Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokaż wyniki od 21 do 26 z 26

Temat: Selespeed problem z odpaleniem auta i inne ciekawostki...

  1. #21
    Użytkownik Romeo Avatar Woland83
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Malanów
    Auto
    Alfa Romeo 156 TS 2.0L '99 selespeed 155KM Grigio Chiaro met.
    Postów
    1,118

    Domyślnie

    A odopwietrzony był ten selespeed po zamontowaniu aku. ciśnienia?

  2. #22
    pakito
    Gość

    Domyślnie

    nie wiem jak u ciebie ale u mnie jest przy akumulatorze taki mały czerwony

  3. #23
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    01 2008
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    147
    Postów
    280

    Domyślnie

    Cytat Napisał Jacek1515 Zobacz post
    Nikt nie pomoże?
    Kolego,
    jeśli akumulator ciśnienia sprawny, a wycieków na zewnątrz nie ma to, to masz już zużyte, wytarte uszczelnienia hydrauliczne w aktywatorze, więc do wymiany.

    Jak chcesz, to mogę wymienić Ci wszystkie uszczelnienia.

  4. #24
    Jacek1515
    Gość

    Domyślnie

    Rozumie ze pytanie o odpowietrzenie tyczyło sie do mnie? Jeżeli chodzi o odpowietrzenie to było to zrobione za pomocą AlfaDiag i manualnie, chyba ze należy jeszcze jakoś inaczej odpowietrzyć ale nic więcej na ten temat nie znalazłem... Jeżeli chodzi o uszczelnienia to były wymieniony na kazdym elektrozaworze prócz tego od sprzęgła...

  5. #25
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    01 2008
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    147
    Postów
    280

    Domyślnie

    Cytat Napisał Jacek1515 Zobacz post
    Rozumie ze pytanie o odpowietrzenie tyczyło sie do mnie? Jeżeli chodzi o odpowietrzenie to było to zrobione za pomocą AlfaDiag i manualnie, chyba ze należy jeszcze jakoś inaczej odpowietrzyć ale nic więcej na ten temat nie znalazłem... Jeżeli chodzi o uszczelnienia to były wymieniony na kazdym elektrozaworze prócz tego od sprzęgła...
    Czyli nie wymieniłeś o-ringów na najważniejszym elektrozaworze - sprzęgła i uszczelnień hydraulicznych na tłoczyskach. I na 99% tam masz straty ciśnienia.

  6. #26
    Jacek1515
    Gość

    Domyślnie

    Na elektrozaworze sprzęgła wymioniony był tylko jeden oring bo wydawalo sie ze pozostałe są ok;/ a jeśli chodzi o tłoczyska to dokładnie w ktorym miejscu to sie znajduje bo nie bardzo kojazę... byc może wlasnie to jest przyczyną bo juz powoli kończą mi sie pomysły i cierpliwość...

Podobne wątki

  1. Problem z odpaleniem auta. Niskie ciśnienie paliwa 1.9 JTD
    Utworzone przez Pawel8513 w dziale 156
    Odpowiedzi: 46
    Ostatni post / autor: 24-01-2018, 22:51
  2. [159] Problemy z odpaleniem auta.
    Utworzone przez PrzemekZ81 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 46
    Ostatni post / autor: 21-12-2014, 12:04
  3. Problem z odpaleniem auta+z zamkiem centralnym
    Utworzone przez xzaar w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 14-12-2013, 22:57
  4. Problem z odpaleniem auta 2.4JTD
    Utworzone przez skinnerpl w dziale 166
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 05-11-2011, 14:03
  5. [2.4 JTD] drzenie auta na biegu jalowym i inne....
    Utworzone przez Dj_Direct w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 22-12-2007, 20:25

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory