Strona 11 z 16 PierwszyPierwszy ... 2345678910111213141516 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 101 do 110 z 156

Temat: Demon w dieslu - 156 2.4Mjet 175

  1. #101
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Myślenice
    Auto
    Stilo JTD 8v 192KM/384NM, 156 TI 2.4 JTD 20v 280KM/554NM, 159 2.4 Q4 Ti 301KM/630NM
    Postów
    450

    Domyślnie

    Cytat Napisał omen Zobacz post
    390NM tez potrafiło tracić trakcje na 3 biegu.
    Akurat takie aspekty to kwestia opony i jej mieszanki oraz szerokości.

    Wystarczy nie strzelać sprzeglem i przeniesienie zniesie takie "akcje" tysiące razy.


    Verzonden vanaf mijn iPhone 4S met behulp van Tapatalk
    W sensie przeniesienia mam na myśli nieszczęsne przeguby wewnętrzne. Przy takiej mocy szybko czuć ich zużycie.
    Co do trakcji nie ma problemu z zerwaniem na 4 biegu, obecnie pirelli Pzero, ale szukam czegoś co będzie się bardziej kleiło, ale również pozwoli na bezpieczną jazdę w deszczu, tak jak pisałem żona jeździ tym autem do pracy

  2. #102
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    08 2012
    Mieszka w
    Śląsk
    Auto
    .
    Postów
    1,283

    Domyślnie

    Gratulacje, i powodzenia w dalszym modzeniu

  3. #103
    Użytkownik Romeo Avatar Krajcok
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Oberschlesien
    Postów
    785

    Domyślnie

    Gratuluje modyfikacji, moc juz zacna. Tylko teraz zaczna sie problemy z padajacymi 'slabymi ogniwami', a i potencjal FWD przy tym momencie juz sie konczy (jesli mozna mowic o potencjale FWD). Czy mozna 2.4 spiac z ukladem przeniesienia napedu ze 156 crosswagona?
    Krajcok
    GT JTD Q2 Rosso Scuderia 205 PS (historia)
    XKR 4.0 V8 kompressor

  4. #104
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Milicz
    Auto
    jest 156 1,9 power by Cinek 177KM ----> GT power by Cinek 188KM / 380Nm ;-)
    Postów
    1,262

    Domyślnie

    Nie można...
    Było tyle razy

    Cytat Napisał Krajcok Zobacz post
    Gratuluje modyfikacji, moc juz zacna. Tylko teraz zaczna sie problemy z padajacymi 'slabymi ogniwami', a i potencjal FWD przy tym momencie juz sie konczy (jesli mozna mowic o potencjale FWD). Czy mozna 2.4 spiac z ukladem przeniesienia napedu ze 156 crosswagona?

  5. #105
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar omen
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Piekary Śląskie
    Auto
    GT
    Postów
    5,030

    Domyślnie

    Wszystko można. Potrzebny jest tylko odpowiednio gruby portfel


    Verzonden vanaf mijn iPhone 4S met behulp van Tapatalk

  6. #106
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Myślenice
    Auto
    Stilo JTD 8v 192KM/384NM, 156 TI 2.4 JTD 20v 280KM/554NM, 159 2.4 Q4 Ti 301KM/630NM
    Postów
    450

    Domyślnie

    Udało mi się zrobić 0-190, 0-140, 100-200.


  7. #107
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar semri
    Dołączył
    12 2011
    Mieszka w
    Bydgoszczy
    Auto
    166 3.2 V6 Ti
    Postów
    948

    Domyślnie

    Łee, słabizna, moja się lepiej zbiera
    Gratuluje roboty i dalszej zabawy z kreskami.
    Co to za dodatkowy wskaźnik? Kominiarz lata za rurą?
    Alfa Romeo 166 V6 3.2 Ti
    Alfa Romeo 166 2.4 JTDm 20V
    Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTDm 20V 228KM 460Nm - wspomnienie

  8. #108
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Myślenice
    Auto
    Stilo JTD 8v 192KM/384NM, 156 TI 2.4 JTD 20v 280KM/554NM, 159 2.4 Q4 Ti 301KM/630NM
    Postów
    450

    Domyślnie

    Cytat Napisał semri Zobacz post
    Łee, słabizna, moja się lepiej zbiera
    Gratuluje roboty i dalszej zabawy z kreskami.
    Co to za dodatkowy wskaźnik? Kominiarz lata za rurą?
    EGT, nawet nie zamocowane idealnie tam leży

  9. #109
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Belfer
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Gorlice
    Auto
    Chwilowo: 156 GTA Q2, 159 TBI, Lancia Phedra FL, 147 2.0 3D, RAV4 04' i GT JTD
    Postów
    7,540

    Domyślnie

    Cytat Napisał mlody2788 Zobacz post
    Udało mi się zrobić 0-190, 0-140, 100-200. ]
    Lewarka to się chyba nie puszcza wcale przy tylu zmianach od 0-190

  10. #110
    Użytkownik Romeo Avatar Jony88
    Dołączył
    08 2010
    Mieszka w
    Hucisko-Leżajsk /Dungannon
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 16V '07 190km/425NM'& GT 1.9 16V '07& 156 2.5 V6 '98
    Postów
    3,545

    Domyślnie

    Kawał porządnej roboty widze, celujesz w trójke z przodu teraz?
    Alfa Romeo 156 '00 1.9 JTD (była)
    Alfa Romeo 156 '03 1.8 T.S (była)
    Alfa Romeo 156 '03 1.9 JTD (była)
    Alfa Romeo 156 '03 2.4 JTD (była)
    Alfa Romeo 147 '02 1.6 T.S (była)
    Alfa Romeo 147 '01 1.6 T.S (była)
    Alfa Romeo 156 '04 1.9 16V (była)
    Alfa Romeo GT '07 1.9 16V (była)
    Alfa Romoe 159 '07 1.9 16V (jest)
    Alfa Romeo 156 '98 2.5 V6 (jest)

    Moje Panie http://www.forum.alfaholicy.org/nasz..._jony88-7.html


Podobne wątki

  1. LPG w Dieslu
    Utworzone przez Pablo122 w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 10-09-2014, 15:08
  2. Eco driving w dieslu
    Utworzone przez piotrpo w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 92
    Ostatni post / autor: 16-10-2012, 13:47
  3. 156SW 2.4mJet - jaki system hamulcowy ??
    Utworzone przez yogi77 w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 18-05-2011, 19:49
  4. [GTA] w dieslu..
    Utworzone przez Starscream w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 25
    Ostatni post / autor: 29-10-2009, 11:12

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory