Strona 11 z 12 PierwszyPierwszy ... 23456789101112 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 101 do 110 z 116

Temat: V tura grupowego chipowania (cinsoft)- zapisy

  1. #101
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar b0b3k
    Dołączył
    07 2010
    Mieszka w
    Sosnowiec
    Auto
    159 2.4jtdm | była 147 1.9jtd
    Postów
    396

    Domyślnie

    ja dzis ]:-> oby sie wszystko udalo

  2. #102
    klekot ™ gorol Quadrifoglio Verde Avatar bocian
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    SD ( Dąbrowa Górn. )
    Auto
    156 1.6 TS , GT 1.9 JTD ,159 SW Ti 2.0 jtdm , Volvo 4.4 V8 , Jeep GC WK2 5.7 Hemi
    Postów
    14,782

    Domyślnie

    w drodze powrotnej nie zapomnij zjechać z A4








  3. #103
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar velvet
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Jelenia Góra
    Auto
    AR 147 1,9 JTD 16V JTDmt '02-była ; AR 159 1,9JTDm 8v '09 jest
    Postów
    26

    Domyślnie

    Termin ustalony na 6 sierpnia

  4. #104
    Użytkownik Ogier Avatar Lukano
    Dołączył
    03 2013
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    Alfa Romeo 147 1,9 JTD by Cinsoft
    Postów
    159

    Domyślnie

    Cytat Napisał bocian Zobacz post
    w drodze powrotnej nie zapomnij zjechać z A4
    Ja z A4 zjechałem ale i tak gdzieś zabłądziłem

  5. #105
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar taczka464
    Dołączył
    11 2012
    Mieszka w
    Ł
    Auto
    AR 159 1.9 8v + chip była , AR 159 TBI TI jest, Crosswagon + chip jest
    Postów
    536

    Domyślnie

    Witam.
    Więc ja się wypowiem na temat wrażeń po pobycie w firmie ''cinsoft''
    Prócz tego że nawigacja z konsternacji w drodze powrotnej poszła pod młotek kiedy po raz któryś znalazłem sie w lesie na drodze bez asfaltu podróż minęła w miare przyjemnie ( szczególnie w drodze powrotnej). A najbardziej rozbawiło mnie to że przeoczyłem autostradę
    Zabiegi:
    EGR OFF , DPF wywalony , CHIP
    Najdłużej zeszło u tłumikarza, Ale to pewnie za sprawa tego że zostawiłem atrape/puche po filtrze DPF - ogólnie chłopaki robią robotę taśmowo
    Następnie strojenie:
    Seria: Miało być dowodowo/katalogowo 115 km, a wyszło 128 km i 280 Nm - także bonus fabryczny był
    Po modzie pierw : 152 km i w dodatku z turbo dziurami.
    Ostatecznie : 161 km i 330 Nm
    Wiecej nie próbowaliśmy ze względu na niewymieniony rozrząd L
    Plusy jakie zaobserwowałem:
    Lepsze przyśpieszenie, mniejsze spalanie (0.6l/100 sprawdzone na trasie ponad 400km ), czuć że silnik już nie meczy się z tą budą i że auto zrzuciło jak by z 200kg.
    Podsumowując : Jestem baaaaaaaaardzo zadowolony. Program dosłownie jak podemnie. Wszystko ładnie fajnie i przyjemnie a kiedy tego ja chcę auto pokazuje pazur. Z reguły jeżdżę spokojnie. Także to mi wystarcza, choć nie powiem 161km to takie minimum dla tego auta. Pozdrawiam Pana Marcina z Cinsoft’u , widać że ma pojęcie o czym mówi i widać fach w ręku. ( PS. Rozrząd zamówiony i mechanik umówiony )

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	cin.jpg
Wyświetleń:	133
Rozmiar:	57.0 KB
ID:	102805Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	cin2.jpg
Wyświetleń:	148
Rozmiar:	56.1 KB
ID:	102806

  6. #106
    Użytkownik Świeżak Avatar Velek3
    Dołączył
    08 2011
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    była AR 156 03' 1.9+,156 1.9 8v 02',159 2.4 Thesis Sportiva 2.4 159 2.4TI, 166 2.5, jest E55 AMG
    Postów
    195

    Domyślnie

    Ktoś z Was w tej turze będzie modyfikował, zwiększał moc w 1.9jtd 8v? Opiszcie swoje odczuciaa, jestem coraz bardziej przekonany i z chęcią na następną turę się przyszykujee, ale waszych opinii z chęcią posłucham

  7. #107
    Użytkownik Ogier Avatar Lukano
    Dołączył
    03 2013
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    Alfa Romeo 147 1,9 JTD by Cinsoft
    Postów
    159

    Domyślnie

    Poczytaj cały temat, bo większość, łącznie ze mną byli chyba 8v Tylko w różnych wariantach mocy początkowej.
    Ja jestem mega zadowolony, a poszło tylko 155 koni, można więcej. Na pewno nie jest to tylko moc na wykresie. Ja niedługo jadę drugim samochodem, oba to 1,9 JTD 8 V. Na razie czekam na odpowiedź od Cinka czy da radę podjechać w tej turze, czy trzeba czekać na następną.Moment widać teraz przy prawie każdym wyprzedzaniu, a do tego mi to było potrzebne. Wyścigów spod świateł nie prowadzę to pod tym względem nie wiem

  8. #108
    Użytkownik Świeżak Avatar Velek3
    Dołączył
    08 2011
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    była AR 156 03' 1.9+,156 1.9 8v 02',159 2.4 Thesis Sportiva 2.4 159 2.4TI, 166 2.5, jest E55 AMG
    Postów
    195

    Domyślnie

    Nie no mi też o to chodzi, żeby na drodze było bezpiecznie i manewry były szybko wykonywane. Myślę że takie parametry są wystarczające do tego by się w miarę szybko a co najważniejsze - bezpiecznie i bezstresowo podróżować bo naszych drogach.

  9. #109
    Użytkownik Romeo Avatar Barus91
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Ząbkowice Śląskie / Wrocław
    Auto
    BYŁO: 12xAR BĘDZIE: numer 13 :)
    Postów
    1,984

    Domyślnie

    Kuba... przypuszczam, że moje Stilo było po chipowaniu, bo nie wierzę, że miało tylko 115 ... Przyznam, że to fruwało

  10. #110
    Użytkownik Świeżak Avatar Velek3
    Dołączył
    08 2011
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    była AR 156 03' 1.9+,156 1.9 8v 02',159 2.4 Thesis Sportiva 2.4 159 2.4TI, 166 2.5, jest E55 AMG
    Postów
    195

    Domyślnie

    No opowiadałeeś, moje i też mogłoby się nauczyć fruwaać

Podobne wątki

  1. VII tura grupowego chipowania (cinsoft)- zapisy
    Utworzone przez bocian w dziale Tuning
    Odpowiedzi: 29
    Ostatni post / autor: 12-06-2014, 19:52
  2. VI tura grupowego chipowania (cinsoft)- zapisy
    Utworzone przez bocian w dziale Tuning
    Odpowiedzi: 66
    Ostatni post / autor: 31-01-2014, 23:16

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory