A, jak czegoś nie ma w google, to znaczy, że nie istnieje ?
To, że tobie na wyświetlaczu nie wyświetla, to nie znaczy, że nie liczy. Robi to cały czas. Cały czas liczy dawki i świetnie wie ile paliwa poszło. Niedokładność obliczeń wynika z wartości przy przeliczaniu (zaokrąglaniu) mm3 na dm3(l).
Wiesz kiedy jest problem ? Jak jest coś zwalone np. z przepływomierzem.
Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF
Przede wszystkim masy powietrza. Mierzona ma podążać za żądaną. Temperatura powietrza zasysanego też jest mierzona przez czujnik w przepływomierzu, a więc jego wartości też. Jak jest zabrudzony, to będzie kłamał w dolnych wartościach w górę i nie będzie osiągał górnych wartości przy jednoczesnych poprawnych wartościach doładowania. Takie jakby zawężenie pola pomiaru. Oczywiście to tylko duże prawdopodobieństwo, że to zabrudzony przepływomierz. Podobny efekt da nieszczelność za przepływomierzem.
Ostatnio edytowane przez @sdero ; 15-05-2013 o 05:20
Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF
Desktop.rar
proszę o sprawdzenie moich sond , przypuszczam ze to one wariują , ale proszę o potwierdzenie , i jeszcze jedno jak na kompie rozróżnić która to lewa a która to prawa ?
jeśli pomogłem w jakimś poście nie zapomnij podziękować za niego
"Życie dane jest raz człowiekowi i trzeba przeżyć je tak, by nie płonąć ze wstydu za lata przeżyte bez celu."
Il mio terzo amore Alfa Romeo
Witam. Przygodę z Alfą i błędem MCSF zacząłem 2 miesiące temu. Zacząłem od 3 błędów skończyłem na jednym z którym w końcu się uporałem. Po kolei zacząłem robić wszystkie te czynności o których mowa w pierwszym poście tematu. Wymiana czujników zaślepienie egr. Jednak nie pomogło. Testy EGR i przepływów w porządku były. Zostało czyszczenie zmiennej geometrii. Po złożeniu wszystkiego błąd przeładowania. Po krótkim namyśle oddałem turbinę do czyszczenia, regulacji (skończyło sie na regeneracji-nie brała oleju nie świszczała ale wirnik miał delikatnie skrzywione łopatki). Po włożeniu turbiny na miejsce i przejażdżce znowu przeładowanie....Ostatni pomysł przepływomierz. Po przełożeniu z bliźniaczego motoru- BINGO auto gna jak szalone,bez żadnego błędu pozostała kwestia lekkiego dymienia lecz to temat na następny tydzień. Może pomoże to co napisałem tym co są już w beznadziejnej sytuacji![]()
Cześć
Jak poradzić sobie z zapalającą się kontrolką "check" podczas przyspieszania. Kontrolka zapala się i gaśnie na wysokich obrotach (zauważyłem głównie na 3 i 4 biegu). Może ktoś z Was miał taki problem i sobie z tym poradził...
Z góry dzięki.
Pozdrawiam,
Michał
Odczytaj jaki pojawia się błąd i pewno w tym temacie odnajdziesz odpowiedź.
Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.
Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF