Pokaż wyniki od 1 do 3 z 3

Temat: Połączenie z ECU w 1.4 TS '97

  1. #1
    miquo
    Gość

    Domyślnie Połączenie z ECU w 1.4 TS '97

    Hejka , od dłuższego czasu staram się połączyć z moją alfa z racji że niestabilnie chodzi ( i nie jest to kwestia nierównych obrotów tylko po prostu czasami po odpaleniu jeździ się ją cudnie a czasami jakby koniki gdzieś po uciekały ). Przepływomierz , sonda te sprawy załatwiłem .

    Ale do rzeczy , czy ma ktoś jakieś doświadczenie w łączeniu się z ecu ?

    Próbowałem łączyć się za pomocą :

    FiatEcuscan
    MultiEcuscan
    AlfaOBD
    Alfadiag
    AlfaTSdiag
    KWP71diag
    UnidiagKWP2000

    i zawsze jest problem "ecu no response"


    kiedyś mając problem z błędem na poduszce też męczyłem się długi czas , wreszcie rezygnując i oddając go na skasowanie błędu do diagnostyki , koleś też męczył się łącznie chyba z godzinę czasu żeby się połączyć co ostatecznie mu się udało ( za pomocą jakiegoś urządzenia typowo przystosowanego do tego zadania) twierdząc że jest tam jakiś "starszy model" czy coś ?!

    brakuje mi już powoli pomysłów jak i cierpliwości miał ktoś podobne problemy ? jakieś rozwiązania?

    komputer :
    bosch 0 261 204 481
    0 046 454 805 0

    Używam Multi Interfejs KKL COM (RS232)




  2. #2
    Użytkownik Fachowiec Avatar Rzmudzior
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    wschód
    Auto
    145 1.4 TS '00, Fiat Croma 1.8 '07
    Postów
    2,192

    Domyślnie

    Wyjąłeś gumowo plastikowe zabezpieczenia z wtyczki? Jak nie, to wyjmij i spróbuj jeszcze raz ^^
    Do tego, zadbaj o prawidłowe ustawienia kabla (powinno być w jego instrukcji). Ja nigdy nie miałem problemów z TSami w żadnym wieku a używam kabli na USB, podobno gorszych Do tego FES albo AlfaOBD.
    Z Alfą jak z kobietą... Żyć trudno, a zabić szkoda

    Alfa Romeo 145, Toyota Yaris, Fiat Croma
    https://makramomaniak.pl/

  3. #3
    miquo
    Gość

    Domyślnie

    Jeżeli chodzi o zabezpieczenie oczywiście że zdejmuje ( taka żółta harmonijka gumowa) , wszystko zgodnie z instrukcja używam , nawet update dla sterowników od portu com zrobiłem , próbowałem również po zmianie numeracji portu com , no już naprawdę ręce opadają ....

    - - - Updated - - -

    A ten fes w jakiejś konkretnej wersji ??

    - - - Updated - - -

    Temat oddaje do zamknięcia

    Udało mi się połączyć heh .

    Dla innych z tym samym problemem :

    Otóż wymieniłem nawet interfejs na nowy (ok 100 zl chyba to było) a wadliwa okazała się chińska przejściówka z OBD na 3 pin po prostu nawet pomimo ze była nowa był to bubel i nie przewodził ehh trzeba uważać co się kupuje sprawdziłem miernikiem podłączyłem swoimi kabelkami i działa ! dzięki za pomoc

Podobne wątki

  1. [159] ELM 327+Przejściówka 1+ Multiecuscan i połączenie z VDC/ABS
    Utworzone przez juhass w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 14-03-2014, 21:04
  2. Połączenie big3
    Utworzone przez maxxx222 w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 05-03-2014, 21:25
  3. Połączenie cewek ze świecami w 1.6 105KM
    Utworzone przez Chicken w dziale 147
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 28-08-2012, 00:53
  4. [159] Połączenie z centralką xenonów?
    Utworzone przez szerszeń w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 03-02-2012, 11:04
  5. połączenie autobusowe
    Utworzone przez aniucha05 w dziale Śląskie
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 22-02-2011, 16:38

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory