Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 18 z 18

Temat: Zawieszające się obroty

  1. #11
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    10 2012
    Mieszka w
    Płońsk
    Auto
    Alfa Romeo 145 2.0 T.S. (155 KM) Quadrifoglio 2000 r. Fiat Tempra 1.6 b+g digit
    Postów
    494

    Domyślnie

    Słuchajcie może ma ktoś jeszcze jakieś sugestie odnośnie tego co się u mnie dzieje. Czy jeśli krokowiec mi się zawiesza to pokaże mi to na kompie w błędach? Bo już raz po takiej akcji był podłączony pod komputer i nic nie pokazał. Liczę na jakieś sugestie i podpowiedzi bo chciałbym z tym powalczyć w ten nadchodzący weekend.

  2. #12
    Użytkownik Rowerzysta Avatar PawelRm
    Dołączył
    12 2012
    Mieszka w
    Radom/Lublin
    Auto
    była: Alfa Romeo 146 1.7 BOXER 1996r :( jest 307
    Postów
    98

    Domyślnie

    Czy są gdzieś na tym forum manuzle ze zdjęciami jak wyczyścić przepustnice i silniczek krokowy w boxerze ?

  3. #13
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    10 2012
    Mieszka w
    Płońsk
    Auto
    Alfa Romeo 145 2.0 T.S. (155 KM) Quadrifoglio 2000 r. Fiat Tempra 1.6 b+g digit
    Postów
    494

    Domyślnie

    Aktualizacja tematu. To co opisywałem w temacie działo się sporadycznie. Natomiast dziś kontrolka się zaświeciła i świeci się cały czas. Samochód na biegu jałowym ma obroty 1400-1800 a jak jadę to przyspiesza tylko w takim zakresie obrotów. Jak już osiągnie 1500 obrotów to silnik szarpie i nie chce dalej jechać. Dziś go podłączę jeszcze pod kompa (z góry wielkie dzięki dla kolegi adalberto ) i zobaczę co mi pokaże. Ale może ktoś ma jakieś pomysły lub sugestie na co patrzeć konkretnie. Jak będę miał odczyty z kompa to dam znać.

    - - - Updated - - -

    Już sprawdzone.......komputer pokazał błąd P1513. Wnioskuję że to padnięty krokowiec, ale może ktoś coś podpowie.

  4. #14
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    10 2012
    Mieszka w
    Płońsk
    Auto
    Alfa Romeo 145 2.0 T.S. (155 KM) Quadrifoglio 2000 r. Fiat Tempra 1.6 b+g digit
    Postów
    494

    Domyślnie

    Krokowiec wymieniony. Wszystko wróciło do normy i autko śmiga aż miło��

  5. #15
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar aquarius01
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Lancia Phedra 2.2 JTD 2003
    Postów
    614

    Domyślnie

    Cytat Napisał piotreek Zobacz post
    Krokowiec wymieniony.
    A co dokładnie wymieniłeś ? W układnie wtryskowym M1.5.5 nie ma silnika krokowego a taki system w Twoim roczniku właśnie występuje, więc na czym polegała wymiana ? Sterowanie dopływem powietrze na obrotach jałowych realizowane jest przez wychylenie przepustnicy siłownikiem a nie otwieraniu bypasa silnikiem krokowym jak w wersji M2.4.10. Wymieniłeś całą przepustnicę z siłownikiem i kompem ? Bardzo ciekawe
    Pozdrawiam
    Zbyszek
    Lancia Phedra 2.2 JTD 2003 była AR 145 1.6 TS 1997

  6. #16
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    10 2012
    Mieszka w
    Płońsk
    Auto
    Alfa Romeo 145 2.0 T.S. (155 KM) Quadrifoglio 2000 r. Fiat Tempra 1.6 b+g digit
    Postów
    494

    Domyślnie

    No właśnie kolego nie wymieniłem ani przepustnicy ani kompa. Dokładnie w Alfie to się nazywa silnik biegu jałowego czy jakoś tak podobnie - potocznie krokowiec. Wymieniłem tylko to i wszystko działa tak jak trzeba.

  7. #17
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar aquarius01
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Lancia Phedra 2.2 JTD 2003
    Postów
    614

    Domyślnie

    Jak to się nazywa to ja doskonale wiem. Zastanawia mnie jednak jak można wymienić coś, czego w Twoim układzie wtryskowym nie ma. Dlatego proszę o szczegóły Tym bardziej, że może być to przydatna informacja dla innych forumowiczów...

    Pozdrawiam
    Zbyszek Pilip
    Pozdrawiam
    Zbyszek
    Lancia Phedra 2.2 JTD 2003 była AR 145 1.6 TS 1997

  8. #18
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    10 2012
    Mieszka w
    Płońsk
    Auto
    Alfa Romeo 145 2.0 T.S. (155 KM) Quadrifoglio 2000 r. Fiat Tempra 1.6 b+g digit
    Postów
    494

    Domyślnie

    Szkoda, że się nie zastanawiałeś jak potrzebowałem pomocy, tylko teraz się zastanawiasz jak mi udowodnić, że wymieniłem coś czego nie ma.....wymieniłem dokładnie tą czarną część z boku przepustnicy na zdjęciu na tej aukcji http://allegro.pl/alfa-romeo-147-156...259955452.html i tą część sprzedający nazywa silniczkiem krokowym, w sklepie w którym biorę części ten element był również w kategorii silników krokowych, a komputer pokazał mi błąd silniczka krokowego (silniczka biegu jałowego), tak więc wiele źródeł mówi że coś takiego u mnie jest, ja to nawet wymieniłem, ale widzę że Ty wiesz lepiej.
    Ostatnio edytowane przez piotreek ; 06-06-2013 o 19:36

Podobne wątki

  1. [MiTo] Zawieszające się radio w MiTo
    Utworzone przez jesus w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 20-10-2014, 17:25
  2. obroty
    Utworzone przez ARdaviotz156 w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 04-12-2012, 01:34
  3. Zawieszające sie obroty w 2.0 TS
    Utworzone przez CINEKX81 w dziale 147
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 29-10-2011, 12:24
  4. Obroty a moc w 1,9 JTD
    Utworzone przez abbazabba w dziale 156
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 31-03-2010, 16:56
  5. falujace obroty, zdjełem zaworek i obroty nie faluja
    Utworzone przez nerlo1991 w dziale 156
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 08-12-2009, 22:19

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory