Nie do końca. Jak znasz ten układ paliwowy to pewnie wiesz że w naszych jednostkach napędowych siedzi pompa wysokiego ciśnienia Bosch CP 1. Pompa ta ma bardzo niską wydajność dlatego też przy nawet jednym lejącym w przelew wtrysku przy niskiej temperaturze nie odpalisz silnika. Nasza pompka (akwarystyczna) nie nabije ciśnienia dolnego limitera. Dlatego czytając objawy kolegi właśnie wtrysków nie stawiałbym na pierwszym miejscu podejrzanych a szukał korelacji ciśnienia na listwie CR z ustawieniem regulatora ciśnienia. Wydaje mi się że to właśnie on jest winowajcą. Co do ciśnienia pompy niskiego ciśnienia zrobiłbym parę logów ciśnienia bez odpalania jednostki napędowej i sprawdził czy ciśnienie rzeczywiście narasta. Należałoby jeszcze sprawdzić korekty wtryskiwaczy podczas przyśpieszania, bo może nie o lanie tu chodzić a o zawieszanie się wtryskiwacza co będzie widać na logach korekt (będzie ona dla tego wtrysku ogromnie rosła). Pozdrawiam