Strona 43 z 186 PierwszyPierwszy ... 33343536373839404142434445464748495051525393143 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 421 do 430 z 1859

Temat: Interfejsy diagnostyczne

  1. #421
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar tommy-j
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    159 SW 1,9 JTDm 16v, Fiat Coupe Limited Edition 20VT
    Postów
    50

    Domyślnie

    Cytat Napisał rysiek Zobacz post
    Witam,
    Próbuję zdiagnozować swoją AR 159 2.0 poprzez ELM327 USB i FES 3.6 jednak przy próbie połączenia się z poszczególnymi systemami pojawia mi się komunikat "ELM327->ECU CONNECTION FAILED", udaje mi się tylko połączyć z silnikiem i tam sczytać błędy i inne informacje. Macie jakiś pomysł co robię nie tak? Test w ustawieniach wychodzi prawidłowo, brakuje mi już pomysłów.

    Dzięki
    Witam,

    Mam dokładnie ten sam problem FES 3.5 kabel ELM 327 ver 2 od VIAKEN'a. Proszę o pomoc.

  2. #422
    Użytkownik Romeo Avatar lukas_po
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Nowy Sącz - okolice
    Auto
    AR 159 SW 1.9 JTDm 150KM '07 Carbonio Black
    Postów
    566

    Domyślnie

    Jeśli kabel łączy się wam tylko z ECU to wygląda na to że jest nie przerobiony pod grupę Fiata, trzeba tam coś odlutowc, było już o tym na forum nawet chyba manual jest. Jeśli kabel zakupiony u Viakena to radzę zadzwonić i napewno wymienią na taki który będzie działał

    Wysłane za pomocą TapaTalk 2

  3. #423
    criss
    Gość

    Domyślnie

    ehh znów mowa o felernym rezystorze. Tyle razy juz pisałem jak to zrobić ba nawet linki podsyłałem, Panowie szukajcie w tym temacie a znajdziecie

  4. #424
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar kizior
    Dołączył
    03 2013
    Mieszka w
    Rybnik-Kamień
    Auto
    Alfa 159 jtdm 1,9 16v 2006 sw
    Postów
    110

    Domyślnie

    dokładnie - rezystor czy jakoś tam,rozbieracie kostkę ,wywalacie i śmiga,jak będą problemy to piszcie

    - - - Updated - - -

    dokładnie - rezystor czy jakoś tam,rozbieracie kostkę ,wywalacie i śmiga,jak będą problemy to piszcie

  5. #425
    Użytkownik Świeżak Avatar rysiek
    Dołączył
    09 2008
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Giulia 2.0 200KM
    Postów
    191

    Domyślnie

    Wnętrze mojego ELM'a wygląda tak:

    http://imgur.com/T8kGHpA
    http://imgur.com/5j6VSAV

    Nie pasuje to trochę do opisu "naprawy" który znalazłem na forum fiata przez link udostępniony przez criss'a. Co w takim przypadku zrobić?

  6. #426
    criss
    Gość

    Domyślnie

    to ten Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	DSC07995.jpg
Wyświetleń:	187
Rozmiar:	229.1 KB
ID:	104080

  7. #427
    Użytkownik Świeżak Avatar rysiek
    Dołączył
    09 2008
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Giulia 2.0 200KM
    Postów
    191

    Domyślnie

    Cytat Napisał criss Zobacz post
    to ten Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	DSC07995.jpg
Wyświetleń:	187
Rozmiar:	229.1 KB
ID:	104080
    Dzięki! Niestety nie mam lutownicy, czy można go usunąć bez niej, jakimś nożykiem, czy raczej się nie uda?

  8. #428
    Użytkownik Fachowiec Avatar maly_777
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 156 FL SW 1.9 16V
    Postów
    2,521

    Domyślnie

    Zerwiesz pady .. Rezystor jest między liniami CANL i CANH więc jak uszkodzisz ścieżki to możesz stracić połączenie
    Na zdjęciu widać że od prawego padu leci ścieżka do przelotki, ten jest "ważniejszy". Jak przelotka na lewym padzie jest wcześniej to możesz przeciąć lewą ścieżkę zaraz przed rezystorem. Ale musisz mieć pewność że będzie przejście od nóżki scalaka do złącza

    Ew, przywieź rozebrane to za piwko ci wylutuję
    Ostatnio edytowane przez maly_777 ; 04-08-2013 o 20:24

    KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
    Konwersje USA->EU
    UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
    KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline

  9. #429
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Orson
    Dołączył
    04 2013
    Mieszka w
    Jaworzno
    Auto
    AR 159 SW 1.9 JTDm 16v Q-Tronic Progression
    Postów
    84

    Domyślnie

    Witam,

    Zastanawiam się nad kupnem interfejsu do mojej AR 159 SW.
    Czy taki -->> http://allegro.pl/kabel-diagnostyczn...438341152.html będzie w pełni współpracował z programem MultiECUScan?

    Pozdrawiam,
    orson.

  10. #430
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Świecie
    Auto
    Brera 1.75Tbi
    Postów
    28

    Domyślnie

    Witam! Mam ELM od Viakena + adapter typ 1, jak próbuję się połączyć z MESem podaje mi błędny kod ISO, jak zeskanuję info z samochodu to nie chce wysłać kodu ISO do MESa.
    Może to wynikać z tego, że korzystam z darmowej wersji? jak połączę się w trybie ctrl+F10 to pokazuje jakieś fikcyjne dane na temat sterownika itp.
    Macie jakieś rozwiązania?

Podobne wątki

  1. [Giulietta] Interfejsy diagnostyczne ODB2 dla Gilietta pod wspólpracę ze smartfonem
    Utworzone przez barnio w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 25-05-2015, 16:31
  2. [Giulietta] Interfejsy diagnostyczne Giulietta
    Utworzone przez arturo132 w dziale MiTo/Giulietta
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 09-11-2013, 08:50
  3. czy te interfejsy się czymś różnią? (obd2)
    Utworzone przez RogerIZ28 w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 17-06-2009, 20:56

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory