Moja Gtv-ka 2.0 ts 98.r, nabyta w stanie krytycznym. Na autostradzie przeskoczył rozrząd przy 159.000km, auto stało 2-3 lata pod chmurą, zawieszenia praktycznie brak...dosłownie wszystko oprócz amorów (dzięki Bogu) do wymiany.w tzw między czasie kłopoty z komputerem i immo. (wymienione)
Przy okazji nowej głowicy i tłoka, założone nowe pierścienie.wczoraj założone poliuretany na cały tył, nowe wahacze na przód. wymieniony olej na valvoline 10w60. Płyn hamulcowy również valvoline. Wszystkie filtry, nowa (używana) linka gazu. W przyszłym roku konieczna wymiana tarcz i klocków. jutro wymieniam jeszcze sondę,. No ale co najważniejsze z alfy złazi skóra jak z węża..choć rdzy 0 !!! Po długim rozmyślaniu zdecydowałem się okleić ją w fabrycznym kolorze. Folia z gwarancją na 10 lat. Założyłem dziś car audio sony/silicon/pionner...ach ile jeszcze przede mną...A bym zapomniał że pospawałem jeszcze fotel kierowcy...
uff się rozpisałem, to był bardzo pracowity tydzień. pozdrawiam wszystkich serdecznie.
Ostatnio edytowane przez CzysteAuto ; 07-07-2013 o 19:16 Powód: przypadkowe kliknięcie zamkneło edycję.
Się okaże...Za nadto nie jestem strachliwy
![]()
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=wdaIFLLbqS8 jestes pewien?![]()
o co k'mon???
Korekta lakieru mojej Gytyu chłopaków https://www.facebook.com/RascallPL
Czerwony jest bardziej czerwony![]()
U mnie ostatnio się działo...
W skrócie:
- wymiana sprężyn na krótsze,
- geometria zawieszenia,
- symetryczne ustawienie wydechu (w końcu),
- serwis klimatyzacji,
- zakup nowych żarników ksenonowych Philips.
- można by jeszcze sporo wymieniać
Pozdrawiam.
- Rafał