Przecież to jest jakaś wizka niespełnionego grafika... Wystarczy porównać Giuliettę z Dartem i wziąć pod uwagę, że Giulia jest przygotowywana głównie pod rynek amerykański (bo prognozy sprzedażowe na najbliższe 2 lata w Europie nadal wyglądają bardzo słabo), żeby się zorientować, że taki wygląd jest mało prawdopodobny - przynajmniej jeśli chodzi o przód i tył, bo bok może już bardziej (wygląda jak Mondeo).
Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019
Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS
Gulia nie wygląda, SUV - dziwny przód, Spider - średnio, GTV - z boku całkiem całkiem. Następca 166 już lepiej. Ciekawie się zapowiada model nawiązujący do Maserati.
ludzie, nie bedzie zadnej Giulii ani zadnej 166 nowej. Za rok dowiemy sie, ze jakis model chryslera został nazwany Gulia, a Włosi troszke wygładzą mu kształty. Nic nie rozumiecie?
To jest jakiś nowy AŚ ? Jeśli tak to trzeba go sobie kupićOt tak, żeby było co poczytać w miejscu odosobnienia
![]()
Il cuore ha sempre ragione.
Senza cuore saremmo solo macchina...
Chyba jednak Serbia:
http://europe.autonews.com/apps/pbcs...#axzz2YpMnevU4
Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019
Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS
Krs jeszcze sie zdziwisz, niech prace trwaja dalej jak teraz i z czasem odbuduja marke
Sent from my Iphone using Tapatalk
zadne prace nie trwaja, serax. firma ma dwa modele w ofercie, z tego jeden juz 5 letni. wejdzie tylko niszowa sciganka 4C.
Rynek jest za ciasny: kto z niego wypada, nie ma juz miejsca by wrocic.
To sie wlasnie dzieje.
KRS, mylisz się, można wrócić na rynek co kilku producentów już udowodniło, ale żeby wrócić trzeba mieć na to pomysł, mocne argumenty i przede wszystkim chęci. W przypadku AR było to już wałkowane milion razy - mają doskonałe zaplecze, w końcu Fiat to jeden z największych graczy na rynku, mają wsparcie jednych z najlepszych inżynierów na świecie (Ferrari, Maserati), mają kasę więc widać że ewidentnie nie mają pomysłu lub po prostu nie chcą żeby marka wróciła na rynek czego z oczywistych powodów nie powiedzą.
Za przykład może służyć choćby KIA, kilka lat wstecz znikała z rynku produkując marne jakościowo auta a dziś?? Na ulicach jeździ tego tyle że ciężko nie zauważyć, podobają się ludziom, podnieśli jakość i od razu widać efekty.