Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 17 z 17

Temat: Wahacz tylni a model

  1. #11
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Tomakt
    Dołączył
    03 2012
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 146 1.7 16V 95'
    Postów
    354

    Domyślnie

    Fak!tycznie :/ Piasty nowe obie kupowałem i zmieniałem niecały rok temu... Dużo na nich nie przejeździłem, może z 2 tysie, może wytrzymają?

    - - - Updated - - -

    ale z przodu są łożyska stożkowe o ile się nie mylę? A z tyłu masz piastę z łożyskiem razem, więc powinno łożysko wytrzymać, chyba :/

  2. #12
    Użytkownik Romeo Avatar 1990mb
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Jarocin/Poznan, Poland, Poland
    Auto
    [Była] Alfa Romeo 145 TD 96 r.; [Jest] Alfa Romeo 147 07 r. 1,6 T.S. ; Alfa Romeo 145 1,9JTD++ 99r.
    Postów
    1,111

    Domyślnie

    Niech się wypowie ktoś kto już rozbierał z tyłu, Jeśli wymieniałeś nie dawno, to moze nie bedzie problemu zeby zeszły. Mówie tyle ze trzeba zwrócić uwagę na to, wiem po sobie.
    Masz zniszczony lakier w swoim aucie???
    Chętnie pomogę
    Szczegóły:
    http://www.forum.alfaholicy.org/wiel...ml#post1379105


  3. #13
    Użytkownik Rowerzysta Avatar kezsats
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Śląsk
    Auto
    AR GT 3,2 V6 Q2
    Postów
    280

    Domyślnie

    Witam.
    Do łba śruby przechodzącej przez wahacz, spawamy dobrej jakości śrubę m12, na nią nakładamy kawałek rurki aby się oparła o wahacz , na to podkładkę i nakręcamy podwójną nakrętkę robiąc z tego ala ściągacz. Wcześniej potraktować W40, w czasie ściągania po bijamy śrubę z drugiej strony. Robiłem tak 4 auta. Powodzenia,

  4. #14
    Użytkownik Romeo Avatar 1990mb
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Jarocin/Poznan, Poland, Poland
    Auto
    [Była] Alfa Romeo 145 TD 96 r.; [Jest] Alfa Romeo 147 07 r. 1,6 T.S. ; Alfa Romeo 145 1,9JTD++ 99r.
    Postów
    1,111

    Domyślnie

    Cytat Napisał kezsats Zobacz post
    Witam.
    Do łba śruby przechodzącej przez wahacz, spawamy dobrej jakości śrubę m12, na nią nakładamy kawałek rurki aby się oparła o wahacz , na to podkładkę i nakręcamy podwójną nakrętkę robiąc z tego ala ściągacz. Wcześniej potraktować W40, w czasie ściągania po bijamy śrubę z drugiej strony. Robiłem tak 4 auta. Powodzenia,
    Jest to bardzo dobry sposób, ja robiłem trochę inaczej bo miałem dostęp do specjalnie stworzonego ściągacza. Ale akurat nie rozmawiamy tutaj jak rozebrać wahacz.
    Masz zniszczony lakier w swoim aucie???
    Chętnie pomogę
    Szczegóły:
    http://www.forum.alfaholicy.org/wiel...ml#post1379105


  5. #15
    Użytkownik Fachowiec Avatar rafal_155
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    .
    Auto
    AR 155 1.8 8v 96'
    Postów
    2,263

    Domyślnie

    piasty tylne można zdejmować i zakładać do woli, ba oryginalne skf mają rozbieralne łożyska.

  6. #16
    Użytkownik Znawca Avatar sedici
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    OPL & (ANsbach) DE
    Auto
    Bravo1,6Mj , Astra J
    Postów
    1,912

    Domyślnie

    Cytat Napisał tomkolp Zobacz post
    Ja robiłem w weekend. Musiałem zbiornik ściągać, żeby śruby wybić bo się zapiekły.

    ja w mojej 146 jtd od strony zbiornika zrobiłem tak ,
    przyspawałem ok 1,5 metrowy pręt do tej śruby wahacza , na końcówce pręta miałem przyspawane 2 śruby , 5 kilowy młot i ogień ... , i wybiłem tą porąbaną śrubę bez rozkręcania zbiornika , itp ;

    już dwa auta z tym zawieszeniem tak robiłem
    this is my truth tell me yours
    "Polityka została wymyślona po to, aby kłamstwo brzmiało jak prawda." G.Orwell
    http://www.youtube.com/watch?v=liSxjtd16xQ - bastard

  7. #17
    Użytkownik Alfista Avatar lesio146
    Dołączył
    12 2006
    Mieszka w
    SZAMOTULY(PYRLANDIA)
    Auto
    159 JTDm ; 156 V6 Qsystem
    Postów
    4,427

    Domyślnie

    Cytat Napisał tomkolp Zobacz post
    Ja robiłem w weekend. Musiałem zbiornik ściągać, żeby śruby wybić bo się zapiekły. Zestaw regeneracyjny na dwie strony to koszt 100zł sama regeneracja to max 30 minut. Wyciągniecie wahaczy najdłużej schodzi. http://allegro.pl/listing/listing.ph...category-18967
    Zbiornika nie trzeba wyjmować,ucinasz łeb śruby i wbijasz w kierunku zbiornika ale tylko kawałek by nie przebić zbiornika.Ucinasz śrubę od str zbiornika i wybijasz do końca w kierunku zbiornika.Potrzebna tylko szlifierka kątowa.Zajeło mi to może z 15 minut.

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał Tomakt Zobacz post
    Powtórzę, że mam urwane śruby od drążka. Sama naprawa i założenie zestawu naprawczego to tylko formalność
    Jak pisałem max 15 minut(rozwiercenie i nagwintowanie)!Przy wymianie łożyskowania i tak wahacz wyjmujesz.
    Ostatnio edytowane przez lesio146 ; 18-05-2013 o 18:00
    Były inne wcześniej. Teraz 159 i 156 oraz 155 do sprzedania.

Podobne wątki

  1. Stab tylni 159 -> 156 SW 20v
    Utworzone przez Lucas w dziale 156
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 13-11-2013, 02:20
  2. [155] Wahacz tylni
    Utworzone przez cinek2006 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 08-08-2010, 20:37
  3. Tylni halogen i lewy tylni stop nie gaśnie...???????
    Utworzone przez ms3marcin w dziale 147
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 24-10-2009, 10:50
  4. [166] Tylni górny wahacz w [166]
    Utworzone przez adriano166 w dziale 166
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 29-03-2008, 19:50

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory