Ja zamówiłem górne Lemfordera , zobaczymy jak to będzie. Kupiłem u kolegi "Raido" .
Ostatnio edytowane przez dawidee26 ; 22-06-2013 o 06:00
miałem napisać to i piszę
wymienione gumki na stabilizatorze i jeszcze gumki na jednym wahaczu górnym TRW ( sworzeń był ok tylko gumki dostały po dooopie akurat z tej strony )
po ww wymiance - cisza w aucie
czyli na jednym wahaczu górnym TRW gumki wytrzymały 25kkm ( możliwe , że akurat tą stroną zdarzało mi się częściej gdzieś zdrowo przydzwonić )
Oj tak gumy stabilizatora jak i łączniki potrafią strasznie trzeszczeć i pukać u mnie mam do wymiany łączniki i gumy z tyłu bo na dołkach jest takie pukanie jakbym woził "worek ziemniaków" w bagażniku
I ja sie dopiszę. Auto kupiłem jak miało 140kkm, od znajomego, który to przy przebiegu 130 kkm założył komplet wahaczy kupionych w ASO (pewnie TRW). Wahacze owe wytrzymały do przebiegu 200kkm (czyli 70kkm) wymieniłem komplet na TRW kupione gdzieś w necie. Obecnie jest na liczniku 255kkm i zaczyna być słychać lewy przedni górny wahacz. Z prawej strony cisza. Obecnie jest zrobione na tych wahaczach 55kkm w niecałe 2 lata. Przy moich przebiegach to zakup czegokolwiek innego niż TRW = wymiana zawieszenia co kilka miesięcy a to raczej małoopłacalne by było. A i dużo km robie po drogach wojewódzkich, które u mnie są chyba najgorzej utzrymaną kategorią dróg. Dodam jeszcze, że gumy na sworzniach bardzo ładnie się trzymają ... nie widać pęknięć i śladów starzenia. Jedna jest uszkodzona, ale to wina któregoś z mechaników. Pytanie przy okazji ... da się ją wymienić?? Sam sworzeń nie ma luzu i jest regularnie smarowany a i cały wahacz pozatym jest ok.
Spróbuje w wolnej chwili wyjąć ten jeden górny wahacz i jak sworzeń będzie ok, to wymienię same gumy. Zobaczymy ile pożyje
Pozdrawiam - Brt
wracając jakby do tematu:
kto regenerował sworznie (górne lub dolne) i jest z tego zadowolony to niech, proszę, wrzuci namiary na warsztat, który to zrobił
chętnie skorzystam
alfa romeo... upośledzony obiekt specjalnej troski