"Alfa Romeo ma wszystko, czego potrzebuje: rzesze rozmontowanych emocjonalnie fanów..."
"Od takiej marki jak Alfa Romeo oczekujemy wysmakowanych detali, które zamieniają zwykłą czynność prowadzenia samochodu w celebrację kontroli nad maszyną"
Alfa Brera 1.75 TBi 200 KM, 2009 styczeń 2010 - październik 2012![]()
Alfa GT Distinctive 1.9 JTD 150 KM, 2005 sierpień 2014 - ...![]()
Alfa GT Quadrifoglio Verde 1.9 JTD 170 KM, 2008 październik 2016 - ...![]()
Pafka, obudź się - w tym wątku nie piszemy o spalaniu, które podają producenci, tylko o tym jak to wygląda w praktyce - nie kierujemy się więc ich, pożal sie Boże "kryteriami", tylko zdrowym rozsądkiem.
Cykl mieszany to dla mnie (mniej więcej oczywiście) 50/50 miasto/trasa - co w tym dziwnego ? A co Ty byś chciał ?
Ostatnio edytowane przez Myszkin ; 25-05-2013 o 14:24
"Alfa Romeo ma wszystko, czego potrzebuje: rzesze rozmontowanych emocjonalnie fanów..."
"Od takiej marki jak Alfa Romeo oczekujemy wysmakowanych detali, które zamieniają zwykłą czynność prowadzenia samochodu w celebrację kontroli nad maszyną"
1.9 jest oszczędniejsza od 2.0 według mnie.Mam porównanie do mojej cromy 1.9 150km(197) ,która to jest cięzsza.Croma po trasie pali do 6 litrów ( jadąc 120-130km/h),a mozna spokojnie spalić mniej. W mieście pali tak samo co alfa.
Dane producenta to jakaś kpina totalna .
2.0 to fajne siniki,zwłaszcza pod kątem tuningu,ale palą sporo w porównaniu do poprzednich generacji ,czy też konkurencji ,według mnie.
Witam! Proszę o krótkie odpowiedzi właścicieli/użytkowników silników 1.9 JTS na temat realnego spalania w mieście. Z góry dziękuje.
"Alfa Romeo ma wszystko, czego potrzebuje: rzesze rozmontowanych emocjonalnie fanów..."
"Od takiej marki jak Alfa Romeo oczekujemy wysmakowanych detali, które zamieniają zwykłą czynność prowadzenia samochodu w celebrację kontroli nad maszyną"
Moja wypowiedź dotyczy silnika 2,4. Od zakupu auta w marcu do dzisiaj, zgodnie z radami kolegów, którzy jeździli takimi Alfami wcześniej, "przyzwyczajałem" się do wskazań komputera, że w mieście auto potrzebuje 13,5 l na przejechanie 100 km. I prawdę mówiąc, zacząłem się z tym powoli godzić. W międzyczasie pozbyłem się DPF-u, EGR-a, sprawdziłem pozostałe elementy odpowiedzialne za pracę silnika i niby wszystko grało. W sobotę wymieniłem kolektor na taki bez klap i okazało się, że podczas jazdy miejskiej ten sam komputer wskazuje 10 - 10,9. W wyjętym kolektorze klapy pracowały, tzn. chodziły ale ich ośki miały takie luzy, że gdybym zatkał dolot, silnik i tak by miał dosyć powietrza.