Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokaż wyniki od 21 do 27 z 27

Temat: Naprawa zawieszenia FL

  1. #21
    Użytkownik Romeo Avatar dawidmk7
    Dołączył
    01 2013
    Mieszka w
    Łaziska Górne
    Auto
    166 2.5 V6 Distinctive 00r.
    Postów
    567

    Domyślnie

    jakie są się okaże. Najpierw musze je zamontować a łatwo nie będzie bo jak sie okazało stare są jeszcze oryginalne i ruszyc ich nie idzie. Muszę na prasę podjechac. Zastanawiam sie czy to możliwe, żeby były oryginalne tulejki w wahaczu? Przebieg 235tkm więc byłby to chyba rekord

  2. #22
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    166 JTD
    Postów
    2,650

    Domyślnie

    te pierwsze tedgumy na krotkie ramie to byla kupa nie tuleje rozlatywałys ie po paru wiekszych dziurach. Te po modernizacji tez szału nie robia ale trochę dłuzej jednak słuzą...

  3. #23
    Użytkownik Romeo Avatar jary17
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Lidzbark Welski, Poland
    Auto
    164 3.0 12V była przesiadka na 166 3.0 V6 24V+156 1.6TS BMW E36 1.8is
    Postów
    504

    Domyślnie

    Odkurzę trochę temat. A mianowicie chodzi mi o wymianę tulei na wahaczu przednim tego cukierka. Jest to do opanowania bez kanału powiedzmy na polu pod chmurką?
    Jakie są trudności po drodze? Problemy z wyjęciem wahacza, sprzęt jaki potrzebny pomijam tu klucze? Wymieniał ktoś to samemu?

  4. #24
    Użytkownik Romeo Avatar dawidmk7
    Dołączył
    01 2013
    Mieszka w
    Łaziska Górne
    Auto
    166 2.5 V6 Distinctive 00r.
    Postów
    567

    Domyślnie

    Musisz wyjąć wahacz. Czasem potrzebny jest ściągacz do sworzni ale to drobiazg. U mnie wystarczył młotek. Bez kanału dojście do śrub z cukierka właśnie może byc trudne, ale nawet jak sobie z tym poradzisz i wyciągniesz wahacz to dużo bardziej się namęczysz by go zamontować. Przyda sie żaba by przytrzymać wahacz. Jak będziesz miał na tyle miejsca by sie położyc pod autem to może dasz rade ale inaczej tego nie widze. Ja z kanału a trochę się męczyłem by wszystkie śruby pasowały na swoje miejsce. Zależy jak masz ustawione widełki amora czy są naprężone, tzn czy po zdjęciu wahacza sie nie obrócą trochę. Wtedy jest trochę trudniej włożyć wahacz. Poza tym jest problem z rozmiarem właśnie tych tulei. Niedawno był temat, że nowa tuleja przelatuje przez gniazdo wahacza. Jak wszystko będzie ok pamiętaj by nową tuleję wprasować w tej samej pozycji co starą. Najlepiej to sobie zaznacz.

  5. #25
    Użytkownik Romeo Avatar jary17
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Lidzbark Welski, Poland
    Auto
    164 3.0 12V była przesiadka na 166 3.0 V6 24V+156 1.6TS BMW E36 1.8is
    Postów
    504

    Domyślnie

    Cytat Napisał dawidmk7 Zobacz post
    Musisz wyjąć wahacz. Czasem potrzebny jest ściągacz do sworzni ale to drobiazg. U mnie wystarczył młotek. Bez kanału dojście do śrub z cukierka właśnie może byc trudne, ale nawet jak sobie z tym poradzisz i wyciągniesz wahacz to dużo bardziej się namęczysz by go zamontować. Przyda sie żaba by przytrzymać wahacz. Jak będziesz miał na tyle miejsca by sie położyc pod autem to może dasz rade ale inaczej tego nie widze. Ja z kanału a trochę się męczyłem by wszystkie śruby pasowały na swoje miejsce. Zależy jak masz ustawione widełki amora czy są naprężone, tzn czy po zdjęciu wahacza sie nie obrócą trochę. Wtedy jest trochę trudniej włożyć wahacz. Poza tym jest problem z rozmiarem właśnie tych tulei. Niedawno był temat, że nowa tuleja przelatuje przez gniazdo wahacza. Jak wszystko będzie ok pamiętaj by nową tuleję wprasować w tej samej pozycji co starą. Najlepiej to sobie zaznacz.
    Dziękówa wielkie dzięki.

  6. #26
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar rafal0717
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Nieporęt
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.4jtd 136KM 99r, 166 3.0 V6 FL
    Postów
    630

    Domyślnie

    Jak podniesiesz maksymalnie na lewarku to bez problemu położysz się pod autem i poodkręcasz wszystkie śruby. Sam niedawno to przerabiałem bez kanału.

  7. #27
    Użytkownik Romeo Avatar jary17
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Lidzbark Welski, Poland
    Auto
    164 3.0 12V była przesiadka na 166 3.0 V6 24V+156 1.6TS BMW E36 1.8is
    Postów
    504

    Domyślnie

    Przeczekam ten okres deszczowy i się zabiorę za ten wahacz.

Podobne wątki

  1. [155] Naprawa tylnego zawieszenia
    Utworzone przez Dawid_S w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 37
    Ostatni post / autor: 18-09-2013, 13:00
  2. Naprawa 156 1.8 ts
    Utworzone przez z4boj4d w dziale 156
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 23-06-2013, 18:58
  3. Naprawa ABS-u
    Utworzone przez Gibsky w dziale 147
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 06-02-2012, 16:14
  4. naprawa zawieszenia i teraz stuka
    Utworzone przez AlfaBravo w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 02-09-2011, 19:39

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory