Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 18 z 18

Temat: [166] Problem z dyferencjałem z automacie

  1. #11
    rkarol
    Gość

    Domyślnie

    ok. Przepływomierz naprawiony, tryb awaryjny już się nie włącza, nie szarpie . Szum jest niezależny od tego czy się przyspiesza, nawet powiedziałbym, że przy hamowaniu jest wyraźnieszy, a jego barwa jest identyczna jak barwa dźwięku hamulców. Jego natężenie jest największe przy 40-60 km/h, przy wyższych się rozmywa, ponieważ jest okresowy. A odnośnie obrotów, to przy 60km/h na 4 biegu mam 1750 obrotów.

  2. #12
    kmito
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał rkarol
    zum jest niezależny od tego czy się przyspiesza, nawet powiedziałbym, że przy hamowaniu jest wyraźnieszy, a jego barwa jest identyczna jak barwa dźwięku hamulców. Jego natężenie jest największe przy 40-60 km/h, przy wyższych się rozmywa, ponieważ jest okresowy.
    Wygląda to na łożysko piasty.
    Cytat Napisał rkarol
    A odnośnie obrotów, to przy 60km/h na 4 biegu mam 1750 obrotów.
    U mnie to jest ok.1500obr/min.
    Wygląda na brak lock-up czyli blokady konwertera.
    Normalne na zimnym ale nie na ciepłym, czyli tak zwany tryb rozgrzewania silnika.
    Może to być wina przepracowanego oleju.

  3. #13
    Użytkownik Romeo Avatar blackalfa166
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR 166 3.0 V6 1999; AR 166 3.0 V6 2002; JEEP Grand Cherokee V8 5.9 1998; Cadillac Seville STS
    Postów
    754

    Domyślnie

    zgadzam się w 100% z kolegą kmito

  4. #14
    rkarol
    Gość

    Domyślnie

    Tryb rozgrzewania silnika wyraźnie czuje i on chyba działa prawidłowo, bo po kilkuset metrach się wyłącza, a obroty na tym samym biegu i przy tej samej prędkości spadają. Czy jest to możliwe aby zegar obrotomierza przekłamywał? Była popsuta przepływka i bieg jałowy pokazywał ok. 900 obr. Teraz naprawiłem, org. Bosch i obroty jałowego na rozgrzanym silniku też pokazuje koło 900. Wiem, że poprzedni właściciel zmieniał zegary, bo były walnięte. Jeśli wcisnął z innego silnika może mieć inne przełożenie? Silnik ze słychu nie chodzi wysilony.

  5. #15
    kmito
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał rkarol
    bo po kilkuset metrach się wyłącza, a obroty na tym samym biegu i przy tej samej prędkości spadają.
    No to OK. Lock-up działa.
    Cytat Napisał rkarol
    Była popsuta przepływka i bieg jałowy pokazywał ok. 900 obr. Teraz naprawiłem, org. Bosch i obroty jałowego na rozgrzanym silniku też pokazuje koło 900.
    U mnie na biegu jałowym pokazuje ok.650obr/min.
    Cytat Napisał rkarol
    Czy jest to możliwe aby zegar obrotomierza przekłamywał?
    Biorąc pod uwagę to co wyżej to bardzo mozliwe.
    Cytat Napisał rkarol
    Jeśli wcisnął z innego silnika może mieć inne przełożenie?
    Tam jest transmisja elekroniczna. Nie potrafię wyjaśnić tego przekłamania.
    No chyba, że są od wersji 2.0TS. Ale to by w ogóle działało?

  6. #16
    rkarol
    Gość

    Domyślnie

    Sprawdziłem examinerem- obroty jałowego- 690-700/min, pokazuje na zegarach 900 więc wyświetlacz okłamuje. W serwisie powiedzieli, że przegub wewnętrzny ma luz- z tego co widziałem- półoś przy przegubie an podnośniku rusza się w górę i w dół o 2-3 cm. Do wymiany półoś lewa. Pytanie: czy półoś lewa w automacie jest inna od tej w manualu- numer 46307514?? Półoś lewa- prawa wewnętrzna są identyczne? Kupilibyście używkę czy nówkę za 900 w serwisie?

  7. #17
    kmito
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał rkarol
    czy półoś lewa w automacie jest inna od tej w manualu- numer 46307514?? Półoś lewa- prawa wewnętrzna są identyczne? Kupilibyście używkę czy nówkę za 900 w serwisie?
    Półoś może byc inna ale przeguby są takie same.
    Można kupić same przeguby poza ASO.
    Cena około 200zł.
    Ale to dziwna sprawa pierwsze lecą przeguby zewnętrzne.

  8. #18
    Użytkownik Romeo Avatar blackalfa166
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    AR 166 3.0 V6 1999; AR 166 3.0 V6 2002; JEEP Grand Cherokee V8 5.9 1998; Cadillac Seville STS
    Postów
    754

    Domyślnie

    nie kupuj używki !

    a przyczyną takiego stanu rzeczy mogla być uszkodzona manżeta ... piasek i woda dostały się do przegubu samar stracił swoje własciwości i wszystko zaczęło się trzeć i powstały luzy ... to bardzo wazne żeby okresowo sprawdzać stan manżet na przegubach a jeśli jest jakas pęknięta to szybko ją wymienić i wymienić też smar w przegubie.

Podobne wątki

  1. Problem z dyferencjałem AR 165 v6
    Utworzone przez arturos12 w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 05-02-2016, 22:06
  2. [159] 159 SW 1.9 w automacie Q-Tronic
    Utworzone przez wit_maj w dziale Kupię auto
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 03-01-2015, 17:41
  3. [159] Chip czy box w automacie?
    Utworzone przez juniorek w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 28-08-2013, 21:42
  4. [164] co myślicie o 3.0 12v automacie?
    Utworzone przez Dyny164 w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 02-09-2012, 13:36

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory