4d
Jest:
2006 Alfa Romeo 159 Sportwagon 2,4 JTDm
2012 Skoda Fabia Monte Carlo 1,2 TSI
2012 Volskwgen Tiguan 2,0TDI
1990 Suzuki Samurai SJ413 SWB - OFF-ROAD MACHINE
2001 Suzuki Jimny 1.3 - OFF-Road MUD Machine
1978 Defender 110 3,4 land cruiser engine - Klasyk
1990 Defender 110 2.5TD - Cywilny Off-Road
1992 Toyota Hi-Lux Surf 2,4TD automat - Konik pociagowy do zabawek na off road
2007 Jeep Commandore 3,0 - nastepny konik pociagowy
2007 Mitsubishi Canter recovery tilt&slide
Hmm poczekam az Cool_Kid sie zjawi to moze zmierzy bo on ma miske to jakis koreczek rozkiminiejeszcze bede myslal nad tematem
ale chyba i tak wymienie miske :p ocenie jak wyglada sytuacja gdy bede z tym robil :p Arthrm masz troszke nieciekawie, dzwonilem w niedziele do AXA i niestety nie mam pomocy drogowej w pakiecie, kobieta mi powiedziala ze jak chce to mechanik moze przyjechac obejzec za 70 jurkow to jej powiedzialem ze raczej watpie ze mozna z tym zrobic na drodze to za holowanie mi powiedziala 250-300 jurkow w zaleznosci od odleglosci. Wiec zrezygnowalem
Ostatnio edytowane przez Mefsito ; 16-04-2013 o 13:36
Rozmawialem z Kevinem i w ciagu 2-3 godzin mi sprawdzi dostepnosc chlodniczki jak rowniez pomysli ile bedzie chcal za kompletny unit z rozbiorki.
Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2
Bylo:
1986 Fiat 125p
1996 Fiat Cinqacento 0.9
1999 Mazda 323f 2.0 V6
1999 Fiat Cinqacento Sporting 1.1
2001 Rover 25 1,4
1999 Toyota Avensis 1.6
2004 Smart For Two
2001 Alfa Romeo 147 1.6TS
4 x 2004 Alfa Romeo 147 1.6TS
2002 Alfa Romeo 147 Ti (nearly) 2.0TS
2005 Alfa Romeo Gt 1.9 JTD
2004 Toyota Rav4 1,8 VVT-I 5dr
2004 Toyota Rav4 1.8 VVT-I 3dr
2002 Nissan Patrol 3.0 LWB - OFF-ROAD MACHINE
2007 Alfa Romeo 147 Collezione 1,6TS
1996 Mitsubishi Challenger 2.8 LWB - OFF-ROAD MACHINE
2001 Suzuki Jimny 1,3 - Off-Road Poject
1982 Toyota Land Cruiser - zostal dawca czesci (Oski poszly na upgrade do Jimny`go)
2006 Toyota Rav4 2,2 d4d
Jest:
2006 Alfa Romeo 159 Sportwagon 2,4 JTDm
2012 Skoda Fabia Monte Carlo 1,2 TSI
2012 Volskwgen Tiguan 2,0TDI
1990 Suzuki Samurai SJ413 SWB - OFF-ROAD MACHINE
2001 Suzuki Jimny 1.3 - OFF-Road MUD Machine
1978 Defender 110 3,4 land cruiser engine - Klasyk
1990 Defender 110 2.5TD - Cywilny Off-Road
1992 Toyota Hi-Lux Surf 2,4TD automat - Konik pociagowy do zabawek na off road
2007 Jeep Commandore 3,0 - nastepny konik pociagowy
2007 Mitsubishi Canter recovery tilt&slide
Taka ciekawostka co do wloskich samochodowhttp://autoflesz.com/tuning/1619-fia...o-6-3-v12.html
znalazlem przypadkiem, to co pakujemy do siebie ??![]()
Ja proponuje jakiegos BigBlocka Hemi 8L z amerykancaW ostatecznosci moze byc podobny silnik z Lamborgini hehe
![]()
Cool Kid już jestOryginalny korek to taki http://www.mister-auto.ie/en/oil-dra...L-C121003.html
Ponieważ podejrzewamy wszyscy, że masz zrypany gwint, to do koreczka wypadałoby dołożyć miedzianą podkładkę. Jeśli jest kompletnie do bani, to taniej bedzie Ci wziąć ode mnie miskę niż gwintować na nowy wymiar w warsztacie.
145 1,8 TS 144KM - nero - 1998
Giulietta Veloce 2,0JTDm 170KM - etna nero - 2012
"Jak wszyscy wiemy moderator zawsze punkt znajdzie, więc lepiej nie fikać. I tyle w temacie." - Wrażliwy Administrator.
Mylalem o przegwintowaniu na miejscu moze na jakias wieksza srube czy cusA nie ma zadnych przeszkod w sciagniecu miski np: jakis podpor lub czegos ?? wystarczy tylko miske wykrecic czy trza pol auta rozbierac
![]()
kilkanaście śrubek bodajże 10tek, nasadka z długą przedłużką, jakiś "marker gasket" do uszczelnienia i pół godziny leżenia pod autem. Nic nie przeszkadza jeśli ściągasz ją pionowo w dół, a nie pod jakimś dziwnym kątem. Gwintowanie to trochę inna bajka. Nie każdy ma gwintownik do drobnozwojów większy niż 18mm. Zazwyczaj do takich afer uzywa się zestawu naprawczego - rozwiercenie na większy wymiar, wkręcenie miedzianej tulejki i nagwintowanie tejże tulejki na gwint pod oryginalny korek. Ale są różne szkoły![]()
145 1,8 TS 144KM - nero - 1998
Giulietta Veloce 2,0JTDm 170KM - etna nero - 2012
"Jak wszyscy wiemy moderator zawsze punkt znajdzie, więc lepiej nie fikać. I tyle w temacie." - Wrażliwy Administrator.