Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 19 z 19

Temat: JTD kopci przy dodawaniu gazu

  1. #11
    Użytkownik Romeo Avatar peenbe
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Glatz
    Auto
    AR 159 1.9 JTD M-Jet 16V 150KM & AR 156 1.9 JTD M-Jet 16V 140KM
    Postów
    699

    Domyślnie

    gdyby byla dziura, to dymilby caly czas ,jak tylko wcisne gaz do podlogi i przytrzymam do 5 tys obr...a ona dymi tylko RAZ , a juz za drugim razem nie dymi...

  2. #12
    Użytkownik Fachowiec
    Dołączył
    04 2011
    Auto
    916 i 955
    Postów
    2,267

    Domyślnie

    Cytat Napisał peenbe Zobacz post
    i przytrzymam do 5 tys obr
    ciekawe...

  3. #13
    Użytkownik Romeo Avatar peenbe
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Glatz
    Auto
    AR 159 1.9 JTD M-Jet 16V 150KM & AR 156 1.9 JTD M-Jet 16V 140KM
    Postów
    699

    Domyślnie

    ale ze co ciekawe ?

  4. #14
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    Jarosław
    Auto
    Zafira b 1.9 120
    Postów
    195

    Domyślnie

    Podłącz pod kompa może coś korekty podpowiedzą.

  5. #15
    Użytkownik Świeżak Avatar dexster
    Dołączył
    08 2012
    Mieszka w
    Praga / Bielsko-Biała
    Auto
    GTV Spider 3.0 V6 12V ph2
    Postów
    178

    Domyślnie

    A ma ktoś może schemat budowy tego silnika? Jakoś nie mogę się doszukać dziury dolocie ale chyba trzeba wszystko zdemontować a nie tak że latarka i lusterko

  6. #16
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    10 2011
    Mieszka w
    Dąbie
    Auto
    1.9 JTD SW
    Postów
    68

    Domyślnie

    mialem tak samo, jechalem do niemiec, alfa od niedawna troszke szfistala, wystarczylo 500km w trasie i sie turbo rozlecialo. pryebieg 200tys. kumpel mial dziure w dolocie to po dodaniu gazu piekielnie bylo slychac szum powietrza. Zobaczymy co bedzie po regeneracji pozdrawiam

  7. #17
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar dawidee26
    Dołączył
    11 2011
    Mieszka w
    Wrocław/Wałbrzych
    Auto
    ALFA ROMEO 156 SPORTWAGON Distinctive1.9 JTD 16v 150KM/Alfa Romeo Mito 1.4 Multiair 105KM
    Postów
    133

    Domyślnie

    Ja przy 170 tyś wymieniłem fabryczną rurę intercooler-turbina i jest ok .Też był świst i czasami kopcił.

  8. #18
    Użytkownik Rowerzysta Avatar kivi89
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Inowrocław
    Auto
    159 1.9 8v
    Postów
    445

    Domyślnie

    u mnie przy przycisnieciu dawala czadu jak lokomotywa... Przyczyna byl prawdopodobnie zawalony sadza EGR przepustnica i kolektor po wyczyszczeniu jak reka odjol ( dodatkowo w miedzy czasie zaslepilem EGR ) i mialem tez dziure w ukladzie dolotowym... teraz alfa nie dymi praktycznie wgl.

  9. #19
    Użytkownik Świeżak Avatar Brt
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    RIO
    Auto
    Stelvio 2.0 280 - były:159 SW 1.9 16V JTDm Q i 156 SW 1.9 16V
    Postów
    233

    Domyślnie

    też tak mam, że po spokojnej jeździe pierwsze "depnięcie" = czarny bąk ... później już spokój. Rury turbo mam powymieniane ...
    Pozdrawiam - Brt

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 16-02-2013, 20:51
  2. Buczenie przy dodawaniu gazu
    Utworzone przez KornelPL w dziale 156
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 01-10-2012, 13:33
  3. Dym przy dodawaniu gazu
    Utworzone przez nowy147 w dziale 147
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 12-03-2012, 21:53
  4. gwiżdże przy dodawaniu gazu
    Utworzone przez bija22 w dziale 156
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 26-08-2010, 08:50
  5. [146] brak mocy i strzelanie przy kolektorze ssacym przy dodawaniu gazu
    Utworzone przez Karol_PKAR w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 46
    Ostatni post / autor: 16-05-2010, 13:29

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory