Strona 4 z 7 PierwszyPierwszy 1234567 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 61

Temat: Diagnostyka alfy 156 1.9JTD

  1. #31
    Użytkownik Romeo Avatar bonzaj
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    alfa romeo 156 sw 105 KM 2000
    Postów
    1,991

    Domyślnie

    Cytat Napisał marecki588 Zobacz post
    Chyba kolega przewrażliwiony jest. Mała czarna chmurka przy nagłym obciążeniu silnika czy przegazówce to nic strasznego. Co innego jeżeli zostawiasz za sobą zasłonę dymną albo silnik kopci w sposób ciągły podczas jazdy. Jeżeli silnik pracuje równo, nie ma tzw. dziur w obrotach, ma dobre przyspieszenie to myślę że nie ma co się nad tym głebiej zastanawiać. Planowałem zakupić jakiś interfejs ale stwierdziłem że będę testował samochód przy każdej pierdole, na dodatek się nie znam na odczytach, popadnę w paranoję i przysporzę sobie stresu
    2 lata jeźdzę Alfą, raz była podpięta do kompa w celu kasacji błędu poduszek, strzelam że 90 % podpinajacych sie do kompa nie bardzo wie po co to robi i nie wie jak interpretowac wyniki. Komputery stworzono,ze by nam ułatwic pracę której bez nich byśmy nie mieli

  2. #32
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    05 2013
    Auto
    alfa 156 Sportvagon 1.9JTD
    Postów
    159

    Domyślnie

    http://speedy.sh/jaWuE/multiecuscan.rar tu dodałem testy z dzisiejszej jazdy doładowanie paliwo ect . przepraszam że tyle plików ale po 0 min mi wyłączało nie wiem czemu proszę o opinię

    - - - Updated - - -

    Wszystko w porządku to dlaczego ciągle jak zatankuje to po 200km zapala się rezerwa .Mam jezdzić dalej po ilości zatankowanego paliwa a później mieć problem z zapowietrzoną pompą? .Dymek pojawia się też przy starcie ze świateł i wcale nie na dużych obrotach ok 2000.Wydech z tyłu jest cały w sadzy to chyba nie mam paranoji tylko coś się dzieje ,kontrolka od świec się pali ,I błędny sygnał pedału sprzegła. Wszystko jest w tej diagnostyce

    - - - Updated - - -

    Wszystko w porządku to dlaczego ciągle jak zatankuje to po 200km zapala się rezerwa .Mam jezdzić dalej po ilości zatankowanego paliwa a później mieć problem z zapowietrzoną pompą? .Dymek pojawia się też przy starcie ze świateł i wcale nie na dużych obrotach ok 2000.Wydech z tyłu jest cały w sadzy to chyba nie mam paranoji tylko coś się dzieje ,kontrolka od świec się pali ,I błędny sygnał pedału sprzegła. Wszystko jest w tej diagnostyce

    - - - Updated - - -

    Wszystko w porządku to dlaczego ciągle jak zatankuje to po 200km zapala się rezerwa .Mam jezdzić dalej po ilości zatankowanego paliwa a później mieć problem z zapowietrzoną pompą? .Dymek pojawia się też przy starcie ze świateł i wcale nie na dużych obrotach ok 2000.Wydech z tyłu jest cały w sadzy to chyba nie mam paranoji tylko coś się dzieje ,kontrolka od świec się pali ,I błędny sygnał pedału sprzegła. Wszystko jest w tej diagnostyce

    - - - Updated - - -

    ODCZYT KODÓW BŁĘDÓW:
    1: P0380 - Przekaźnik płytki grzejnej, termorozrusznika lub ECU podgrzewania świec
    SZCZEGÓŁY BŁĘDU:
    Licznik przebiegu: 0 km
    Obroty silnika: 0 obr/min
    Temperatura wody: 91,7 °C
    Dawka paliwa: 0,00 mg/w
    Zmierzone ciśnienie paliwa: 6,8 bar

    Glow Plug/Heater Circuit Malfunction
    Powodem tego błedu jest fakt, że ECU odebrało bardzo niski sygnał z czujnika. Błąd obecnie jest aktywny. Podejmij stosowne działania by usunąć usterkę. Kontrolka na desce nie została włączona przez ten błąd.
    2: P0704 - Sygnał sprzęgła .To jest nic?

  3. #33
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    06 2013
    Mieszka w
    Kielce
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.9JTD M-Jet 2004r.
    Postów
    66

    Domyślnie

    A no to zmienia postać rzeczy. Jeżeli masz inne objawy to inna sprawa. Najlepiej gdybyś miał w okolicach mechanika który specjalizuje się w Alfie i który by wiedział co mogą oznaczać te objawy. Wbrew pozorom nie jest to duży koszt bo mi taki pan diagnostykę zrobił za 30zł.

  4. #34
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    05 2013
    Auto
    alfa 156 Sportvagon 1.9JTD
    Postów
    159

    Domyślnie

    a na podstawie tych diagnostyk niech coś powie

    - - - Updated - - -

    a na podstawie tych diagnostyk niech coś powie

    - - - Updated - - -

    ktoś

  5. #35
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    05 2013
    Auto
    alfa 156 Sportvagon 1.9JTD
    Postów
    159

    Domyślnie

    Powie mi ktoś coś na temat tych odczytów kazaliście mi pomierzyć i nic

  6. #36
    Użytkownik Fachowiec Avatar maly_777
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 156 FL SW 1.9 16V
    Postów
    2,520

    Domyślnie

    Chyba nie odrobiłeś pracy domowej bo te logi są do ....
    Co ci kazali mierzyć? (poprzednia strona). W jednym pliku czas pomiędzy kolejnymi próbkami 9s i ktoś ma tu coś wyłapać? Bo mi nawet się nie chce analizować tego..

    Zaznacz maksymalnie:
    Prędkość pojazdu Obroty silnika Dawka ogólna paliwa Zmierzona masa powietrza Oczekiwana masa powietrza Zmierzone ciśnienie doładowania Oczekiwane ciśnienie doładowania Otwarcie zaworu overboost Otwarcie zaworu EGR Zmierzone ciśnienie paliwa Oczekiwane ciśnienie paliwa

    - - - Updated - - -

    Logi robisz na biegu 3 i 4. Na każdym od 1500obrotów do 4000 z gazem wduszonym w podłogę.

    Przepływkę masz do podmiany. Któryś FES przy pracy z którymś sterownikiem źle pokazywał właśnie dawki mierzone.. Ale ty masz MES'a tak?

    KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
    Konwersje USA->EU
    UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
    KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline

  7. #37
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar Murcialago
    Dołączył
    12 2011
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    Alfa 146 , 1.4 TS '98 / 156 JTD 16V
    Postów
    238

    Domyślnie

    Tak jak pisał maly_777, daj logi na trzecim biegu podczas jazdy od 1 tyś obrotów but w podłogę tak do 4 tyś. Jak dajesz logi na wolnych obrotach to tak samo jak byś tylko na wolnych liczył spalanie.

  8. #38
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    05 2013
    Auto
    alfa 156 Sportvagon 1.9JTD
    Postów
    159

    Domyślnie

    nie te logi są podczas jazdy normalnej. TO co przepływke trzeba wymienić czy wyczyśćić wystarczy z allegro zamiennik się nadaje? .Tak mam MES'a

    - - - Updated - - -

    nie te logi są podczas jazdy normalnej. TO co przepływke trzeba wymienić czy wyczyśćić wystarczy z allegro zamiennik się nadaje? .Tak mam MES'a

  9. #39
    Użytkownik Fachowiec Avatar maly_777
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 156 FL SW 1.9 16V
    Postów
    2,520

    Domyślnie

    Wiemy że są podczas normalnej jazdy bo są kiepskie do analizy..
    Sedro kombinował z zamiennikami i odkrył jakąś w miarę dobrą firmę. Poszukaj lub zapytaj

    KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
    Konwersje USA->EU
    UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
    KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline

  10. #40
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    05 2013
    Auto
    alfa 156 Sportvagon 1.9JTD
    Postów
    159

    Domyślnie

    to jeszcze raz jechać sobie te 50 na 3 i but w podłogę do 4 tyś i tak długo trzymać? i poźniej 4 .To odpowiecie mi teraz czy przepławka do wymiany czy po badaniu?
    Jakie będą różnice po wymianie lepsze przyspieszenie czy mniejsze spalanie?

Podobne wątki

  1. witam ma moze ktos kompa do alfy potrzebna mi diagnostyka
    Utworzone przez Domaniak w dziale Warmińsko-mazurskie
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 10-10-2014, 19:58
  2. Diagnostyka sterownika silnika 1.9JTD 16V 2005r
    Utworzone przez jarekvip w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 30-07-2010, 15:27
  3. Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 30-10-2009, 20:17
  4. 147 1.9JTD 2003 diagnostyka
    Utworzone przez yakubokay w dziale 147
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 11-05-2008, 16:45

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory