No niweluje
ale jak wrócisz do biegu, na którym wczesniej byłeś, i klikniesz maly guziczek "res" to samochód sam wraca do początkowo zadanej prędkości![]()
No niweluje
ale jak wrócisz do biegu, na którym wczesniej byłeś, i klikniesz maly guziczek "res" to samochód sam wraca do początkowo zadanej prędkości![]()
1+1 = 69czyli Wyższa Matematyka Stosowana
A.. cha...
czy to normalne zjawisko?
tempo mam wlaczony, jade powiedzmy 80 kmh, zmieniam bieg na nizszy/wyzszy, auto lekko zwalnia po zmianie, po czym po kilku sekundach na sile przyspiesza do wczesniejszej predkosci tj 80 kmh.
moge zwiekszac lub zmniejszac predkosc tylko wajcha gora/dol, natomiast przycisk RES z boku nie dziala! tzn nie resetuje predkosci do nowej, tylko wlasnie na sile przyspiesza do bog wie jakiej predkosci bo niestety NIGDZIE nie ma cyfrowego info jaka to byla predkosc i trzeba caly czas pamietac.
ten model tak ma czy cus jest nie ten tego?
Przycisk RES to restore czyli powrót do wczesniej ustawionej prędkości
1+1 = 69czyli Wyższa Matematyka Stosowana
No, dokładnie, RES powoduje powrót do prędkości ustawionej uprzednio (ruchem wajcha w górę, lub w dół, jak zauważyłem). Nie służy do ustawiania nowej prędkości, tylko do powrotu do starej.
A ja mam inne pytanie - czy ktoś z Was zauważył taką niekonsekwencję, że zapamiętanie prędkości czasem musi się odbywać przy naciśniętym gazie, a czasem nie? W instrukcji - o ile pamiętam - jest napisane, że musi być naciśnięty gaz, ale w większości wypadków udaje mi się też zapamiętać prędkość bez gazu, co jest pożyteczne, jak auto się toczy po zwolnieniu i nie chcemy akurat przyspieszać, tylko utrzymać niższą prędkość. Wiem, że mogę nacisnąć lekko gaz i to żaden problem, ale dziwi mnie niekonsekwencja. No i nie zauważyłem, póki co, powodu dla którego czasem to tak, a czasem inaczej.
Czy ktoś rozgryzł możliwość montażu tempomatu w żylecie ?
Zazwyczaj nie ma opcji - ani B&M, ani tempomat nie dają się założyć Plug&Play...
Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019
Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS
- przeszkodą jest oprogramowanie body komputera.Zazwyczaj nie ma opcji - ani B&M, ani tempomat nie dają się założyć Plug&Play...
- a robienie swapa na body to trudna sprawa.
_______________________________________
- AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
- 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
- G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
+ e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm