Strona 6 z 7 PierwszyPierwszy 1234567 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 51 do 60 z 61

Temat: Diagnostyka alfy 156 1.9JTD

  1. #51
    Użytkownik Fachowiec Avatar maly_777
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 156 FL SW 1.9 16V
    Postów
    2,522

    Domyślnie

    nie wiem co masz środek do gaźników najlepiej jakbyś podał skład a tego pewnie nie ma. Ja przepływki czyściłem izopropanolem, sprayem do tarcz i sprayem do przepływek (wszystko na bazie izopropanolu).
    Do egr'a benzynka ekstrakcyjna. Czekasz aż wszystko odparuje i nie wybuchnie.

    KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
    Konwersje USA->EU
    UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
    KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline

  2. #52
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    05 2013
    Auto
    alfa 156 Sportvagon 1.9JTD
    Postów
    159

    Domyślnie

    spray do gaźników

    - - - Updated - - -

    czyściłem tym przepływkę i nie wybuchło ale to przepływka a nie przepustnica czy egr

    - - - Updated - - -

    a czy jak bym włożył zaślepkę egr muszę go jakoś wyłączać komputerem?

    - - - Updated - - -

    a czy jak bym włożył zaślepkę egr muszę go jakoś wyłączać komputerem?

    - - - Updated - - -

    a tak jak wynika z poradnika mam zaślepić od dołu egr dziurę idąco do tej rury dolnj czy mogę też od przepustnicy do egr
    ?

  3. #53
    Użytkownik Fachowiec Avatar maly_777
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 156 FL SW 1.9 16V
    Postów
    2,522

    Domyślnie

    możesz w jednym miejscu. Ja preferuję kolektor.
    8v czy 16v? Jak 16 to musisz wyłączyć programowo.

    KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
    Konwersje USA->EU
    UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
    KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline

  4. #54
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    05 2013
    Auto
    alfa 156 Sportvagon 1.9JTD
    Postów
    159

    Domyślnie

    to znaczy w którym miejscu przewód idący od przepustnicy do egr zaślepić? 8V właśnie rozebrałem wszystko taki nagar żę szok . czyszczę tym preparatem korektor zdiąłem przepsutnicę ale nie psikająć środka nie da rady czy mam się obawiać że środek do gaźników dostanie się do silnika i coś się stanie

    - - - Updated - - -

    wyczyściłem dymku brak jupi tylko powiedzcie zaślepić przed egr czy za egr a może tu i tu

  5. #55
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    05 2013
    Auto
    alfa 156 Sportvagon 1.9JTD
    Postów
    159

    Domyślnie

    to NIech ktoś odpowie gdzie lepiej zaślepić przed egr czy za egr

  6. #56
    Użytkownik Romeo Avatar Jony88
    Dołączył
    08 2010
    Mieszka w
    Hucisko-Leżajsk /Dungannon
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 16V '07 190km/425NM'& GT 1.9 16V '07& 156 2.5 V6 '98
    Postów
    3,545

    Domyślnie

    Cytat Napisał mirek629 Zobacz post
    to NIech ktoś odpowie gdzie lepiej zaślepić przed egr czy za egr
    Najlepiej to wyrzucic programowo. Zaślep przed EGR-em
    Alfa Romeo 156 '00 1.9 JTD (była)
    Alfa Romeo 156 '03 1.8 T.S (była)
    Alfa Romeo 156 '03 1.9 JTD (była)
    Alfa Romeo 156 '03 2.4 JTD (była)
    Alfa Romeo 147 '02 1.6 T.S (była)
    Alfa Romeo 147 '01 1.6 T.S (była)
    Alfa Romeo 156 '04 1.9 16V (była)
    Alfa Romeo GT '07 1.9 16V (była)
    Alfa Romoe 159 '07 1.9 16V (jest)
    Alfa Romeo 156 '98 2.5 V6 (jest)

    Moje Panie http://www.forum.alfaholicy.org/nasz..._jony88-7.html


  7. #57
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    05 2013
    Auto
    alfa 156 Sportvagon 1.9JTD
    Postów
    159

    Domyślnie

    a jak nie wyrzyce nic sie nie będzie działo bo podobno 8v nie trzeba ale czy tu zaślepię przd czy za to taki sam efekt?

    - - - Updated - - -



    - - - Updated - - -

    tak jak na zdj?

    - - - Updated - - -

    jednak po dzisiejszej jeździe stwierdzam że jeszcze mały dymek występuje ale najpierw zaślepię erg i zrobię logi i powiecie czy to przepływka jednak do wymiany jeżeli czyszczenie nie pomogło .A może overboost nie chodzi wiem że to tylko 115 km ale żeby przyspieszał porządnie to muszę mu prawie nogę w podłogę dać tak na 3 4 i na tych robić logi tak? tylko włączyć pogram jak już będę jechał czy ze startu mogę bo jechać szybko i obsługiwać laptopa cięzko

  8. #58
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    05 2013
    Auto
    alfa 156 Sportvagon 1.9JTD
    Postów
    159

    Domyślnie

    założyłem zaślepkę w tym miejscu co na zdjęciu powyżej .W końcu nie wiem wyłączać programowo EGR czy nie ma to jakiś sens?

  9. #59
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    Jastrzębie-Zdrój
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.4JTD 10v 150km 2003r
    Postów
    395

    Domyślnie

    Nie musisz specjalnie tego robić , chyba że ci się trafi okazja.

    Wysyłane z mojego Xperia Neo V za pomocą Tapatalk 2

  10. #60
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    05 2013
    Auto
    alfa 156 Sportvagon 1.9JTD
    Postów
    159

    Domyślnie

    a co do błędu czujnika sprzęgła zobaczyłem że fioletowy kabel jest odcięty od niego a jak go wciskam to normalnie chodzi a w MES-ie pokazuje ciągle że sprzęgło wciśnięte .Ten czujnik na coś wpływa ktoś go celowo odpiął ? może dla lepszego spalania

    - - - Updated - - -

    A MultiEcuScan mogę wyłączyć EGR i za pomocą niebieskiego kabla? I chciałbym też usunąć kontrolę olejową/serwisową jak kto woli (sposób z wejśćiem w zakładkę services i przytrzymanie + -) nie pomaga .Jak te rzeczy uczynić chciałbym też wyłączyć potwierdzenie alarmu bądz cały alarm aby był sam centralny ten dzwięk mnie denerwuje .Sposób z programowaniem nie działa przekręcam kluczyk wciskam przycisk przy masce 7 razy jest długi sygnał 5 razy wciskam, potwierdzenie , i kiszka alarm jak jest tak był.Bardzo bym prosił o pomoc.Nie zakładam nowych tematów bo nie widzę sensu jeżeli te rzeczy były już poruszane jak widzicie wiele sposobów już wypróbowałem a nie wszystkie działają.

Podobne wątki

  1. witam ma moze ktos kompa do alfy potrzebna mi diagnostyka
    Utworzone przez Domaniak w dziale Warmińsko-mazurskie
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 10-10-2014, 19:58
  2. Diagnostyka sterownika silnika 1.9JTD 16V 2005r
    Utworzone przez jarekvip w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 30-07-2010, 15:27
  3. Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 30-10-2009, 20:17
  4. 147 1.9JTD 2003 diagnostyka
    Utworzone przez yakubokay w dziale 147
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 11-05-2008, 16:45

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory