Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 12

Temat: Dziura na zimnym,Gasnie na postoju

  1. #1
    melek_italia
    Gość

    Domyślnie Dziura na zimnym,Gasnie na postoju

    Witam.Moja alfa,a dokladnie 156 1.8 TS z 98 r,od 2 miesiecy na zimnym silniku ma dziure do 2000 rpm,jak sie rozgrzeje dziura znika.Do tego po wczorajszej wymianie wariata,rozrzadu,pompy wody i termostatu,na gazie gdy staje na skrzyzowaniu np. faluja obroty ,a czasami gasnie.Istalacja to BRC SEQUENT24.Dziekuje za pomoc.

  2. #2
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    Nalezy zrobić w kolejności ( ECu to M1.5.5 )

    - czyszczenie przepustnicy
    - reset parametrów adaptacyjnych silnika krokowego.
    - reset parametrów adaptacyjnych ECU.

    wszytkie czynności należy wykonać poprawnie a potem jazda próbna.
    a w niej kontrola temperatury, i parametrów szczególnie "Lambda adaptation row 1" oraz parametrów adaptacyjnych.
    - a jak to zrobić, szukaj w innych tematach, było to opisane na tym forum.

  3. #3
    melek_italia
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał bubu321
    Nalezy zrobić w kolejności ( ECu to M1.5.5 )

    - czyszczenie przepustnicy
    - reset parametrów adaptacyjnych silnika krokowego.
    - reset parametrów adaptacyjnych ECU.

    wszytkie czynności należy wykonać poprawnie a potem jazda próbna.
    a w niej kontrola temperatury, i parametrów szczególnie "Lambda adaptation row 1" oraz parametrów adaptacyjnych.
    - a jak to zrobić, szukaj w innych tematach, było to opisane na tym forum.
    Dziekuje za odpowiedz.
    Gdzie znajduje sie przepustnica i silniczek kokowy??

  4. #4
    kmito
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał melek_italia
    Gdzie znajduje sie przepustnica i silniczek kokowy??
    Bez obrazy.
    Ale jak zadajesz takie pytanie to daj sobie spokój z samodzielnym wykonaniem tej czynności.
    Ale jeżeli się upierasz to w dziale "Zrób to sam" coś jest na ten temat.
    Ja stawiałbym na przepływomierz lub źle dostrojoną instalację gazową.
    Poza tym, z poprzednich postów wiem, że miałeś duże problemy z temperaturą.
    Czy to już jest opanowane?

  5. #5
    melek_italia
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał kmito
    Cytat Napisał melek_italia
    Gdzie znajduje sie przepustnica i silniczek kokowy??
    Bez obrazy.
    Ale jak zadajesz takie pytanie to daj sobie spokój z samodzielnym wykonaniem tej czynności.
    Ale jeżeli się upierasz to w dziale "Zrób to sam" coś jest na ten temat.
    Ja stawiałbym na przepływomierz lub źle dostrojoną instalację gazową.
    Poza tym, z poprzednich postów wiem, że miałeś duże problemy z temperaturą.
    Czy to już jest opanowane?
    Witam,juz zlokalizowalem.
    Temperatura,odglos diesla juz zalatwione.Odpiolem przeplywomierz i nie ma roznicy.Odlaczylem aku na 15 minut,troche jakby sie poprawilo,faluja dalej przy stawaniu ale juz nie tak radykalnie i nie gasnie,dodam ze dzisiaj rano falowaly tez na benzynie jak i na gazie.Dodam ze za przeplywka ktos ta rure pofaldowana okleil tasma izolacyjna,zapewne byla jakas dziura.Odkleic to i oblukac?? Czym najlepiej potem okleic to znowu?? tak samo tasma??

  6. #6
    kmito
    Gość

    Domyślnie

    Tu masz temat o falowaniu obrotów.
    http://www.forum.alfaholicy.org/topi...ie-vt12246.htm

    Napisałeś:
    Odpiolem przeplywomierz i nie ma roznicy.

    Tak do końca to się nie znam ale jak przepływomierz będzie całkowicie nieżywy to chyba też nie będzie różnicy.

  7. #7
    melek_italia
    Gość

    Domyślnie

    Doczytalem sie w tamtym temacie o przypadku zmiany oleju,mechanik gdy mi go wymienial powiedzial ze byly wlasciciel nie wymienial go chyba od nowosci ylko dolewal,bylo wszedzie pelno brazowej twardej mazi,teraz zalal czyscioszka i wymienil filtr,mam przejechac z 1000 km i wymienimy znow olej i filtr bo jak sie cos odczepi z tego brudu to moze byc niezaciekawie,czyli mam jezdzic spokojnie.Moze dla tego mi wariuje na wolnych jak tyle komp sie najezdzil na tym wyciuranym "oleju",a tu nagle czyscioszek??Wkrotce reset kompad.Dziekuje za odpowiedzi.

  8. #8
    Superjahu007
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał melek_italia
    ,bylo wszedzie pelno brazowej twardej mazi,teraz zalal czyscioszka
    tylko żeby to nie były pozostałości po jakimś motodoktorku

  9. #9
    janek156
    Gość

    Domyślnie

    jezeli masz coś pekniete to wymien na nowe a nie baw sie w zaklejanie bo potem masz zagadki- jezeli nie wiesz gdzie jest przepustnica albo wogóle co to jest, to nie ruszaj teamtu- zawiez to komus kto sie zna a nie kombinuj

  10. #10
    melek_italia
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Superjahu007
    Cytat Napisał melek_italia
    ,bylo wszedzie pelno brazowej twardej mazi,teraz zalal czyscioszka
    tylko żeby to nie były pozostałości po jakimś motodoktorku
    Tzn??

Podobne wątki

  1. [145] 1.4 ts na zimnym odpala pozniej gasnie i swieci marchewa ?? ? ?
    Utworzone przez DupczykOsw w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 01-02-2014, 14:03
  2. Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 13-11-2013, 11:31
  3. Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 07-11-2010, 17:15
  4. 2.0TS gasnie na zimnym silniku
    Utworzone przez Marcin łuczak w dziale 166
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 15-03-2009, 23:42
  5. Ale dziura!
    Utworzone przez Rosik w dziale Zachodniopomorskie
    Odpowiedzi: 28
    Ostatni post / autor: 11-06-2008, 20:07

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory