nie zapomonaj kto Ci podpowiedzial patent z wude40![]()
mialem ten sam problem...
nie zapomonaj kto Ci podpowiedzial patent z wude40![]()
mialem ten sam problem...
Jurajski Klub Alfa Romeo
www.jkar.org
Warsztat samochodów włoskich
www.flar-ital.pl
Dorabianie części, elementów itp na zamówienie - kontakt PW
@fiergloo:
Eee tam. Miałem znacznie "fajniesze" przygody ze 166 i to w krótszym znacznie czasie.
Gdybyś jednak zdecydował się sprzedać swoją 164 za niewielką kasę to jestem w drodze![]()
166 2.4 JTD '00 - była
164 2.0 V6 TB '91 - była
156 1.9 JTDm '04 - już nie
156 1.8 TS '00 - juz nie ma
164 2.0 V6 TB '93 - jest
Spider 2.0 TS '01 - w dobrych rękach
MIlano Verde 3.0 '87 - Ha!
Do tego Golf 7, 2xRenault 16, Pontiac Executive, Fiat 127 Sport, 2xMaserati Biturbo, 2xGeo Storm, Mini Classic 35, Datsun Violet, Fiat 124 Spider...
Chyba niezła 164 V6 do wyrwania:
http://alfaforum.de/viewtopic.php?t=...92812e33908d87
Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019
Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS
pewnie gdzieś po drodze było, ale może nie wszyscy wiedzą http://autokult.pl/2012/11/21/zwykle...procar-v10/top
i z innej beczki: jak sprawdzić poprawność działania wtryskiwaczy w silniku boxer - czy rozpylają czy leją?
Ostatnio edytowane przez jacho ; 16-04-2013 o 20:01
Ma ktoś namiar na czujnik ciśnienia oleju na wskaźnik o numerze 60507261.
Dostałem też info że prawdopodobnie będzie pasował czujnik z Opla Astry GSI, ktoś już próbował takie podmianki ?
Wymontować listwę wtryskową z wtryskami.Wyjmujesz przekaźnik od pompy paliwa ,robisz zworę na zasilaniu pompy.Do wtrysku podłączasz przewody,dajesz zasilanie na wtrysk na 10-15 sekund obserwujesz strugę paliwa.Paliwo warto wtryskiwać do jakiegoś pojemnika(słoik lub butelka np. plastik) menzurką mierzysz ilość wtryśniętego paliwa.Na wszystkich wtryskach powinna być podobna ilość cm3.
Mnie dziś padła nagrzewnica- dojechałem pod dom prawie na "sucho". Odciąłem nagrzewnicę od dostępu płynu i od trójnika pod zbiornikiem wyrównawczym płyn wali teraz prosto na głowicę(nabyłem odpowiedni przewód). Silnik na szczęście pracuje normalnie, póki co nie widzę wymiany płynów, które normalnie łączyć w silniku się nie powinny. Na dniach się okaże czy nie ma większych problemów.
http://fiergloo.blogspot.com lub http://fiergloo.pl/ - moje spojrzenie na motoryzację
2007-2008: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12v
2008-2018: Alfa Romeo 164 3.0 V6 12v Automat
2014-....: Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v FL
2018-2021: Lancia Kappa 2.4 JTD 10v
2021-....: Alfa Romeo 159 1750TBi