ech, to jest straszne, że ludzie miewają takie 300 konne zabawki, a nie wiedzą o co chodzi
koniec tematu z mojej strony.
ech, to jest straszne, że ludzie miewają takie 300 konne zabawki, a nie wiedzą o co chodzi
koniec tematu z mojej strony.
Niuton wskazuje na to ,że ciag jest okrutny powyzej 2000obr,także zabujcza reakcja na gaz jest dostepna w każdej chwili.W swojej poprzedniej 156 miałem prawie 230km i mogłem pozwolic na wiele,tu jest 50km i 100Nm więcej także nie mam pytań.Jest pieknie.Naprawdę trudno na trasie znaleźć coś chocby porównywalnego.
Zakładaj temat i pokazuj to cacko.Jaki masz cooler ( wymiary rdzenia) ? Taki moment przenieść,to potrzeba koła conajmniej 225.
Jaki wydech ?
A jak z reakcją na gaz powyżej 2000obr? Szybko turbo osiąga zadane doładowanie?
www.italiantrackday.pl
www.shopEFI.pl
www.gofastbits.pl
www.sprintfilter.pl
www.ricambiparts.pl
Mój Alfons - http://www.forum.alfaholicy.org/proj...rbo_teddy.html
Wrodzony wstręt do diesla
Seryjnie w TI jest 215/45/17 na obecnej jest trochu większy balon. Ale ogólnie nie narzekam. W Cromie mam 235/40/18 i tam jest już dużo gorzej.