Zmierz mu ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej w każdej pozycji. Jeśli będą różnice to szukaj w baku i w pompie.
Może masz w baku jakiś brud, który go przytyka w poz nr 3.
Zmierz mu ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej w każdej pozycji. Jeśli będą różnice to szukaj w baku i w pompie.
Może masz w baku jakiś brud, który go przytyka w poz nr 3.
Miałem podobnie kiedyś w saabie 9-5. Obojętnie czy bak był pełny czy pusty.
Tam był zwykły 2,2 ze zwykłą pompą, nie CR. Z tego co pamiętam, co mówił mechanik, coś w pompie było robione, jakieś zaworki. No i pomogło.
Kolega miał identyczny problem w Vectrze 2.0 DTI. Problem był z nieszczelnymi wezykami doprowadzajacymi paliwo do filtra. jak stał przodem do dołu za nic w swiecie nie chcial zapalic. Polecam sprawdzic szczelnosc ukladu doprowadzajacego paliwo.