Strona 1 z 4 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 36

Temat: [166] Wycieraczki, wymiana piór ew. całości na lepsze.

  1. #1
    Kayrol
    Gość

    Domyślnie [166] Wycieraczki, wymiana piór ew. całości na lepsze.

    Witam was, Interesuje mnie czy ktoś juz wymieniał wycieraczki na jakieś inne, interesuje mnie jak się wymienia lewą i prawą, jedna z nich ma ten podwójny mechanizm i chyba nie da się jej podnieść ? piszcie co wiecie

  2. #2
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    04 2007
    Mieszka w
    Przemyśl- okolice
    Auto
    166 2,4JTD 150KM, 159 2,0JTDM 170KM, Giulietta 2.0 140KM
    Postów
    442

    Domyślnie

    Ja wymieniłem na najtańsze chyba 12 złoty za komplet, jeśli jest potrzeba to nie żałuje wydać nawet 3 razy w roku po 12 złotych, według mnie nie ma sensu kupować jakichś tam cudnych wycieraczek za 100zł, bo i tak pasuje je wymienić 2 rzazy w roku. Co do samej wymiany to najlepiej zrobić to, gdy wycieraczka jest mniej więcej w połowie szyby, wtedy nie ma żadnego kłopotu, do wycieraczek jest dołączona instrukcja, cała operacja jest bezproblemowa i dziecinnie łatwa.

  3. #3
    Marcin166
    Gość

    Domyślnie

    Podnieść się nie da obu ale da się lekko odchylić. Ja mam natomiast problem ze zdjęciem ramienia wycieraczki z gwintu. Ma ktoś jakieś sposoby na to? Muszę przesunąć jedną o jeden ząbek na gwincie ponieważ obija mi ona o listwę przy szybie.

  4. #4
    Użytkownik Romeo Avatar koles_02
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Toruń
    Auto
    AR 166 2,4JTD 10v CF2 EDC15 99' 140KM Grigio Chiaro
    Postów
    612

    Domyślnie

    Ja założyłem Valeo bez drutów i sa naprawde dobre: nie piszczą i równo zgarniają. Tez sie z tym meczyłem i poprostu wymienilem bez podnoszeznia tylko lekko uchyliłem

    " - elegancka pomiędzy sportowymi
    - sportowa pomiędzy eleganckimi
    - fascynująca piękność w segmencie E"

  5. #5
    Stanley
    Gość

    Domyślnie

    Ja zmieniłem tydzien temu za kpl. piór zapłaciłem 10 zł i zbierają wodę rewela.
    Co do ściągnięcia ramienia to tylko cierpliwość , lej WD40 i pukaj i ściagaj powoli musi zejść nie ma cudów(dzwignia z dwuch wkrętaków, najlepiej 2 osoby z obu stron i nie ma bata).

  6. #6
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar danloo23
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Strzegom
    Auto
    AR 156 2,4 JTD 20V 2005r.,Fiat Bravo 2 1,6 mjet 105KM 2012r.
    Postów
    723

    Domyślnie

    Jaki powiniem byc rozmiar wycieraczek w 156 (lewej i prawej)?

  7. #7
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    10 2012
    Mieszka w
    ŁÓDŹ
    Auto
    LANCIA KAPPA 2,4 JTD, ALFA ROMEO 166 2,4 JTD
    Postów
    1,904

    Domyślnie

    Trafił mi się komplet oryginalnych wycieraczek (napisy Alfa Romeo na piórach )
    Może ktoś będzie zaintersowany , cena do dogadania na PW
    https://www.autosklep24.pl/pl_PL/p/P...4?preview=true
    -------
    Autosklep24 zaprasza na zakupy. Dla Forum rabat 10% na hasło "alfaholicy".

    W przypadku nagłej potrzeby rozmowy ze sprzedawcą
    proszę dzwonić 792 465-368


    <a href=http://autosklep24.pl target=_blank rel=nofollow>http://autosklep24.pl</a>

  8. #8
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    04 2014
    Mieszka w
    GLC
    Auto
    166 2,4 JTD + Q2
    Postów
    130

    Domyślnie

    Da się spokojnie podnieść. Włączyć wycieraczki i zatrzymać przez przekręcenie kluczyka w połowie szyby czy jakiejś dowolnej pozycji.
    Co do ściągnięcia ramienia z wieloklinu, wd40 czy jakis inny srodek penetrujacy, spokojnie mozna zapodawac srodek przez kilka dni. Ewentualnie odkrecic nakretke i wtedy włączyć wycieraczki, ja zrobilem tak przez przypadek i ramie samo wyskoczylo. W ostatecznosci mozna kupic uniwersalny sciagacz do ramion wycieraczek za niewielkie pieniazki.
    Jak nowe wycieraczki słabo zbierają to można próbować polerki tlenkiem ceru przedniej szyby tylko ciężko to później usunąć z odprysków
    Ostatnio edytowane przez Kowalm ; 29-03-2017 o 22:40

  9. #9
    jersey
    Gość

    Domyślnie

    Ja tam polecam oryginały. Mam takie, prosto z ASO, jeszcze pachną magazynowym kurzem i szczurzymi bobkami Żadne Valeo, Bosche, Oximi i co tam jeszcze wymyślają. Idealnie przylegają, świetnie zgarniają, pięknie wyglądają (chociaż to kwestia gustu). Założenie i zdjęcie to chwila, a pamiętam jeszcze jak się męczyłem ze szkieletówkami Valeo żeby założyć. Generalnie wymiana piór wycieraczek na jakiekolwiek szkieletówki poza ORI to koszmar senny. Rozwiązanie wycieraczek w 166 to (podobnie jak sporo innych rozwiązań) ergonomiczna porażka.

    Minusem jest cena - jak wszystko ORI. Ja za swoje dałem chyba stówkę. Jak ktoś chce i ma kasę to korzystać, bo niedługo może nie być okazji.
    Ostatnio edytowane przez jersey ; 30-03-2017 o 08:26

  10. #10
    Użytkownik Pasjonat Avatar Masa625
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Wielkopolska
    Auto
    166 2,4 JTD `99
    Postów
    3,517

    Domyślnie

    Bez przesady te przegubowe wycieraczki postarzaja samochód o 20 lat... Ja mam bezprzegubowe valeo i tez zgarniaja wode ladnie i cicho.. Ja bym osobiscie przegubowych nigdy nie zalozyl tym bardziej w tym pieniadzu
    Trza pamietac ze przegubowe byly fajne jak modne byly takie fryzury i muza leciala z kaseciaka
    Załącznik 225221
    [C

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 15-02-2012, 16:50
  2. Wymiana silniczka tylnej wycieraczki ar 156 kombi
    Utworzone przez Bartosz156 w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 21-01-2012, 11:17
  3. Zdjęcie piór z ramion wycieraczek w 166
    Utworzone przez jair w dziale 166
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 19-12-2010, 09:49

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory