Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 19 z 19

Temat: Alfa ma drgawki

  1. #11
    wojtekml
    Gość

    Domyślnie

    Ja nie słyszałem w autku żadnego wycia, jedynie po zakręceniu kołem na zewnątrz było trochę słychać, poza tym objawy trzęsienia autem i stukotania nigdy nie skojarzyły by mi się z padniętym łożyskiem, prędzej z przegubem. Tył nie przenosi na przód drgań, przy luzie z tyłu na kole będziesz miał uciekanie autka w zakrętach z większą szybkością.

  2. #12
    Użytkownik Pasjonat Avatar Nazar
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Bytom
    Auto
    Była 156 SW 2,4JTD by Cinsoft ---Jest 159 1,9JTDm 150KM Q-tronic'08 + Mito 1,6Jtdm Distinctive'08
    Postów
    3,984

    Domyślnie

    Panowie ale luz na tylnym kole może być spowodowany wyrąbanymi gumami wachaczy poprzecznych więc niech dobrze sprawdzi a nie odrazu łożysko wymieniać . Przecież widać ,wystarczy że ktoś ci poszarpie kołem a ty popatrz czy nie rusza się na gumach wachacz.

  3. #13
    wojtekml
    Gość

    Domyślnie

    Po pierwsze nikt nie każe koledze wymieniać łożyska tylko sprawdzić.
    Po drugie kolega pisze że drga mu przód a luz ma na tyle.
    Po trzecie ten luz na tyle musiałby być ogromny żeby trzęsło kierą i fotelami w autku i to jeszcze z przodu, nie jest to możliwe żeby tył oddziaływał na przód auta, prędzej tył będzie uciekał na boki jak pisałem wcześniej.
    Pozdro
    Ostatnio edytowane przez wojtekml ; 09-08-2013 o 19:01

  4. #14
    Użytkownik Pasjonat Avatar Nazar
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Bytom
    Auto
    Była 156 SW 2,4JTD by Cinsoft ---Jest 159 1,9JTDm 150KM Q-tronic'08 + Mito 1,6Jtdm Distinctive'08
    Postów
    3,984

    Domyślnie

    Spoko . Więc czekam na opinie wulkanizatora co do stanu felg i opon . Bo narazie to jak wróżenie z fusów .

  5. #15
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar kajzer
    Dołączył
    04 2013
    Mieszka w
    Katowice
    Auto
    147 1.9 JTDm 2006r
    Postów
    27

    Domyślnie

    witam, nie dawno miałem podobny problem tzn, wleciałem w ładna dziurkę ( felga do prostowania).
    objawy - trzepanie/bicie samochodu podczas przyspieszania już wcześniej podczas wyższych prędkości "coś było czuć" tzn 160+ dodanie gazu delikatne drgania. z czasem stawało sie to co raz mocniejsze i na co raz niższych prędkościach.
    ciekawostki: odczucia bicia z prawej strony, czasem z lewej nie szło jednoznacznie określić która strona
    rozwiazanie/przycyzna: zamówiłem używane połośki ( podbno miały byc do 1.9 jtdm ) jak sie okazało nie były do 1.9jtd ( leża w garazu muszę aukcje odnowić ).
    wkońcu znalazłem w okolicy pasujące, na chybił trafił wymieniłem prawą stronę, po wyciągnięciu starej przegub wewnętrzny miał b. duże luzy. składam autko, ruszam - JEST KUR*** nie bije ) i taki to finał był drugą półośke długą ktora nie miała zadnego ubytku oddałem i cieszę się bez problemową jazda
    jakby jakieś pytania pisz
    ps. półośki moge odsprzedać za rozsadna cene ( 1.9 jtd ) zdjecia moge podeslac

  6. #16
    Użytkownik Świeżak Avatar michal9916
    Dołączył
    04 2012
    Auto
    AR 147 1.9 JTD 115 KM 2002 3 D
    Postów
    46

    Domyślnie

    Jesli chodzi o to tylne koło to jest luz na wahaczu, takze lozysko pewnie ok. Duzo jest roboty zeby dobrac sie do wewnetrznych przegubów? bez kanału dam rade? Widze ze sam to musze sprawdzic. Jedna felga była krzywa, juz jest wyprostowana opony ok, wywazone kola. Sam juz nie wiem co z tym robic, czasami jeszcze słychac takie chrobotanie przy małych predkosciach przewaznie podczas jazdy na wprost...

  7. #17
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar kajzer
    Dołączył
    04 2013
    Mieszka w
    Katowice
    Auto
    147 1.9 JTDm 2006r
    Postów
    27

    Domyślnie

    co do dobrania się do półosiek to bez kanału zmieniłem. ps. ciężko było ją wybić ze skrzyni.

  8. #18
    Użytkownik Świeżak Avatar michal9916
    Dołączył
    04 2012
    Auto
    AR 147 1.9 JTD 115 KM 2002 3 D
    Postów
    46

    Domyślnie

    prawa strona, stuki podczas ruszania góra-dół. To jest dopuszczalny luz?

  9. #19
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Jeśli stuki są podczas ruszania z kołami na wprost, to jest to przegub wewnętrzny. Dodatkowo drgania, stuki przy dodawaniu gazu.
    Przegub łatwo jest sprawdzić. Podnosisz na podnośniku stronę, która podejrzewasz o wadliwe działanie i włączasz bieg. Od razu usłyszysz jeśli coś będzie nie tak z przegubem wewnętrznym. Będzie się tłukł. Pamiętaj o ręcznym !

    P.S. Na tym filmiku nic nie widać.
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

Podobne wątki

  1. Drgawki, przedmuch i niebiesko z tyłu
    Utworzone przez TriXter w dziale 156
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 17-12-2014, 16:29
  2. Brak mocy, kopcenie na czarno, drgawki silnika JTD
    Utworzone przez andru w dziale 147
    Odpowiedzi: 36
    Ostatni post / autor: 13-03-2014, 21:14
  3. Drgawki przy 1500 obrotów
    Utworzone przez sobi112 w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 12-11-2012, 07:12
  4. [145] Krótkotrwałe drgawki
    Utworzone przez Rzmudzior w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 26-05-2012, 21:03

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory