JA ostatnio jak zakladalem linke TRW to zrobilem takie o ulepszenie
http://www.spryciarze.pl/zobacz/jak-...mulca-recznego
Myśle ze moze troche przedluzy jej zywot ;]
JA ostatnio jak zakladalem linke TRW to zrobilem takie o ulepszenie
http://www.spryciarze.pl/zobacz/jak-...mulca-recznego
Myśle ze moze troche przedluzy jej zywot ;]
Właśnie czeka mnie wymiana linek na nowe i też zastosuję ten patent![]()
Jest 156 2,0 TS, miała być GTV V6 2,0 TB, a jest ... kolejna 156 V6
Obawiam się ,ze zanim pancerz w tym miejscu pęknie to po koszulce nie bedzie śladu. Ale aby zadziałało- natomiast założyciel tematu ma wg mnie uwalonalinkę środkową
Dokładnie. Poza tym w 156/147/GT te pancerze raczej nie pękają. Problemem są zazwyczaj elastyczne harmonijki gumowe, które pod wpływem warunków atmosferycznych i chemii tracą elastyczność, pękają i przepuszczają wodę do pancerza. Potem to już tylko problemy. Wysuszyć taką linkę nie ma jak a w zimie nawet minimalna wilgoć ją blokuje. Trzeba sprawdzać czy te gumki są ok a w razie zużycia można kupić podobne (bodajże od seicento lub innych fiatów) i zmienić. Można też pokombinować z gumkami od hamulców rowerowych: http://allegro.pl/gumka-hamulca-v-br...382678987.html ale są one trochę za cienkie na pancerz samochodowy i mogą pękać przy montażu.
Nie.
Tak jak pisałem u mnie wszystko działa idelanie. Nie mam problemu z ręcznym. Tylko jak popatrzyłem pod auto i zobaczyłem jak wyglądają linki to je przed zimą, właśnie żeby uniknąć problemów wymienię.
A wygladają właśnie tak jak na tym filmiku. Można zawsze dać ze dwie warstwy koszulki. Na pewno to nie zaszkodzi.