ehh znów mowa o felernym rezystorze. Tyle razy juz pisałem jak to zrobić ba nawet linki podsyłałem, Panowie szukajcie w tym temacie a znajdziecie
dokładnie - rezystor czy jakoś tam,rozbieracie kostkę ,wywalacie i śmiga,jak będą problemy to piszcie
- - - Updated - - -
dokładnie - rezystor czy jakoś tam,rozbieracie kostkę ,wywalacie i śmiga,jak będą problemy to piszcie
Wnętrze mojego ELM'a wygląda tak:
http://imgur.com/T8kGHpA
http://imgur.com/5j6VSAV
Nie pasuje to trochę do opisu "naprawy" który znalazłem na forum fiata przez link udostępniony przez criss'a. Co w takim przypadku zrobić?
Zerwiesz pady .. Rezystor jest między liniami CANL i CANH więc jak uszkodzisz ścieżki to możesz stracić połączenie![]()
Na zdjęciu widać że od prawego padu leci ścieżka do przelotki, ten jest "ważniejszy". Jak przelotka na lewym padzie jest wcześniej to możesz przeciąć lewą ścieżkę zaraz przed rezystorem. Ale musisz mieć pewność że będzie przejście od nóżki scalaka do złącza
Ew, przywieź rozebrane to za piwko ci wylutuję![]()
Ostatnio edytowane przez maly_777 ; 04-08-2013 o 20:24
KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
Konwersje USA->EU
UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline
Witam,
Zastanawiam się nad kupnem interfejsu do mojej AR 159 SW.
Czy taki -->> http://allegro.pl/kabel-diagnostyczn...438341152.html będzie w pełni współpracował z programem MultiECUScan?
Pozdrawiam,
orson.
Witam! Mam ELM od Viakena + adapter typ 1, jak próbuję się połączyć z MESem podaje mi błędny kod ISO, jak zeskanuję info z samochodu to nie chce wysłać kodu ISO do MESa.
Może to wynikać z tego, że korzystam z darmowej wersji? jak połączę się w trybie ctrl+F10 to pokazuje jakieś fikcyjne dane na temat sterownika itp.
Macie jakieś rozwiązania?