Omena się spytaj czy ma jeszcze staba od GTA.
Omena się spytaj czy ma jeszcze staba od GTA.
Alfa Romeo 166 V6 3.2 Ti
Alfa Romeo 166 2.4 JTDm 20V
Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTDm 20V 228KM 460Nm - wspomnienie
W skrócie co do stabilizatorów, wrzucenie samego twardszego stabilizatora na przodzie powiększy jeszcze podsterowność, danie samego tylnego twardszego od GTA spowoduje większą nadsterowność tyłu auta pomoże na uciekanie przodu, najlepiej jednak pchać w komplecie.
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
Grzesiekk a co do tych stabilizatorów to jeździłeś może na twardszym stabie tylko na tylniej ośce ?? Chodzi mi o to czy po założeniu sztywniejszego stabilizatora tylko z tyłu Alfa stanie się bardziej neutralna czy wyrażnie nadsterowna bo wydaje mi się (takie moje dywagacje) że montaż stabilizatorów z GTA z przodu i z tyłu co jedynie utwardzi zawias i zmniejszy przechyły a podsterowności nie mniejszy - status quo. Jak to wyglądało u Ciebie ??
Jeździłem, miałem nawet tak twardy customowy tylny stabilizator z drążka skrętnego z belki Peugota że auto jeździło mocno jak RWD wręcz prawie ;]
Seryjnie 2.5 V6 masz stab przedni 23mm tylny 12/14mm już nie pamiętam dokładnie, wszelkie GT/147/156 3.2 mają przedni 24mm tylny 18mm więc widać że przedni jest może nie dużo mocniejszy w wersji 3.2 za to tylny już sporo wzmocniony, dużo więcej niż przedni względem słabszych wersji.
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
Gdyby ktoś szukał przedniego to zapraszam.
http://allegro.pl/show_item.php?item=3372714301
Jeśli się teraz nie sprzeda to montuję do swojej GT.
Pozdrawiam
10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia
Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu
Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts
Powiem tak wsadziłem do swojego 2.5 komplet stabilizatorów od Gta do tego rozpórkę tylną dolną i dla mnie poprawa w prowadzeniu w zakrętach bajka. Auto ma sportpackowe amory i sprężyny eibachy czerwone.
Ogólnie przygotowuję się do swapu na 3.0 i oprócz wyżej wymienionych modów ,poszły hamulce na tył 276mm i na przód tzw. małe brembo z Gta czekają na montaż, do tego w najbliższym czasie pójdą przewody hamulcowe w stalowym oplocie i rozpórka górna przednia, dolnej przedniej boję sie trochę zakładać bo jednak jest za nisko jak na zawias -30mm.
No i oczywiście Q2 by się przydało bo raz poprawiło by znacznie prowadzenie a dwa obawiam si, że na dłuższą metę słaby różnicowy ze skrzyni od 2,5 może niestety nie wytrzymać.
Myślę, że do mocy 240Km + wyżej wymienione modyfikacje są praktycznie niezbędne, żeby w pełni wykorzystać możliwości auto i czerpać przyjemność z jazdy.
Ostatnio edytowane przez Loco ; 05-07-2013 o 01:23
Było
AR 156 1.8ts
AR 156 2,5V6
FIAT CROMA II 1.9 150KM automat
JEST
AR 166 3.2V6 FL
VOLVO V70 III 2.0F 2010r
Tak wyglądają te elementy zawieszenia od GTA. Jeśli kogoś to interesuje![]()