Pytam, bo chciałbym mieć pewność co do przepływomierza - wiadomo ceny są "bezlitosne"...
Pytam, bo chciałbym mieć pewność co do przepływomierza - wiadomo ceny są "bezlitosne"...
Kto chce szuka sposobu,
kto nie chce szuka powodu.
155 V6 LPG-163 KM-była
156 V6 LPG-190 KM-była
147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest
Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest
Ok. Dzięki za podpowiedź.
Kiedys tez czytalem ze od astry 1.7DTI pasuje... Podobno sa identyczne... Musialbys poszperac na forum
EDIT:
http://www.forum.alfaholicy.org/166/...lywomierz.html
Ostatnio edytowane przez abezus ; 08-05-2013 o 16:52
Przy przyspieszaniu na jednym biegu (3ka wydaje się być ok) logujesz obroty, napięcie i ilość powietrza + oczekiwane wartości dla nich.
Jak jest ok to napięcie ładnie wzrasta - przy problematycznej przeplywce przy tych 5000 obrotach będziesz miał jakieś dziwne odchylenie. Tak samo jeżeli chodzi o ilość powietrza.
Co do wartości napięcia, to coś powinno wzrastać pomiędzy 1,X V do 5 V?! Nie pamiętam dokładnie.
Ostatnio edytowane przez grzgar ; 08-05-2013 o 18:13
Alfa Romeo 166 3.2 V6 TI
/Grzesiek
Właśnie dlatego napisałem, że 3ci bieg będzie ok :-) wciskasz pedał gazu w podłogę i kręcić do ok 7000 obrotów.
A takie jeszcze pytanie - czy przy włączonym / wyłączonym STR jest tak samo?
Alfa Romeo 166 3.2 V6 TI
/Grzesiek
STR przy depnięciu gazu do podłogi i tak przecież się włączy![]()
jak powoli depnie to sie nie włączy![]()
Kto chce szuka sposobu,
kto nie chce szuka powodu.
155 V6 LPG-163 KM-była
156 V6 LPG-190 KM-była
147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest
Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest